התיעצות חשובה

noabar1

New member
התיעצות חשובה

אני כמו כולכם גיליתי את הסוד וזה עובד אין ספק אבל יש לי שאלה האם שיווק רישתי נקרא היזדמנות? שהרי בתור מעריצה מושבעת של הסוד אסור לפספס הידמניות, ישבתי השבוע עם אדם שהציע לי להיצטרף לשיווק הרישתי אני דיי מבולבלת שכן הדעה הרווחת היא כי אותם אנשים מוכרים דבר אחד והוא אשליה - אני מאמינה שאם הייתי נכנסת הייתי מצליחה וזה ללא כל צל של ספק השאלה האם עלי להעיז??? הבחור ישב איתי בפגישה ודיבר ללא הפסקה על הסוד ורק אם האמונה ואופטמיות והכרת התודה נגיע רחוק , אלו דברים שאני אכן מסכימה איתם אבל האם עליי לסכן 5400 ש"ח? אשמח לשמוע תגובות מהותיקים ממני ומאלו בעלי הנסיון לפני שאעשה צעד לא נכון (ושוב מהי הגדרה לנכון או לא? והאם אני יוצרת לעצמי מציאות שחורה ?) ועו משהו קטן למתחילים בעודי יושבת בבית הקפהאם הבחור באותה הפגישה שאלה אותי המלצרית אם אני רוצה משהו מתוק ליד הקפה והאמת שדיי היתחשק לי אבל אמרתי לה לא תודה ולא היפסקתי לחשוב על המתוק,אותו בחור שישב מולי הזמין טוסט שאחר לבוא כתוצאה מכך צוות המסעדה היתנצל ואמר כי טעו והם מצטערים הבחור ענה להם, אמר כי טעויות קורות ולא נורא (אהבתי את הגישה שלו !)כעבור כמה דקות כפיצוי קיבלנו לשולחננו עוגת שוקולד חמה עם קצפת , כן זה המתוק שביקשתי ולא היזמנתי, קיבלתי אותו מהיקום ולא מהמלצרים ! אותו בחור מייד אמר לי את בקשר טוב עם הייקום :) שיהיה לכולכם שבוע טוב וניפלא . ואני מקווה שתוכלו לעזור לי... נועה
 

AlteX

New member
כמי שבא מתחום ההייטק

אני יודע שהדעה הרווחת על סטארט-אפים היא שלמי שפותח סטארט-אפ יש סיכוי לא רע לסיים כמו "המסודרים"... תשאלי את עצמך האם היית מתיעצת כאן, ואם כן אז באיזו דרך, אם הבחור הזה היה מציע לך להצטרף לחברת סטארט-אפ חדשה שהוא מקים, בתפקיד מאוד בכיר?... לפי הסטטיסטיקה שאני שמעתי רק 20% מהסטארט-אפים בכלל שורדים את השנתיים הראשונות, ואולי 20% מתוך ה-20% שורדים את 5 השנים הראשונות... שלא לדבר על עוד המון קשיים בדרך, בקיצור - זה לא כ"כ פשוט. הדעה הרווחת, כמו כל דעה, יכולה להיות נכונה ויכולה להיות לא נכונה באותה מידה - וכך אני מתייחס לכל דעה, לגבי כל דבר בעולם. מבחינתי הדעה הקובעת זאת הדעה שאפקטיבית עבורי אישית. רוב הדעות שמובאות ב"סוד" נוגדות את הדעות הרווחות, ועדיין אני מחשיב אותן להרבה יותר אפקטיביות עבורי - ואני מניח שגם את. לכן אם לי היו מציעים להצטרף לסטארט-אפ (וגם הציעו לי לפני כמה חודשים, ואפילו הצטרפתי ואח"כ עזבתי, ואני בטוח שזה היה שיעור מדהים לחיים), לא הייתי פוסל את זה רק בגלל הסטטיסטיקה, וגם לא הייתי ישר קופץ על זה רק בגלל הדעה הרווחת, אלא הייתי עושה את מה שעושים אותם המשקיעים שמוכנים לסכן לא כמה אלפי שקלים, אלא כמה מאות אלפי או אפילו מליוני דולרים בסטארט-אפ - כלומר הייתי כן מתייחס לזה כהזדמנות והייתי פשוט בודק אותה עד הסוף, בשיא הרצינות.
 
