התייעצות

אזירפאל

New member
התייעצות

שלום!
נתקלתי לאחרונה בבעיות עם הלפטופ שלי והייתי שמח לשמוע את דעתכם. מקווה שזה המקום הנכון לכך.
רכשתי מחשב נייד של Dell מסדרת Inspiron לפני כשנה מבאג. עם הקנייה קיבלתי אחריות עד הבית לשלוש שנים. המחשב עבד בסדר גמור אך לאחר מספר חודשים החלו לצוץ בעיות במסך המגע - לעתים הוא היה מתחיל "להשתגע" ולפתוח ולסגור חלונות מיוזמתו, דבר שמאוד הקשה על העבודה במחשב... בנוסף, אחד משקעי ה-USB הפסיק להגיב. פניתי לשירות הלקוחות של דל בארץ ותיאמנו הגעת טכנאי. לדבריהם היה מדובר בתיקון פשוט שלא אמור לארוך יותר משעה. בפועל, הטכנאי שהגיע פירק את המחשב שלי לגורמים ובסיום העבודה שלו (יותר משעתיים) הכריז שלא רק שלא הצליח לתקן את התקלה, אלא גם שאחד מהחלקים שהביא לא תקין ולכן המחשב מושבת לחלוטין, ושיישלח אלי טכנאי נוסף עם רכיב תקין. באותו הערב, לאחר שלא נגעתי במחשב בכלל, מצאתי את המחשב חם מאוד עם ריח שרוף שעולה ממנו. התקשרתי לטכנאי אך הוא התנער מאחריות ואמר שעלי לחכות שלושה ימים (היה מדובר בחמישי בערב) עד שיהיה לי עם מי לדבר והבהיר שכל דבר שיקרה למחשב יהיה תחת אחריותי בלבד. במקביל, דיברתי גם עם נציג במוקד של דל שגם הוא דיבר אלי בצורה מאוד לא מכבדת (בקיצור, הוא אמר ש"אתה מתנהג כמו ילד שלקחו לו את המשחק"). כעבור שלושה ימים הגיע אלי טכנאי נוסף שגם לא הצליח לתקן את התקלה ולכן לקח את המחשב למעבדה (מדובר במעבדה של חברת "יעל" בהרצליה) והתחייב שאקבל את המחשב חזרה תקין תוך שבעה ימי עסקים לכל היותר. שבעת הימים הללו כבר חלפו והמחשב עדיין לא אצלי, ונכון לעכשיו הם טוענים שהחלק שיש להחליף במחשב שלי יגיע רק ב-28.10, כלומר אני יכול לשכוח מהמחשב לזמן הקרוב...
אני סטודנט והמחשב הוא הכרחי עבורי, גם עבור העבודה שלי. לו ידעתי שזה ייקח כ"כ הרבה זמן הייתי מוותר על התיקון שכן המחשב תפקד בסדר על אף התקלות שציינתי. נכון לעכשיו בכל פעם שאני מנסה ליצור קשר עם דל או עם יעל אני מרגיש שמנסים לנפנף אותי ובעיקר לא מראים שום מאמץ למצוא פיתרון, כמו מחשב חלופי זמני.
האם מישהו נתקל במקרה דומה? מה לדעתכם ניתן לעשות כדי לקדם את פיתרון הבעיה?
תודה רבה אם קראתם עד כאן!
 
למעלה