התייעצות לגבי "פיצוי" שכביכול קיבלתי

התייעצות לגבי "פיצוי" שכביכול קיבלתי

זה קצת ארוך אך אשמח אם תקראו את מה שקרה לי עם חברת "ישראייר"
ובסוף תקראו את מה שהם הגיבו ....
אשמח לעצות ... והאם כדאי לומר להם שאני לא מוכנה להצעה הבזויה שלהם ולתבוע?
כמה לדעתכם אוכל לקבל בתביעה כזאת ?

זה מה שכתבתי להם:
"הנדון: עוגמת נפש וביזוי
בתאריך 10/6/13 רכשתי דרך ישראייר חבילות נופש למלון "סטלה פאלס" בכריתים
עבור זוג+2ילדים+תינוק. נציגת המכירות מטעמכם הייתה מרינה.
המחיר שניתן לי לכל החבילה היה 3,076 דולר.
(וזה לאחר שהצגתי למרינה מחיר שקיבלתי מוואלה טורס עבור אותה חבילה , אותה הטיסה בדיוק ואותה כמות אנשים. המחיר שקיבלתי שם היה 2,098 דולר)
הסכמתי למחיר המעט גבוה יותר כי מרינה בדקה לי מול הספק והסכימה לאשר שהתינוקת תהיה איתנו באותו החדר.
השיחה סוכמה בכך שמרינה שולחת לי את פרטי העסקה במייל. הבאתי לה כרטיס אשראי לחיוב העסקה על סך 3,076 דולר וחיכנו בציפייה לחופשה המשפחתית שלנו.
ביום חמישי 15/8/13 יומיים לפני הנסיעה המיועדת , אני מקבלת טלפון מהבנקאית שלי שאומרת ששלחו דרישה לחיוב מישראייר על סך 14,060 ₪ !! המחשבה הראשונה שלי הייתה שמדובר בגניבת כרטיס האשראי שלי או משהו כזה , לא עלה בדעתי בכלל עניין הנופש כי הסכום בשקלים עבור החבילה שרכשתי הייתה סביב 10,700 ₪. בכל זאת החלטתי להרים טלפון לברר את פשר הטעות בדרישת החיוב והתקשרתי ישירות לאותה מרינה שביצעה עבורי את ההזמנה.
שואלת את מרינה האם הם שלחו דרישה לחיוב על הסכום המטורף הזה , היא בודקת ואומרת לי "כן , אני לא מבינה מה הבעיה , זה המחיר שקיבלת וזה מה שאנחנו מחייבים". לא נושמת לשניה ומתחילה להסביר לה שזה ממש לא נכון!!! המחיר שקיבלתי מהם היה 3,076 דולר ובבקשה שתבדוק שוב את הטעות הגדולה שלהם!! הרי מדובר כאן בכמה אלפים יותר !! לא ייתכן !!!
"בדקתי וזה מה שאמרתי לך זה המחיר שקיבלת" אמרה מרינה. מבקשת ממנה לדבר עם מנהל בדחיפות , הרי יום חמישי היום , שישי שבת לא עובדים , ומה אני אמורה לעשות ביום ראשון בו אנו אמורים לטוס?? ממש מתחננת אליה , בוכה. תביאי לי לדבר עם מנהל!! אין מנהל , אני המנהלת כאן. מרינה אומרת לי , תכנסי לטופס ששלחתי לך במייל תראי שם את המחיר ותראי שאת טועה. פותחת את הטופס ששלחה מהמייל , בטופס לא מצויין בכלל מחיר החבילה. אני אומרת למרינה שאין מחיר על הטופס שהיא שלחה לי. מרינה מבקשת שאעביר לה את אותו מייל שהיא שלחה אליי עם הטופס המצורף. שולחת אליה חזרה את אותו המייל בדיוק (פשוט עושה "העבר").
מרינה פותחת את המייל שהעברתי לה , אומרת לי רגע ומנסה לשים את השיחה איתי על HOLD או השתק. היא לא ממש הצליחה כי אז הצלחתי לשמוע ברקע מישהי צועקת "איך אתם עושים את זה? למה אתם לא שומרים את הדואר שאתם שולחים? עכשיו הלקוחה מחקה את המחיר והיא יכולה לרשום שם מה שהיא רוצה ואנחנו נאכל אותה. אוי ואבוי את מאבדת את זה. את אומרת לה שזה המחיר וזהו והיא מחקה את המחיר.
אני שומעת את זה ומתחילה לצעוק בטלפון למרינה שתחזור לקו כי שמעתי הכל.
