מאיה בנימינה
New member
התיישנות?
בשנת 2010 פניתי בבקשה לחברת האשראי לטפל בחיובים שהמשיכו לרדת מבית עסק שביקשתי לבטל עסקה איתו (מכון למחול- חוג לבת שלי) ולאחר כמה חודשים גם פשט את הרגל ונסגר, ולא ניתן היה לאתר את הבעלים שלו. החיובים המשיכו לרדת כל אותה שנה (2009). חברת האשראי שלי החזירה לי תשובה בכתב (גם על העירעור שלי על תשובתם הראשונה) שע"פ חוק כרטיסי חיוב אינם יכולים לבטל עסקה באופן חד צדדי, וכל תחנוני שיבדקו בעצמם כי בית העסק הזה כבר לא קיים- לא נענו. (אני מדגישה שוב שאת בעלי העסק לא הצלחתי לאתר באף אחד ממספרי הטלפונים שהיו בידי ובידי חברת האשראי)
מאז זנחתי את העניין מפאת לחצי החיים, האם ניתן היום לתבוע את חברת האשראי על כך שלא הגנו עלי כלקוח ולדרוש את הכסף בחזרה, או שיש התיישנות על המקרה?
בשנת 2010 פניתי בבקשה לחברת האשראי לטפל בחיובים שהמשיכו לרדת מבית עסק שביקשתי לבטל עסקה איתו (מכון למחול- חוג לבת שלי) ולאחר כמה חודשים גם פשט את הרגל ונסגר, ולא ניתן היה לאתר את הבעלים שלו. החיובים המשיכו לרדת כל אותה שנה (2009). חברת האשראי שלי החזירה לי תשובה בכתב (גם על העירעור שלי על תשובתם הראשונה) שע"פ חוק כרטיסי חיוב אינם יכולים לבטל עסקה באופן חד צדדי, וכל תחנוני שיבדקו בעצמם כי בית העסק הזה כבר לא קיים- לא נענו. (אני מדגישה שוב שאת בעלי העסק לא הצלחתי לאתר באף אחד ממספרי הטלפונים שהיו בידי ובידי חברת האשראי)
מאז זנחתי את העניין מפאת לחצי החיים, האם ניתן היום לתבוע את חברת האשראי על כך שלא הגנו עלי כלקוח ולדרוש את הכסף בחזרה, או שיש התיישנות על המקרה?