התייעצות - מקררי Sharp

AndreyS

New member
התייעצות - מקררי Sharp

שלום לכולם,

אני מחפש לקנות מקרר חדש. בגלל מגבלת מידות ורצון למקסם את הנפח של המקרר נשארתי עם מעט מועמדים. אחד מהם הוא מקרר של Sharp שרציתי להתייעץ לגביו.

נראה שאותו מקרר נמכר בשני שמות שונים - האחד SJ-SC70 (מיובא על ידי י. שלום) והשני SJ-3550 (מיובא על ידי רלקו). המקרר של רלקו יקר ב-600 שקל בערך.. הנה לינקים לפירוט לגביהם

כמה שאלות שאני לא מצליח לענות עליהן:
  • מה ההבדל בין השניים? לי הם נראים זהים עד כדי היבואן. יכול להיות שהם מיוצרים במקומות שונים או שהמקרר הזול מורכב מחומרים פחות איכותיים?
  • מישהו התנסה עם השירות של י. שלום? אפשר לסמוך עליהם?
  • אשמח להתרשמות ממקררים של Sharp ממישהו שיש לו כזה.
  • איפה המקררים הללו מיוצרים?
  • אני לא מצליח למצוא את שמות הדגמים האלה באתרים בחו"ל, יכול להיות שיש להם עוד שמות?

המון תודה לעונים
 

סתם מבקרת

Active member
בדוק את המפרט הטכני של שניהם וראה שהגודל לא זהה, באחד יש תא

אפס למוצרי חלב ובשני לא, באחד יש מפסק שבת ובשני לא, באחד יש תאורה במקפיא ולשני לא, באחד יש פיקוד אלקטרוני ובשני לא ואולי עוד דברים שונים כי לא בדקתי לעומק.
בקיצור, הם לא לגמרי זהים.
לי יש מקרר שארפ כבר מספר שנים ואני מרוצה ממנו אם כי חלקי הפלסטיק שלו לא מהמשובחים.
 

שרון 337

New member
ראשית,מומלץ לבדוק את דרגת האנרגייה של מקרר- שארפ:

הם ידועים כזוללי חשמל בדרגה F
הכי מומלצים כחוסכי חשמל מקררים בדרגת אנרגיה -A או בדרגה B
לבדוק מה רשום במדבקה שמודבקת על המקרר מאחור.
 

סתם מבקרת

Active member
מכיוון שהגבת להודעה שלי אענה לך. קודם כל, נראה שבכלל לא

נכנסת לקישורים כי שם מצויין דירוג אנרגטי B.
שנית, אצלי הדירוג האנרגטי, שכבודו במקומו מונח, ממש לא בראש סדר העדיפויות. יש כמה דברים שחשובים לי יותר ממנו, כמעט בכל מכשיר חשמלי שאני רוכשת.
&nbsp
 

Yehuda500

Member
רק לגבי השירות של רלקו - למוצר שקניתי הובטחה על ידי

החנות בה קניתי הארכת אחריות חינם על ידי היבואן, רלקו. ההתחייבות היתה גם בפרסומים רשמיים.
כל שהייתי צריך לעשות הוא, על פי הוראות מודפסות על החשבונית, לפקסס את החשבונית לרלקו ולקבל, בכתב, תעודת אחריות מורחבת, שרק קיומה הבטיח (שוב, לפי הפרסום הרשמי) את ההרחבה המובטחת.
רלקו מעולם לא שלחו את התעודה. הם גם לא טרחו להשיב לפניותי הכתובות.
נסיונותי הכושלים לקבל את התעודה הביאו אותי למסקנה שאם רלקו נכשלה בקטנות כאלו אני לא אקח איתה סיכון לגבי שירות למוצר יקר.
את מסקנותיך מנסיוני אשאיר לך.
 

yehuda7K

New member
הם בלגניסטים. טלפנתי וכן הצלחתי לקבל את הארכת האחריות.

 

אוריאל366

Active member
רק לגבי השירות של רלקו - למוצר שקניתי הובטחה על ידי

החנות בה קניתי הארכת אחריות חינם על ידי היבואן, רלקו. ההתחייבות היתה גם בפרסומים רשמיים.
כל שהייתי צריך לעשות הוא, על פי הוראות מודפסות על החשבונית, לפקסס את החשבונית לרלקו ולקבל, בכתב, תעודת אחריות מורחבת, שרק קיומה הבטיח (שוב, לפי הפרסום הרשמי) את ההרחבה המובטחת.
רלקו מעולם לא שלחו את התעודה. הם גם לא טרחו להשיב לפניותי הכתובות.
נסיונותי הכושלים לקבל את התעודה הביאו אותי למסקנה שאם רלקו נכשלה בקטנות כאלו אני לא אקח איתה סיכון לגבי שירות למוצר יקר.
את מסקנותיך מנסיוני אשאיר לך.
האם במצב כזה, עצם זה ששלחת נניח בדואר רשום ויש בידך הוכחת שליחה וקבלה, כולל הוכחות שניסית לפנות ולקבל מענה באי מענה - האם זה לא נחשב כאילו עשית המוטל עליך ומגיעה לך האחריות המורחבת?
ברור לי שזה עניין בסוף לבית משפט, אבל לגופו של עניין, האחריות. לדעתי זה נחשב לך.
אבל כן, מבין. זה לא כיף כל הסחבת והכל.
 

