התייעצות - תלונה לגבי אולם אירועים

m1471

New member
התייעצות - תלונה לגבי אולם אירועים

שלום,

לפני יותר מחודש התקיימה חתונתנו אשר היתה רצופה תקלות מצד בית העסק. לאחר האירוע העלינו טענותינו בשיחה טלפונית ונתקלנו באי לקיחת אחריות מוחלטת, וכן במייל (לפני חודש ימים) ולא זכינו לתגובה. ברצוני להתייעץ כיצד כדאי לפעול בשלב זה והאם יש מקום לתבוע את בית העסק.

להלן עיקרי המייל שנשלח:

1. על פי סידור השולחנות אשר נשלח אליכם בתאריך 10.09.14 שולחן מספר 14 היה אמור להיות ערוך ל-12 איש, בפועל היה ערוך ל-8 איש. שני זוגות שהיו אמורים לשבת בשולחן זה מצאו את עצמם ללא מקום ישיבה. מנהל האירוע הגיע והוחלט להושיבם בשולחן מספר 6 שבו באותה העת היה יחסית ריק מכיוון שהאורחים שהיו אמורים לשבת בו עדיין הסתובבו. לאחר מספר דקות הגיעו לשולחן מספר 6 אותם אורחים אשר היו מיועדים לשבת בו, ו-2 הזוגות נאלצו לעבור שוב מקום, הפעם לשולחן שבאותה עת היה פנוי, אך כעבור כמה דקות התיישבו האורחים שיועדו לאותו השולחן ובפעם הנוספת נאלצו לעבור מקום. מדוע מלכתחילה שולחן מספר 14 לא היה ערוך ל-12 איש? מדוע עם גילוי הבעיה לא ערכו 4 מקומות נוספים בשולחן זה? על מנהל האירוע היה להיות צמוד לרשימת שולחנות אשר העברנו אליו ולמקם את האורחים על פיה. ההתנהלות הבלתי מקצועית בעניין יצרה עבורנו אי נעימות עצומה מול אותם אורחים!
2. בשולחנו 16 ו-17 ישבו מספר אורחים חרדים אשר עבור חלקם הוזמנו מנות גלאט. משיחה עם x נאמר לנו כי האורחים ביקשו לא להוציא את מנות הגלאט אם אין לכולם, אך מבדיקה מול בני המשפחה – איש לא אמר זאת. לא נכחנו במקום ואיננו יודעים מה אכן נאמר, אך אין ספק שנוצרה בעיה מול אורחים אלו והם לא קיבלו שום מנות! מדוע לא יודענו על כך בזמן אמת? אותם מלצרים ששירתו את 2 השולחנות היו מודעים לכך שמתרחש מצב בעייתי. לא שמענו על כך דבר אלא רק לאחר האירוע מצד אותם בני משפחה. אם היו פונים אל איש הקשר באותו רגע הינו מנסים למצוא פתרון לבעיה. לא זאת בלבד שנוצר מצב ששילמנו על מנות של 3 משפחות שלא יצאו כלל, חמור מכך הוא שאנו חשים חסרי אונים שגילינו על כך רק בדיעבד ונותרנו עם תחושה מאוד קשה כאשר 3 משפחות קרובות לא קיבלו אוכל ונוצרה אי נעימות מאוד קשה מול בני המשפחה. יש לציין כי גם מי שהיה אמור לקבל מנה רגילה –לא קיבל אותה.
3. בפגישה מול x בתאריך 02.09.14 סיכמנו על 5 קינוחים: מיני טורט אגוזים, לוליפופס במגוון טעמים, סלט פירות, מוס ליצ'י וגיוזה תפוחי עץ. משיחה עם אורחים שישבו במספר שולחנות, רובם ראו 3 סוגי קינוחים בלבד: מיני טילון – שלא הזמנו כלל (!), מיני טורט וסלט פירות. מדוע לא הוגשו כל הקינוחים כפי שביקשנו? מדוע לא באופן נדיב בכדי שיגיע אל כולם? בת משפחה סיפרה שביקשה לוליפופס במהלך האירוע והמלצר השיב לה שנגמר. עניין הקינוחים חורה לנו עד מאוד. כאשר הגענו לטעימות אצלכם נהנינו מאוד מהקינוחים המופלאים. בהתאם לכך סיפרנו על כך לחברינו ושיבחנו את הקינוחים המעולים שיזכו לטעום. בפועל הם חיכו לקינוחים ובקושי יצא אליהם משהו. לצערנו, נשארנו עם תחושת אי נעימות גדולה כלפי אורחינו.