הנושא של השיווק הרשתי מאד תלוי בשני דברים

אחד זה האם את מאמינה במוצר. אם המוצר הוא זבל, אז השיווק הרשתי הופך סתם לפירמידה שדינה להתמוטט. השני זה הכישורים שלך כאשת מכירות והיכולת שלך להשקיע בזה זמן של לפחות משרה מלאה. כי זה פשוט מאד: מי שמשקיע בזה זמן (כמו הבחור שישב איתך למשל) מצליח למכור ועושה כסף. מי שחושב שהוא רק ישים את הכסף והיקום ישלח לו את הרווחים טועה בגדול. חוץ מזה, לדעתי זה הרגל ממש רע לרצות דברים אבל להגיד "לא תודה".
 
שיווק רשתי הוא אכן הזדמנות

אבל.. כמו שקראתי באחד הספרים, כבר לא זוכרת איזה "שיווק רשתי מתאים לכל אחד אבל לא כל אחד מתאים אליו". לכן, לפני שאת נכנסת לתחום הייתי ממליצה לך לבדוק כמה דברים: 1. האם את מוכנה נפשית להקמת עסק? כי זה עסק, כמו כל דבר אחר.. 2. האם את מתחברת למוצר? זה מה שאת הולכת להמליץ עליו, ואם לא היית קונה אותו מעצמך, אף אחד אחר לא יקנה אותו ממך. 3. האם את מוכנה לקבל לא, עשרות ומאות פעמים ביום, תלוי כמה את רצינית? יש אנשים שדחייה מרתיעה אותם. בנוסף, אל תכנסי לחברה הראשונה שהציעו לך. יש עשרות חברות בארץ, עם מוצרים שונים בתחומים שונים ותוכניות תגמול שונות. עוד דבר חשוב, במקביל למחקר שלך- קראי נא את הספר "השנה הראשונה שלי בשיווק רשתי", ואת "לאפות ולזכות" לאפות של סנדי אלסברג, אם איני טועה, והשנה הראשונה שלי שחכתי של מי הוא. אלו שני ספרים חשובים שמסבירים איך התחום עובד ומה ואיך לעשות. בנוסף, לא הייתי נכנסת לחברה שמבקשת ממך על ההתחלה להשקיע כל כך הרבה כסף שאין לך. אם את צריכה מידע נוסף, אני במסרים. בהצלחה.
 

Galel

New member
חידודים...

"שנתכם הראשונה בשיווק רשתי" של מרק ורנה ירנל. מסכים איתך בהכל ומצטרף להמלצה הענקית מאוד של לבדוק עוד הרבה חברות לפני שאת מתחייבת לאחת: יש לקחת הרבה גורמים בחשבון, והתלהבות ראשונית היא בהחלט אחד מהם, אבל רק כדי לסבר לך את האוזן: אני מכיר חברת שיווק רשתי שכדי להיכנס אליה צריך לשלם מעל 15,000 ש"ח. חברה אחרת שכדי להיכנס אליה צריך לשלם 6000 ש"ח. חברה שדורשת בין 100 ל300 דולר. וחברה שדורשת 0 מוחלט. ובניגוד לציפיות (מה שקורה הרבה בשיווק רשתי) דווקא לחברה שדורשת 0 מוחלט יש (לטעמי) את המוצרים הכי טובים, את תכנית התגמול הכי הוגנת ואת הפוטנציאל רווח הכי מהיר שראיתי מבין כל 4 שנותיי בשיווק רשתי. יש לי חברים בכל אחת מ4 החברות, כולם מצליחים יפה מאוד...אבל זו עבודה קשה. הייתי בודק מאוד לעומק את החברה... ואם טרמפיסטית ציטטה בתחילת ההודעה שלה, אז גם לי מותר: "לחברה הראשונה שלך בשיווק רשתי מכניסים אותך, לשאר אתה כבר נכנס לבד..." להצלחות רבות! גלאל
 
למעלה