תחקיר לא רציני
אילנה שלום, בהמשך לפרומו לכתבתך על מוניות השירות, ציפיתי לראות בכתבה הוכחות חותכות לקבלת שוחד ע"י משרד התחבורה בתמורה למתן רישיונות, אולם נראה שכתבתך הוחמצה משהו, בסה"כ נראו נהגי מוניות "חאפרים" בעלי אינטרסים ברורים, שמערכת עובדה משחקת לידיהם ובלבד שתהיה לה כתבה "מעניינת". אין שום עדויות ממשרד התחבורה לקבלת שוחד, רק 2 נהגים מושחרים שטוענים שניתן שוחד, האחד אף טוען שבשנים האחרונות זה כבר לא קיים. יש בלבול רציני בכתבה, הנהגים שהזדהו לא טוענים למתן שוחד אלא לתשלום שכירות חודשי לבעל התאגיד - נחום לנגנטל, כשם שנהגים של אטלן משלמים לו שכירות. נראה כי בתוכניות האחרונות שלך משהו מ"העבודה" מתפספס, התוכניות והתחקירים כבר לא אמינים, והכל בשביל תוכנית נוספת ועבודת תחקירים לכאורה.צר לי אך זוהי לא טלויזיה חוקרת! להבא כדאי לך להתאמץ יותר, זה חשוב גם בשביל הרייטינג אך יותר מכל למען אמינות שלך ושל התוכנית!!!
אילנה שלום, בהמשך לפרומו לכתבתך על מוניות השירות, ציפיתי לראות בכתבה הוכחות חותכות לקבלת שוחד ע"י משרד התחבורה בתמורה למתן רישיונות, אולם נראה שכתבתך הוחמצה משהו, בסה"כ נראו נהגי מוניות "חאפרים" בעלי אינטרסים ברורים, שמערכת עובדה משחקת לידיהם ובלבד שתהיה לה כתבה "מעניינת". אין שום עדויות ממשרד התחבורה לקבלת שוחד, רק 2 נהגים מושחרים שטוענים שניתן שוחד, האחד אף טוען שבשנים האחרונות זה כבר לא קיים. יש בלבול רציני בכתבה, הנהגים שהזדהו לא טוענים למתן שוחד אלא לתשלום שכירות חודשי לבעל התאגיד - נחום לנגנטל, כשם שנהגים של אטלן משלמים לו שכירות. נראה כי בתוכניות האחרונות שלך משהו מ"העבודה" מתפספס, התוכניות והתחקירים כבר לא אמינים, והכל בשביל תוכנית נוספת ועבודת תחקירים לכאורה.צר לי אך זוהי לא טלויזיה חוקרת! להבא כדאי לך להתאמץ יותר, זה חשוב גם בשביל הרייטינג אך יותר מכל למען אמינות שלך ושל התוכנית!!!