התייעצות לגבי צירים ומידת קרש

Chenchookm

New member
התייעצות לגבי צירים ומידת קרש../images/Emo35.gif

היי אני רוצה לעבור למשהו קליל יותר. הסקט שלי עם צירי אינדי אולד סקול ואני מרגיש שאני מתאמץ מאוד לעשות איתו פליפים, אוסי וכאלה. אני נוסע בעיקר הרבה טכני טריקים בפלאט, קצת לדג'ס וכאלה לבינתיים (לא מתאבד על שומדבר). השאלה האם קיימים צירים קלים יותר ואולי נמוכים יותר מעט, ואיזה רוחב בורד מתאים לזה (אני מידה 43.5 בנעליים, גובה 178)?.
 

b0redavid

New member
קרש 8.0 צירים אינדי (stage 10) נמוכים 139?

עם בונס 52? או שבא לך איזה 7.75 עד 7.8 או 7.9 עם ט׳אנדר (hollow lights) חלולים 145 או אפילו Titanium Lights אם בא לך להשתגע! :)
 

Chenchookm

New member
הלכתי על זה (חפירה לפנייך)!

האינדיס' הישנים כנראה יותר קלים מאלו שמשווקים היום (לפחות מ-הstg10) אולי בגלל שהדגם שיש לי יועד לקרש 7.75, אבל בגלל שתושבת הפלסטיק שלהם לציר נשחקה אז הציר עצמו נדפק בשניהם בסשן האחרון מהמגע בלי שיכוך בינו לבין הבית. עכשיו הם "משחקים" ושמתי חתיכת פנימית עגולה מגומי בין הבית לציר לבינתיים (מסקנה - אסור להחליף רק חלק מהמכלולים של הציר...). אז סקרתי קצת את הרעיונות שלך והבנתי שהטאנדר לא ממש שונים מהאינדיס הישנים מבחינת חוזק או משקל (אזור ה650 -600 גרם) אז אותם פסלתי. כרגע אני עם קרש 7.63 שלא הצלחתי לזהות את היצרן שלו (אולי יש לך מושג מהתמונות?). בגלל שבאזור הברגים הוא קצת "נמעך פנימה" איזה 4-3 מלימטר שמתי דיסקיות בין ראשי הברגים לקרש כדי שלא ישקעו עוד יותר בעץ לבינתיים (כשהחלפתי לו גריפ). זה עניין של סשן או שניים עד שהוא ישבר כנראה... לסיכום הזמנתי קרש 8" (התלבטתי בין 7.8 ל-8 עם סליק - פשוט כי הם מחזיקים יותר מניסיון, לא סופגים מים בתחתית בגשם ומחליקים יותר טוב). בסוף ממש לא יכולתי לסבול את הצבע החם של ה7.8" האדום שמשווקים ברשת אז הלכתי על ה-8" (לא ה8.2 שבלינק למעלה , אלא זה עם "יד" והצבע הכהה מאחור). בנוסף הזמנתי זוג צירי G6 מטיטניום (מאיזה חנות אולדסקול שעוד מחזיקה אותם), כפי שהצעת. אני חושב שהסקייט יהיה קל יותר ברבע קילו...! כרגע יש לי גלגלי 52 חדשים לניסיון על הסט אפ הישן המונמך שהוא כבר שיפור מבחינתי(ללא המגביהים הרכים), אני אטחן אותם קצת עד שיגיעו החלקים החדשים מ-Ebay. אשמח להמלצות לסוג גלגלים מתאים לפלאט לתרגילים מהירים (laserים ואימפוסבולים למיניהם). החדשים שיש לי כרגע זה Expedition והרבה יותר מזה אני לא יודע עליהם לצערי... תודה רבה! חן
 
למעלה