התייעצות

francolana

New member
התייעצות

יש לי ספק ישראלי שאישר לי למכור את מוצריו. הספק מעסיק צד ג על מנת להילחם במוכרים לא מורשים. במסגרת המלחמה הזו הוא כבר הוריד לי פעמיים מכירות. בפעם הראשונה הבלגתי ונאמר לי שזאת טעות. היום, אחרי שהורדו לי עוד שתי מכירות נמאס לי. איך הכי טוב לפעול?
אני לא מעונינת להמשיך לעבוד איתם יותר ויש לי מלאי לא גדול של מוצרים שחלקם הורדו. האם לפעול דרך עורך דין, תביעות קטנות או עצמאית? אני גם רוצה להזדכות על המוצרים וגם רוצה פיצוי על הנזק שנעשה לי.
 

trilliane

Well-known member
מנהל
במקומך הייתי מתייעצת בפורום חוק ומשפט, יש בו עורכי דין

הדבר הראשון שתמיד חשוב לעשות ששוקלים אפיק משפטי (לא משנה מה תחליטי) הוא לתעד, לתעד, לתעד. להקליט כל שיחה, לשמור כל דוא"ל, מסרון, מסמך, צילומי מסך וכו'. חתמתם על חוזה מסודר?
 

Amiram_e

New member
חתמת עם הספק הזה חוזה שיתוף פעולה בנוכחות עורך דין?

אם לא אז אין לך בסיס משפטי לבוא אליו בטענות.
יצא לי בחיי שספקים הבריזו לי אחרי שקנו ממני, ספקים שלחו מוצרים פגומים.
לא חושב שיש בסיס לתבוע, מה גם שלשכור עורך דין, יעלה הרבה יותר מהמחיר שהשקעת במוצרים (תקני אותי אם אני טועה)
תעשי עם עצמך חישוב כדאיות. לדעתי עדיף להתקשר לספק ישירות ולדבר איתו, אולי להחזיר לו את המוצרים ולקבל החזר. (קשה לי לךהאמין שיתן לך פיצוי, זו המנטליות הישראלית)
או שעוברים הלאה.
 

francolana

New member
חתמתי

ויש לי שיחות מוקלטות עם הסוכן ויש בסיס מוצק לתביעה- וזה מבירור שערכתי היום. זו חברה עם הרבה מוכרים באיביי ולטענתם ההורדות הן טעות של הבחור החדש (מה שלא מפצה על הנזק). אגב, תביעות קטנות לא עולות כסף ובהקלטה שלי הסוכן מודה שהם עשו טעותץ
אם יש כאן מוכרים שזה קרה להם צרו איתי קשר
 

panayotiss

New member
אפשר לדרוש מהבחור שיזם את ההורדה שיתקשר בעצמו לאיביי

ויגיד להם שהוא טעה שייאשרו אותך שוב.
במצב הזה יסירו לך את הדפקטים שהחשבון שלך קיבל.
&nbsp
אם לא יסכים תתבעי אותו בתביעות קטנות על הנזק שנעשה לך.
 

Amiram_e

New member
נשמח לדעת את שם הספק הזה

שנדע להיזהר ולא לעשות איתו עסקים.
אני לא סתם שואל, בזמן האחרון בקבוצות בפייסבוק יש לא מעט הצעות דרופ של ספקים מהארץ למכירת תכשיטים, צעצעועים, כאלה שיש להם מחסן (אחד מאשדוד לדוגמה הציע אתמול)
אני לא יודע כבר על מי לסמוך.
גם אני אכלתי אותה לא פעם אחת עם עבודה מול חאפרים.
אפילו ספק אחד רימה אותי בכמה אלפי שקלים וזכה בקייס שפתחתי נגדו בפייפל.
בסוף החזיר לי את הכסף אחרי שאיימתי בתביעה משפטית.
בקיצור, תוהו ובוהו בעולם המסחר האלקטרוני.
 

francolana

New member
הוא לא מאלה

מדובר בחברת קוסמטיקה (לא אהבה) שהחליטה לטפל במוכרים הלא מורשים, שכרה פרילנסר שעושה הרבה נזק ובלאגן
 
למעלה