התייעצות לגבי שירותי חירום

התייעצות לגבי שירותי חירום

שלום לכם אבי חולה לב בן 79 ומעונין להתקין בביתו לחצן מצוקה לשירותי חירום שיגיעו לביתו במהירות האפשרית במקרה הצורך. הוא מעונין בחברה שיש לה ניידות משל עצמה, ולא כזו שמפנה למד"א. אנחנו שמענו על שח"ל ועל נטלי. אשמח לקבל המלצות מה עדיף לאדם מבוגר עם סוכרת ובעיות לב. אם אסור להמליץ על גבי הפורום, אודה לכם אם תואילו להמליץ לי במסר, היות שיש המון פרטים בחוזים ואנחנו לא מבינים את ההבדלים בין החברות. אולי יש חברה נוספת שלא שמענו עליה שהיא עדיפה במקרה כזה. תודה רבה
 

afiksambol

New member
שמש שלום,

לפני שיגיעו כל החבר'ה, ויגידו לך שפורום זה מיועד לעוסקים ברפואה דחופה ואין למצוא בו מענה לבעיות רפואיות וגם שהמידע והעצות בפורום אינם מהווים תחליף לייעוץ מקצועי ובטח שתפוז אינו ערב לנכונות המידע, ולא יהיה אחראי לנזק שייגרם כתוצאה מהסתמכות עליו כדאי שתדעי שבכל החברות, ללא יוצא מן הכלל, מסתמכים על מד"א כ-Back up. גם שח"ל ונטל"י, שכפי שציינת הן היותר גדולות בשוק הפרטי, פונות לא אחת למד"א בבקשה לסיוע כאשר הניידות שלהן לא פנויות. בנוסף, בענייני חוזים ופרטים שכאלו הרשי לי להמליץ לך בחום להתייעץ עם עו"ד או משפטן, שמבינים בתחום מעט יותר מאיתנו.
 

eranlevi1984

New member
עזוב שטויות-רק 101

אני מכיר עשרות מקרים של אנשים שהתחברו לשח"ל נטל"י סקיולייף וכו וכו ובסופו של דבר מד"א הזומן למקום. 101 בעיינים עצומות!
 

יום.

New member
העניין הוא שעם מד"א צריך לדבר

ולהגיד מה הכתובת. עם הלחצן מספיק רק ללחוץ וכבר המוקד חירום יודע שהאדם נמצא במצוקה כולשהיא. אם אני זוכרת נכון מסבתא שלי שהיה לחצן מצוקה (לא זוכרת של איזו חברה) המוקד היה מנסה להשיג קשר עם המנוי, בכדי לבדוק מה הבעיה ואם זו קריאת שווא (כמו במקרה של סבתא שלי נכדים שובבים שחייבים ללחוץ על כל כפתור
) ואם הוא לא היה מצליח ליצור קשר הוא היה שולח אמב' לכתובת שכבר היתה ידועה לו, למדא אין אפשרות לעשות את זה כי מדא לא יידע מאיזה כתובת נכנסה השיחה עכשיו (וכן, למרות האפשרות לאתר שיחות דרך בזק, השיטה הזאת עדיין מהירה יותר).
 

maorLMH

New member
אפרופו שח"ל ונטלי

יש להם פריסה של איזורים ותחנות כמו מד"א ?
 
למעלה