התיעצות
ביתי הקטנה מאובחנת כ - ADHD היא בכיתה א' פיקחים מאוד - מעל הממוצע - לפי האיבחון נכון לעכשיו מסתדרת עם המערכת וגם המערכת איתה ללא טיפול תרופתי. השאלה שלי היא לגבי הבת הגדולה בת 9 כיתה ד' אני נתקלת כל פעם מחדש בחסימה של לימוד לא הצלחתי ללמד אותה איך משרטטים שני קווים מקבילים אתמול עבדנו שעות על משולשים שווי שוקים - לא הצלחתי להעביר את המסר שגם שתי הזויות שוות אנחנו מנסים כל אחד בנפרד לעבוד איתה אולי גישה שונה תעזור היא עושה הכל נכון, פותרת בעלפה ובכתב, משרטט נכון ואז איפה שהוא ברגע האחרון שולפת תשובה שבכלל לא לענין. אני חושבת שזה סוג של בריחה מההצלחה בעלי טוען שזו עצלות ושהיא עסוקה יותר מידי בטלוזיה, בראץ וכוכב נולד. בכיתה א' היא למדה קרוא וכתוב מהר וטוב. היום כותבת מסודר, נקי , וללא שגיאות כלל. אבל גם בתחום הספרותי או תנ"ך היא עונה לפעמים דברים שמראים על חשיבה והבנה ולפעמים תשובות שהן ממש שטויות ולא שייכות לענין אני לא מצליחה לעלות על סוג הלקות ואם היא קיימת אני גם לא ממש יודעת לאיזה כיוון לפנות כי לא נראה לי שזה ADD אלא חסימה כלשהיא אחרת שברגע שהיא תשתחרר ממנה היא תרוץ קדימה
ביתי הקטנה מאובחנת כ - ADHD היא בכיתה א' פיקחים מאוד - מעל הממוצע - לפי האיבחון נכון לעכשיו מסתדרת עם המערכת וגם המערכת איתה ללא טיפול תרופתי. השאלה שלי היא לגבי הבת הגדולה בת 9 כיתה ד' אני נתקלת כל פעם מחדש בחסימה של לימוד לא הצלחתי ללמד אותה איך משרטטים שני קווים מקבילים אתמול עבדנו שעות על משולשים שווי שוקים - לא הצלחתי להעביר את המסר שגם שתי הזויות שוות אנחנו מנסים כל אחד בנפרד לעבוד איתה אולי גישה שונה תעזור היא עושה הכל נכון, פותרת בעלפה ובכתב, משרטט נכון ואז איפה שהוא ברגע האחרון שולפת תשובה שבכלל לא לענין. אני חושבת שזה סוג של בריחה מההצלחה בעלי טוען שזו עצלות ושהיא עסוקה יותר מידי בטלוזיה, בראץ וכוכב נולד. בכיתה א' היא למדה קרוא וכתוב מהר וטוב. היום כותבת מסודר, נקי , וללא שגיאות כלל. אבל גם בתחום הספרותי או תנ"ך היא עונה לפעמים דברים שמראים על חשיבה והבנה ולפעמים תשובות שהן ממש שטויות ולא שייכות לענין אני לא מצליחה לעלות על סוג הלקות ואם היא קיימת אני גם לא ממש יודעת לאיזה כיוון לפנות כי לא נראה לי שזה ADD אלא חסימה כלשהיא אחרת שברגע שהיא תשתחרר ממנה היא תרוץ קדימה