התייעצות

linoysh

New member
התייעצות

היי, רציתי לשמוע את דעתכם לגבי המקרה הבא- לקוחה הזמינה ממני הזמנה מיוחדת בתאריך 13/11. התיק היה מוכן יום למחרת. היא הייתה מרוצה מהתמונות ששלחתי לה והמהירות שבה עשיתי את ההזמנה. אמנם, היא שאלה אם תוכל לשלם במשכורת הבאה שלה. הסכמתי. היא עדיין לא שילמה. האם המקרה נשמע לכם בסדר? לשלוח הודעה בקרוב?
 
דבר ראשון

סבלנות
היא אמרה לך מה התאריך? אם הוא כבר עבר ב... נגיד 3 ימים, אז תכתבי לה קונבו שהתיק מוכן ארוז ומוכן למשלוח והאם את עדיין מעוניינת בתיק? ושתהיי מאוד שמחה לשמוע ממנה, קיינד רגארדס וכו כו... כן, לא להתבייש לבקש תשובה כנה, ככה תדעי מה קורה ותוכלי גם לקדם את המכירה הזו מולה. בהצלחה
 

linoysh

New member
כי זה תיק מיוחד לפי הזמנה, שאין לי בכלל דוגמא

שלו
 
זה לא סוף העולם

שהכנת, ככה לומדים ומסגלים נהלים שמתאימים יותר עם הזמןץ כן, תכתבי לה, בנועם, לא בלחץ. לטעמי, היא (הלקוחה) תאהב את ההתחשבות שלך. ........בהצלחה :)
 

onor

New member
להבא תבקשי לפחות מקדמה, משהו סימלי

כדי שתהיה לך איזשהי ערובה שהלקוחה לא תתחרט.
 

anatbarshalom

New member
לא מבינה מה לא בסדר פה, היא התחייבה על

משכורת חודש הבא- כלומר דצמבר..... תני לה זמן, עוד לא הגיע המועד אליו היא התחייבה.
 

lilo4

New member
אני עם הסבלניות ../images/Emo8.gif

כל עוד את לא שולחת את המוצר, את מונעת חצי הפסד [כי תיאורטית יכול להיות שהיא לא תשלם אף פעם...]. אני לא יודעת באיזה תאריך הלקוחה שלך אמורה לקבל את המשכורת, אבל אני אישית הייתי מחכה לפחות עד ה-1.12, אם לא כמה ימים אחרי. בסה"כ התיק עדיין אצלך, אין לך לאן למהר. אם יש לך סבלנות לחכות נגיד עד ה-10.12, סבבה. אם לא, תשלחי לה הודעה כמה ימים קודם. במידה והלקוחה נעלמה- תמיד תוכלי למכור את התיק הזה בחנות כמוצר לכל דבר.
 

סיגליתא

New member
שווה לחכות, הם מקבלים משכורת בתחילת

החודש ולא ב-10 ו 14 כמו אצלנו, היתה לי לקוחה שרצתה מאד עגילים ושאלה אם יש לי עוד במלאי כאלה כי היא מאד רוצה אותם וצריכה לחכות למשכורת (שם למעט יש מינוס בבנק, זה לא מקובל) הורדתי אותם מהחנות שמרתי לה אותם ובתחיל ת החודש היא קנתה אותם מלאת התפעלות מההתנהלות שלי, שווה!!!!!!!! ואחרי חודש חזרה לקניה נוספת
 
למעלה