מרינה עולה לקו ואומרת לי "בדקתי שוב וראיתי את הטופס , אני לא יודעת מה עשית או שינית בטופס אבל אין מה לעשות זה המחיר שאמרתי לך". מאבדת עשתונות ולא כל כך יודעת כבר מה לעשות........... "מרינה , הזהרי לך את מוציאה אותי שקרנית תתביישי לך !! אני לא נגעתי בטופס הזה והעברתי לך אותו חזרה בדיוק כפי ששלחת לי אותו. את צריכה להתבייש שאת מביאה לקוחה למצב כזה שאת שמה אותי על הגרדום , מכפישה אותי וקוראת לי שקרנית או רמאית ואפילו לא מנסה להקשיב לי. שתדעי לך שאת מסכנת את העבודה שלך. אל תדאגי אני אגיע עם זה רחוק לאן שאפשר עד שאשלם את מה שסוכם איתי!
בירור קצר בגוגל מביא אותי לכך שישראייר שייכת ל IDB אולי מכאן תבוא ישועתי , הרי אין זמן ומה אני צריכה לעשות??? כמובן שאני לא מוכנה לשלם אלפי שקלים יותר.... אם היה מדובר בכמה מאות שקלים , הייתי כועסת , נוסעת לנופש ומטפלת בכך בחזרה ממנו. אבל מדובר על סכום גבוה מאד!!
מגיעה איכשהו לשולה מ IDB , מסבירה לה בקצרה את אשר קרה. היא מרגיעה אותי ואומרת לי שהיא כבר מבררת את העניין. חוזרת אליי תוך כמה דקות ואומרת לי שהיא מעלה לקו את ריבי , מנהלת בישראייר. בשיחת ועידה: אני , שולה וריבי. מסבירה שוב לריבי את אשר קרה . ריבי אמרה שכבר ביררה את העניין ובמקום לבוא ולפתור אותה היא הטיחה שוב בפניי שאני טועה!!!! והיא לא מבינה בכלל מאיפה הבאתי את המחיר שטענתי שסוכם איתי!! גם היא חוזרת על זה שאולי שיניתי את המייל ואני מתחילה להישבע לה!! מחפשת איך להיאחז באמת ואומרת לה שהייתי מוכנה ברגע זה להיכנס למכונת אמת!! אומרת לה שהרי יש לי גם את המחיר שקיבלתי מוואלה ביד בדיוק באותה היום ואיך ייתכן שהם בכלל חושבים שהמחיר שלהם (ישראייר) יהיה יקר בשלושת אלפים שקלים לאותה החבילה בדיוק. ריבי: "עזבי את וואלה בצד , הם לא מעניינים אותי , כל אחד נותן איזה מחיר שהוא רוצה" אני מסבירה לה שאני מנסה להבהיר לה שהם טועים ומשהו השתבש אצלהם וכל השיחה אני שוב מקבלת רק הטחות על זה שאני טועה. משך כל השיחה גם שולה על הקו איתנו.
ריבי אמרה לי שהיא תבדוק שוב יותר לעומק את העניין וכבר תחזור אליי.
תוך חמש דקות היא חזרה ואמרה לי כך :
נטלי , את צודקת. אין לי זמן עכשיו להסביר מה קרה , אני מאד נסערת אבל העיקר שעלינו על הטעות שהספק באותו יום אחרי שעשינו לך את ההזמנה במחיר שאמרת 3,076 העלה את המחיר במערכת או משהו כזה. כועסת מאד , פגועה מאד , מרגישה ביזיון על השעות האחרונות שממש התחננתי לאמת , בכיתי והושפלתי. שלחו לי טופס תקין עם המחיר הנכון .
התקשרתי שוב לשולה , להודות על שאיכשהו הגעתי דווקא אליה ובזכותה אני יכולה ביום ראשון לצאת לנופש. אבל כל העלבון וההשפלה והכעס.....
איך ייתכן שמעצמה בסדר גודל שלכם נוהגת כך? איך ייתכן שלקוחה תושפל ותבוזה בצורה כזאת וממש תירמס כי ניסתה להביא חזרה את האמת? איך אתם מעיזים לנסות לגנוב סכומים מטורפים כאלה מלקוחות? (הרי אם לא הייתי מקבלת טלפון מחברת כרטיס האשראי בכלל לא הייתי עולה על זה!!!)