4. מראש יידענו אתכם (בפגישה עם x ובמייל שנשלח ב 10.09 שבו אף ציינו את מספר השולחן בו ישב אותו אורח – שולחן מספר 4) שיש לנו אורח טבעוני. משיחה עם x הבנו שהמנה הטבעונית הינה איזשהו סוג של פסטה/רביולי/ניוקי. האורח ביקש מהמלצר מנה טבעונית. מה שקיבל היה צלחת מזערית עם משהו מביש ביותר שנראה כמו סוף של סלט. מדוע לא קיבל מנת פסטה כפי שסוכם??
5. הן בפגישה עם x והן במייל שנשלח אליכם בתאריך 10.09.14 ציינתי בפירוש שאני מעוניינת במנה צמחונית. כשעלינו לחדר שחיכה לנו בקומה העליונה הוגשה לי מנה בשרית. כשביקשתי להחליף את המנה נאלצתי להמתין עד שיכינו לי אותה ועד אשר הגיעה לחדר כבר נאלצתי לרדת לקבלת הפנים.
6. בפגישה שהתקיימה עם x נשאלנו לגבי היין שנרצה בחופה. בפירוש ציינו יין לבן בכדי להימנע מלכלוך הבגדים אך בפועל הוגש יין אדום. כמובן ששמנו לב לכך רק בזמן החופה והיה מאוחר מדי לשנות זאת.
הסיבה שבגללה בחרנו בחוות אלנבי היא שמדובר במקום יוקרתי שמכבד את עצמו. ציפינו לקבל תמורה הולמת בהתאם למחיר הגבוה (באופן יחסי למקומות אחרים) שחוות אלנבי גובה.
בפועל התאכזבנו קשות מרצף התקלות שקרו בדרך ואי הנעימויות מול אורחינו אשר כעת עלינו לפצות אותם על חשבוננו – מדובר בהוצאה לא קטנה (ל-2 הזוגות שלא נמצא להם מקום ישיבה שלחנו חבילות עם זרי פרחים גדולים, את 3 המשפחות הדתיות התחייבנו לפצות בארוחה במסעדה, וכן את החבר הטבעוני הזמנו לארוחה במסעדה – בתקווה שאלו יכפרו על הבושה).
בתאריך 15.09.14 העלנו בפני x את טענותינו אך נתקלנו באי-לקיחת אחריות מוחלטת מצד חוות אלנבי ואף לא התנצלות.
אנו מצפים כי לאחר שתבדקו לעומק את טענותינו נקבל תשובה הולמת ופיצוי בגין התקלות שבניהול האירוע ועוגמת הנפש שנגרמה לנו כתוצאה מכך.
 

מור893

New member
תגובה

כמו שזה נראה על פניו רוב התביעה מבוססת על עוגמת נפש , אטימות עכשיו בשביל להוכיח את רוב הדברים יש צורך בעדים והכמות עדים פה היא אדירה וצריך לבדוק האם כל התביעה הזאת
בכלל משתלמת . כמובן שאירוע כמו חתונה של פעם בחיים שלא מנוהל כמו שצריך , צריך להיות משולמות הוצאות כלשהם אבל בסופו של יום , כתב ההגנה בטח ישלול את כל הדברים
ומן הסתם תצטרכו להטריח אנשים , מכיוון שלדוגמה בסעיף 4,5 ללא העדים תצטרכו הוכחות , תמונות . לגבי סעיף 6 לצורך העניין כתב ההגנה יגיד שלא נגרם נזק כך שאין על מה לטעון .
אני מבין ללבכם אבל לפי דעתי הסעיף היותר רציני פה לתביעה תהיה הטעיה שבעצם שילמתם עבור מוצר שלא סופק כמו מקרה הקינוחים , בכל אופן לא הייתי מנהל הליך שכזה ללא עורך דין
כתב התביעה צריך להכיל הרבה פרטים כולל תצהירי עדים .וחשבוניות על מסעדות וכל הזרי פרחים .
ייתכן שדווקא מקרה כזה הוא מתאים יותר לפנייה לתקשורת מכיוון שאולם האירועים יעדיף יחסי ציבור טובים על פניי תשלום של כמה אלפי שקלים .
בכל אופן מאחל לכם בהצלחה והמון מזל טוב ותהנו בירח דבש
 
למעלה