xfwind

New member
SJ2256 SL בשימוש אצלנו משנת 2008

המקרר בסדר, למעט תכנון מוזר של 2 המגירות התחתונות (עמוקות וצרות כנראה בגלל מיקום המנוע מאחור).
ציפוי פלסטיק באזורים בהם נוגעים הרבה - סביב ידיות הדלתות - מתקלפים ונראים רע - מאכזב.

בתחילת דרכו הייתה בעיה עם נורה תקולה וההתנהלות של ראלקו סביב התיקון היתה משהו בין טמטום לעיצבון (הגיעו כמה אנשים כ-4 פעמים...נורה, כן?)

כל השאר תקין.
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
התייעצות - מקררי Sharp

שלום לכולם,

אני מחפש לקנות מקרר חדש. בגלל מגבלת מידות ורצון למקסם את הנפח של המקרר נשארתי עם מעט מועמדים. אחד מהם הוא מקרר של Sharp שרציתי להתייעץ לגביו.

נראה שאותו מקרר נמכר בשני שמות שונים - האחד SJ-SC70 (מיובא על ידי י. שלום) והשני SJ-3550 (מיובא על ידי רלקו). המקרר של רלקו יקר ב-600 שקל בערך.. הנה לינקים לפירוט לגביהם

כמה שאלות שאני לא מצליח לענות עליהן:
  • מה ההבדל בין השניים? לי הם נראים זהים עד כדי היבואן. יכול להיות שהם מיוצרים במקומות שונים או שהמקרר הזול מורכב מחומרים פחות איכותיים?
  • מישהו התנסה עם השירות של י. שלום? אפשר לסמוך עליהם?
  • אשמח להתרשמות ממקררים של Sharp ממישהו שיש לו כזה.
  • איפה המקררים הללו מיוצרים?
  • אני לא מצליח למצוא את שמות הדגמים האלה באתרים בחו"ל, יכול להיות שיש להם עוד שמות?

המון תודה לעונים
קרא תגובה בפרטי
 

משה502

New member
יש לי שארפ 2 דלתות 586 ליטר SJ-S3610WH, מ ראלקו. עובד יופי כבר כמעט 5 שנים. לאחרונה מצטבר קרח בפריזר, ולא משנה באיזה מצב אני שם את בורר הפריזר. מה עושים ?
 

מ ש ה 53

Well-known member
מנהל
יש לי שארפ 2 דלתות 586 ליטר SJ-S3610WH, מ ראלקו. עובד יופי כבר כמעט 5 שנים. לאחרונה מצטבר קרח בפריזר, ולא משנה באיזה מצב אני שם את בורר הפריזר. מה עושים ?
אחת מכמה אפשרויות...
1. יתכן שמערכת ההפשרה לא מצליחה להפשיר את כל הקרח שהצטבר שם, ואז מצטבר גם קרח בפריזר.
2. הדבר עשוי לנבוע מסיבות שונות:
* טיימר לא תקין [אפשרות שכנראה תישלל בסעיף 5].
** גוף חימום תקול.
*** רמת קור (שבחרת) נמוכה מדי.
**** אטימה גרועה של דלת המקפיא {קל לבדוק].
***** תקלה בפיקוד הכללי.

אם אינך טכנאי, הדבר הנכון ביותר הוא להפשיר את הקרח עד תום (יש שיטות חכמות אבל לא ארשום אותן) ואפשר גם להותיר את דלת המקפיא פתוחה לכמה שעות כשהמקרר כבוי וכשהמזון לא נמצא בתא. ייקח זמן אבל יפשיר. ואז, תוכל לבדוק מה יקרה הלאה, לאחר שתעלה בקצת את הטמפרטורה בתא המקפיא.
אפשרות נוספת היא להזמין איש שירות מיומן ואמין. רק לך ומצא אחד כזה.
 

raya

Well-known member
יש לנו 2 מקררי שארפ.
האחרון נקנה לפני כחודשיים. עקב אילוצי מקום נקנה דגם SJ-2269. המקרר השני נקנה לפני כמעט 8 שנים דגם SJ-K70.
ה"בעיה" העיקרית במקררים של שארפ - חלקי הפלסטיק נשברים בקלות. צריך להיזהר מאוד כדי לא לגרום לשבירה.
לבן שלי היה גם כן מקרר של שארפ והוא הזמין חלקי פלסטיק באינטרנט.
המקרר החדש בדירוג אנרגטי B הישן - אין לי מושג.
מעבר לבעיית איכות חלקי הפלסטיק - אני לא רואה איזו שהיא בעיה מיוחדת.
בהצלחה בבחירה
רעיה
 
למעלה