התיישנות?

התיישנות?

בשנת 2010 פניתי בבקשה לחברת האשראי לטפל בחיובים שהמשיכו לרדת מבית עסק שביקשתי לבטל עסקה איתו (מכון למחול- חוג לבת שלי) ולאחר כמה חודשים גם פשט את הרגל ונסגר, ולא ניתן היה לאתר את הבעלים שלו. החיובים המשיכו לרדת כל אותה שנה (2009). חברת האשראי שלי החזירה לי תשובה בכתב (גם על העירעור שלי על תשובתם הראשונה) שע"פ חוק כרטיסי חיוב אינם יכולים לבטל עסקה באופן חד צדדי, וכל תחנוני שיבדקו בעצמם כי בית העסק הזה כבר לא קיים- לא נענו. (אני מדגישה שוב שאת בעלי העסק לא הצלחתי לאתר באף אחד ממספרי הטלפונים שהיו בידי ובידי חברת האשראי)
מאז זנחתי את העניין מפאת לחצי החיים, האם ניתן היום לתבוע את חברת האשראי על כך שלא הגנו עלי כלקוח ולדרוש את הכסף בחזרה, או שיש התיישנות על המקרה?
 
אין היתישנות

ואת לא יכולה ליתבוע אף אחד .
את רק יכולה ליתבוע את זה שלקח את הכסף
כול אחד יקנה דבר מה .
מחר יקוץ יגיד הסחורה לא טובה נא לבטל את העיסקה
רק הוראות קבע כמו הוט/יס/בזק
ניתן לבטל
 
לא שייך . את זה את צריכה לעשות

קנית את צריכה לשלם .
אחרת כול אדם יקנה .
אחרי זה יספר סיפור
המקרר לא טוב לא סיפקו לי את זה וזה
חברת האשראי תפסיק לשלם
בית מישפט פוסק אים לשלם או לא
בשביל זה צריך ליתבוע טת העסק
נעלם בעייה שלך
 
למעלה