מה הכוונה אתר של דילים?....
כדאי שתצייני איזה אתר שיהיה יותר ברור.
יש כאן מומחים לפרסום באינטרנט שישמחו לענות לך בהמשך אני מניח, כמו חן יש בפייסבוק קבוצה "מומחים לפרסום בגוגל" כמדומני, גם אפשרות.
אענה תשובה עקרונית ואולי אחרי שתפרטי איזה אתא ומה פירסמת בדיוק, נוסח, סגמנטציה (פילוח), וכו' יהיה יותר מדוייק לענות לך.
ראשית, למה לחכות 3 חודשים בשביל לקבל תוצאות ומידע בסיסי?
....
את חייבת להיות הרבה יותר זמינה למידע לעיתים קרובות, לדעתי לפחות פעם בשבוע, אם לא יום יום, כך אני לפחות נוהג בפרסום באינטרנט עבורי ועבור לקוחותי.
תמיד יהיו הפרשים בין מיספר הצפיות, מיספר הכניסות, הקלקות, ולקוחות "חמים", כלומר לקוחות שיעשו פעולה אקטיבית ליצור איתך קשר, אם בטלפון או במייל. מיספר הלידים, כלומר הלקוחות "החמים" בד"כ קטן , לעיתים קטן מאוד ביחס לצופים בפרסום, או כאלה שניכנסו לדיל שלך. ככל שתתמקצעי, תרכשי ידע וניסיון, ספציפית במדיה בה את מפרסמת, תגדילי משמעותית את אחוז הלקוחות שיפנו אליך.
יש משמעות לנוסח המודעות, והמסר הפרסומי שלך, האם הפניה היתה לדף נחיתה, לאתר, מה מילות המפתח לחיפוש שהפעילו את הפונים ועוד.
תנסי לתת לנו מידע כפי שביקשתי, על האתר בו פירסמת, נוסח הפרסום וכיו"ב.
היחס בין תקופת הפרסום. 3 חודשים, נתוני הכניסה, ורק 3 שהתקשרו, מעורר תמיהות בלשון המעטה, מקווה לפחות שלא השקעת יותר מדי כסף. נ"ב, תחשבי על אופציות פרסום נוספות באינטרנט , גוגל, פייסבוק ועוד.