התיעצות איך להתנהל במקרה ספציפי מול קונה שרוצה להחזיר מוצר.
מכרתי כרטיס מסך למחשב באיביי ושלחתי אותו לקונה. כתבתי בפירוש שמדובר בכרטיס מסך שהיה בשימוש (לא הבטחתי אחריות), שהינו תקין לגמרי שעובד באופן תקין ללא תקלות. תחת מדיניות ההחזרות הצהרתי שללא החזרות.
הקונה שלי פנה אלי היום (יש לו אפס פידבקים) וטוען שהמוצר לא כפי שתואר. ראשית האו טוען שיש בו הרבה מדי אבק (לא יודע איך להתמודד עם הטענה הזו כמותית) חרף העובדה שעברתי על הכרטיס עם לחץ אוויר
שנית הוא טוען שהכיסוי של הכרטיס נפתח ונסגר מחדש (מה שנכון ונעשה לצורך נקיון לפני מכירה) ושלא פוגם בשום אופן בתקינות הכרטיס.
בנוסף הוא מצא (לטענתו כי אני לא ראיתי) שאריות של משהו דביק שהתייבש (שמן שקיים לפעמים בכרטיסי מסך ומתייבש עם הזמן).
עם כל שלושת הטענות האלה הוא טוען שמדובר ב-isn't as described למרות שהצהרתי שמדובר בכרטיס שהיה בשימוש סביר ואינו חדש והוא רוצה להחזיר לי אותו.
האם לדעתכם יש טעם לתת לאיביי להחליט, או שבמקרה כזה אני בכל מקרה הולך להפסיד ועדיף פשוט להסכים (להיות חכם במקום צודק) לקבל את הכרטיס בחזרה, לוודא שהוא עדיין תקין ולספק לו זיכוי מלא?
מכרתי כרטיס מסך למחשב באיביי ושלחתי אותו לקונה. כתבתי בפירוש שמדובר בכרטיס מסך שהיה בשימוש (לא הבטחתי אחריות), שהינו תקין לגמרי שעובד באופן תקין ללא תקלות. תחת מדיניות ההחזרות הצהרתי שללא החזרות.
הקונה שלי פנה אלי היום (יש לו אפס פידבקים) וטוען שהמוצר לא כפי שתואר. ראשית האו טוען שיש בו הרבה מדי אבק (לא יודע איך להתמודד עם הטענה הזו כמותית) חרף העובדה שעברתי על הכרטיס עם לחץ אוויר
שנית הוא טוען שהכיסוי של הכרטיס נפתח ונסגר מחדש (מה שנכון ונעשה לצורך נקיון לפני מכירה) ושלא פוגם בשום אופן בתקינות הכרטיס.
בנוסף הוא מצא (לטענתו כי אני לא ראיתי) שאריות של משהו דביק שהתייבש (שמן שקיים לפעמים בכרטיסי מסך ומתייבש עם הזמן).
עם כל שלושת הטענות האלה הוא טוען שמדובר ב-isn't as described למרות שהצהרתי שמדובר בכרטיס שהיה בשימוש סביר ואינו חדש והוא רוצה להחזיר לי אותו.
האם לדעתכם יש טעם לתת לאיביי להחליט, או שבמקרה כזה אני בכל מקרה הולך להפסיד ועדיף פשוט להסכים (להיות חכם במקום צודק) לקבל את הכרטיס בחזרה, לוודא שהוא עדיין תקין ולספק לו זיכוי מלא?