התיעצות
הזמנתי פריט מאיביי אשר נשלח ב4 לינואר. עד כה לא קיבלתי את הפריט ופניתי למוכר פעמיים ביומיים האחרונים והוא לא ענה.
מדובר בפריט שעלה בסה״כ 20 שקל.
אני מתלבט אם לפתוח נגדו תיק על מוצר שלא הגיע, מהסיבה הבאה:
הזמנתי בעבר פריט מסין שנשלח בתחילת נובמבר ולא הגיע עד סוף ינואר. פתחתי תיק והמוכר השיב לי את הכסף. כעבור שבועיים המוצר הגיע ושילמתי לו מחדש על המוצר.
ההתלבטות שלי היא שאני לא רוצה שאיברי יחשבו שאני פותח יותר מדי תיקים (למרות שהמוצר אכן לא הגיע), במיוחד שמדובר ב20 שקל ואני מחכה לשני מוצרים שעלו יותר יקר (ואז אם חלילה לא יגיעו, אני כמובן אעדיף לפתוח שם).
מה אתם אומרים? המוצר ד״א מסלובניה.
המוכר שלח ללא מספר מעקב ואין תאריך משוער להגעת המוצר באתר של איביי.