קיבלתי מהם מכתב תגובה שכותב שהם בדקו את הנושא ולא נותר להם אלה להתנצל בפניי
והציעו "פיצוי" של 100$ הנחה לכל נוסע בחבילת נופש לחו"ל.

חוצפה לא???? בשביל להנות מהפיצוי שלהם כביכול אני צריכה להוציא כמות נכבדה של כסף שבכלל לא מתוכננת לי.
לזה אני לא קוראת פיצוי.

אשמח לייעוץ מה להגיב להם ומה לדרוש.

תודה
 
כדי לקבל את כל התמונה צריך לקרוא


ולא קיבלתי שום 100 דולר
זה מותנה ברכישת חבילת נופש לחו"ל
 
לא מאמין שמישהוא יקרא את כול המגילה הזו

על מנת ליעץ . אני מיעץ אם אני מבין
כתבי תקציר מה קרה .
לא חייבים ליכתוב : אני אמרתי לה והיא ענתה לי שלא .

יצאת לטיול קרה כך וכך .
דורשת פיצוי כך וכך
 
בקצרה (אם יהיו חורים או שאלות צריך לקרוא הכל)

הזמנתי חבילת נופש מישראייר במחיר מסויים.
היינו אמורים לטוס ביום ראשון ובחמישי קיבלתי טלפון מהבנק לאשר חיוב מישראייר
על סכום גבוה בכ 4000 ש"ח יותר ממה שנקבע.
התקשרתי , נפנפו אותי ואמרו לי שאני שקרנית ושאני מחקתי ושיניתי את ההזמנה וכו וכו....
סיפור שלם היה שם בכי ועניינים כי הייתי אבודה . היה ברור לי שהם טועים ואני צריכה עכשיו להוכיח "שיש אלוהים"
וגם אם אני לא מוכיחה "חפותי" אין נופש כי יום למחרת זה כבר שישבת ואין עם מי לדבר
וכמובן שלא הייתי מוכנה לשלם את האלפים האלה יותר.
בקיצור התייחסות זוועתית ומבזה...
בסוף הם עלו על הטעות והתנצלו וחייבו את מה שסגרו מההתחלה....
חוויה לא נעימה בעליל.

הם הציעו פיצוי כפי שכתבתי 100$ לנוסע בהזמנת נופש לחו"ל...

חוצפנים!
אני צריכה לבוא בהוצאה כספית כדי להנות מהפיצוי שהם הציעו
 
אכשו הבניתי בקצרה

טעויות קורים
בזריקה טועים הורגים לפעמים אדם . (אני ראיתי כזו טעות מחרידה)
טעו תיקנו . הציעו לך פיצוי לא ניראה לך .
יש בית מישפט לת.ק. מה יפסוק השופט מי יודע אולי 100 ש"ח .
כאן זה לא בית מישפט
זו דעתי הפרטית
ניראה מה יכתבו האחרים
 
קראתי רק את ה "בקצרה"

ואענה לך בקצרה.מכיוון שהתשובה היא פשוטה ולא משנה מה הייה בדיוק הסיפור.

לצערי,בבתי המשפט המושג "פיצוי" כמעט ולא קיים.
בשביל לקבל כסף מהנתבע.צריך להציג "הוכחות נזק".ללא הוכחות נזק אין פיצוי.ואם יש, הוא מיזערי... 100-200-3-00 ש"ח תוסיפי הוצאות משפט כמה מאות שקלים..אולי תגיעי ל 600-700.
במקרה שלך,אין הוכחות נזק... לא היייה לך נזק ממוני.לא חייבו אותך בסוף יותר... ומשכך מדובר רק בעגמת נפש.שמבחינת בתי המשפט היא מיזערית ומצדיקה רק פיצוי מזערי..כזה שלא שווה לתבוע בשבילו.
 
בניגוד לדעתו של קרמר - אני חושב שכדאי מאוד

לתבוע גם במקרים של עוגמת נפש בלבד. עוגמת נפש היא נזק, אולם ככל נזק, כדאי "להוכיח" גם את עוגמת הנפש. טענה ערטילאית כי נגרמה עוגמת נפש אינה מספיקה.

קראי כאן.
 
למעלה