התיעצות איך להתנהל במקרה ספציפי מול קונה שרוצה להחזיר מוצר.

Arrowhead

New member
התיעצות איך להתנהל במקרה ספציפי מול קונה שרוצה להחזיר מוצר.

מכרתי כרטיס מסך למחשב באיביי ושלחתי אותו לקונה. כתבתי בפירוש שמדובר בכרטיס מסך שהיה בשימוש (לא הבטחתי אחריות), שהינו תקין לגמרי שעובד באופן תקין ללא תקלות. תחת מדיניות ההחזרות הצהרתי שללא החזרות.

הקונה שלי פנה אלי היום (יש לו אפס פידבקים) וטוען שהמוצר לא כפי שתואר. ראשית האו טוען שיש בו הרבה מדי אבק (לא יודע איך להתמודד עם הטענה הזו כמותית) חרף העובדה שעברתי על הכרטיס עם לחץ אוויר

שנית הוא טוען שהכיסוי של הכרטיס נפתח ונסגר מחדש (מה שנכון ונעשה לצורך נקיון לפני מכירה) ושלא פוגם בשום אופן בתקינות הכרטיס.

בנוסף הוא מצא (לטענתו כי אני לא ראיתי) שאריות של משהו דביק שהתייבש (שמן שקיים לפעמים בכרטיסי מסך ומתייבש עם הזמן).

עם כל שלושת הטענות האלה הוא טוען שמדובר ב-isn't as described למרות שהצהרתי שמדובר בכרטיס שהיה בשימוש סביר ואינו חדש והוא רוצה להחזיר לי אותו.

האם לדעתכם יש טעם לתת לאיביי להחליט, או שבמקרה כזה אני בכל מקרה הולך להפסיד ועדיף פשוט להסכים (להיות חכם במקום צודק) לקבל את הכרטיס בחזרה, לוודא שהוא עדיין תקין ולספק לו זיכוי מלא?
 

naf86

New member
אולי תציע לו פיצוי חלקי?

אני לא הייתי נותן לאיביי להחליט, כי זה יכול לפגוע יותר מאשר התועלת.
 

Avalon11

New member
אם תלך איתו ראש בראש סביר להניח שאיביי יהיו בצד שלו

תציע לו פיצוי חלקי או לחילופין תאשר את ההחזרה ותתן לו זיכוי מלא לאחר שיגיע המוצר בחזרה אליך
 

Arrowhead

New member
תודה לכל המגיבים, יש לי בעיה טכנית אחרי שהחלטתי לתת זיכוי

מלא אחרי שהוא יחזיר אותו.
איביי מכריחים אותי להדפיס "תווית החזרה" ואיו שום אפשרות לבחור בכתובת ישראלית, איך אני פותר את זה?
 

Amiram_e

New member
אין תווית החזרה בארץ

אתה תצטרך לדון איתו על מחיר המשלוח חזרה.
זה עלול להיות בעיה כי הוא יכול להמציא לך סכום שלא יהיה שווה לך את ההחזרה.
לא סתם הוא הצהיר שהמוצר "לא כמתואר". כניראה התחרט סתם וידע שהחזרה רגילה תעלה לך במשלוח על חשבונו.
תבקש ממנו לדעת עלות מחיר החזרה ותבקש קבלה להוכחה.
 

Arrowhead

New member
אבל איך זה עובד מבחינת הממשק של איביי?

נשים בצד את המחיר של ההחזרה (במידה והמוצר לא כפי שתואר אז ההחזרה על חשבוני). יש לי בדיוק 2 אפשרויות, האחת לתת לאיביי להנפיק לו תווית החזרה (אי לי אפשרות להנפיק כזו לכתובת שהיא לא בתוך ארצות הברית) והשניה לספק לו תווית החזרה בעצמי (אני אמור לרכוש אחת מ-usps לישראל?)?
 

Amiram_e

New member
אני מסביר שוב, אתה לא יכול להנפיק תווית החזרה

אלא אם תסכמו שישלח עם חברת שילוח פרטית - מה שיצא לא משתלם.
הקונה אמור לבדוק מחיר משלוח למוצר ולשלוח לך קבלה, אתה אמור לשלם בניפרד להחזרה הרגילה של המוצר.
 

Arrowhead

New member
אני אחדד

אני הסכמתי לקבל את המוצר בחזרה (כי הוא לא כפי שהוא תואר, להבחנה הזו שמתי לב רק אחרי שפתחתי את הנושא פה). יש קיבלתי אפשרות להנפיק תווית אבל רק אמריקאית או להנפיק תווית פרטית. נכתב לי במפורש שאם אני בוחר לא אספק תווית עד תאריך מסויים איביי תנפיק את התווית אוטומטית (לכתובת אמריקאית שיש לי במערכת ).
 

Amiram_e

New member
לא מכיר את האופציה הזו שאיביי מפיקים אוטומטית

לפני שבועיים לקוח ביקש להחזיר, היות ואין לי אפשרות להנפיק לו מדבקה, פשוט סיכמתי איתו מה מחיר המשלוח חזרה והעברתי לו בפייפל.
כשהמוצר הגיע אלי חזרה, סגרתי את הקייס והוא קבל את הכסף חזרה.
זהו.
אם יש בעיה, תתקשר לאיביי.
 
למעלה