אני חושב שזו הפעם הראשונה שמישהו שואל בפורום
אחרי שבירר בעצמו באינטרנט והלך למעבדה - בד"כ אנשים מצפים שנעשה בשבילם את העבודה הזו. אז סחטיין על ההשקעה.
אני רק לא בטוח מה אתה מקווה לשמוע מאיתנו. אין ספק שהבעיה מבאסת, והייתה מבאסת הרבה יותר אם זו הייתה מצלמה שעולה סכום כסף מהותי (נגיד 5000 שקל, שלא לדבר על 50,000).
אבל בכל סכום אתה אמור לקבל מוצר תקין, והעובדה שנותן האחריות לא מצליח לתקן את הבעיה אכן תמוהה ולא לגיטימית.
מצד שני, אם הבעיה קיימת בכל המצלמות מהדגם הזה, ותקבל אותה בעיה גם אם יחליפו חיישן או את כל המצלמה, באמת קשה לראות מה נותן האחריות יכול לעשות - זו כנראה בעיה אינהרנטית במוצר.
מסכים עם פייפן שאפשר לדבר עם פוג'י העולמית. מצד שני, אפילו אם הם יהיו כה נחמדים (וזה לא סביר) שיבקשו ממך לשלוח את המצלמה למעבדה בחו"ל וישלחו לך אחת חדשה לגמרי ותקינה - באמת שווה להתעסק בזה, לשלם על המשלוח ולחכות חודשיים, בשביל מוצר ב-500 שקל עם בעיה שבקושי שמים לב אליה?
מצב מבאס, אבל אין לנו פתרונות טובים בשבילך.