התכנית של ה 7/2/05

  • פותח הנושא 0344
  • פורסם בתאריך

0344

New member
תחקיר לא רציני

אילנה שלום, בהמשך לפרומו לכתבתך על מוניות השירות, ציפיתי לראות בכתבה הוכחות חותכות לקבלת שוחד ע"י משרד התחבורה בתמורה למתן רישיונות, אולם נראה שכתבתך הוחמצה משהו, בסה"כ נראו נהגי מוניות "חאפרים" בעלי אינטרסים ברורים, שמערכת עובדה משחקת לידיהם ובלבד שתהיה לה כתבה "מעניינת". אין שום עדויות ממשרד התחבורה לקבלת שוחד, רק 2 נהגים מושחרים שטוענים שניתן שוחד, האחד אף טוען שבשנים האחרונות זה כבר לא קיים. יש בלבול רציני בכתבה, הנהגים שהזדהו לא טוענים למתן שוחד אלא לתשלום שכירות חודשי לבעל התאגיד - נחום לנגנטל, כשם שנהגים של אטלן משלמים לו שכירות. נראה כי בתוכניות האחרונות שלך משהו מ"העבודה" מתפספס, התוכניות והתחקירים כבר לא אמינים, והכל בשביל תוכנית נוספת ועבודת תחקירים לכאורה.צר לי אך זוהי לא טלויזיה חוקרת! להבא כדאי לך להתאמץ יותר, זה חשוב גם בשביל הרייטינג אך יותר מכל למען אמינות שלך ושל התוכנית!!!
 

barni5

New member
התייחסות לתחקיר

התחקיר על משרד התחבורה מענין אך ראשוני ויש המון חומר מרשיע נגד כל המוזכרים בכתבה ועוד אחרים.
 
תחקיר מצחיק - רישיון בשחיתות

שלום רב! אם לזה קוראים תחקיר אז אבדנו!!!! ממש ביזיון לא ציפיתי שתוכנית מכובדת כמו "עובדה" לא עשתה די בעניין קבלת שוחד ע"י פקידים בכירים במשרד התחבורה, במקום לקבל תשובות היישר מאותם הפקידים הבכירים, התחקירן מצא לנכון לפנות למי? למי? למר דהרי שמעון תסלחו לי עם כל הכבוד למר דהרי הנכבד, אולי שהוא יסביר לנו איך הוא קיבל היתר להפעיל 12 קווי שרות ומחזיק בידיו הפרטיים 120 רשיונות קו שרות ובנוסף לכך לשאול אותו מי הם שותפיו. באשר למר לנגנטל, ממתי הוא הפך להיות המבין הגדול בענף המוניות? המצחיק שהוא מחזיק ברשותו לא פחות מ- 150 רשיונות קו שרות מי בדיוק התיר ללנגנטל להפעיל קווי שרות? מהכן פתאום צצו רשיונות לקווי שרות ? מדוע לא לבצע תחקיר מעמיק והרבה יותר רציני??? לא חוכמה לפנות לנהג מונית זה או אחר, אלה להקים ועדת חקירה ממשית, כי לא מדובר כאן במשחק ילדים, מדובר בקבוצת מאפיונרים ממדרגה ראשונה, אשר גרפו לכיסם הפרטי כמה מליונים טובים, למשל איך קבלו מוניות "שי לי" בנתניה רשיונות לקו שרות? נחזור למר דהרי שמעון ולשאול אותו שאלות נוספות כגון, מי היה שר התחבורה ומי היה מפקד תחנת משטרת ראשל"צ ? ומה מעמדם במוניות "העיר" בראשל"צ, לא יודע אם מישהו הבחין במבטים של מר דהרי כאשר הוא נשאל אם הוא יודע על מתן שוחד לפקידי משרד התחבורה, מבטיו היו כל העת כלפיי מטה והשקר הגס שהוא טען ואמר כך "לעולם, לעולם לא שמעתי על מתן שוחד", לא תמוה?? מה קורה עם אברהם פריד??? שקורא לעצמו יו"ר אירגון המוניות הארצי!!! מי מינה אותו, מי הוא בכלל???, לתוכנית "עובדה" אם תמשיכו לחקור את התוכניות הבאות שלכם באופן שחקרתם את נושא המוניות, פשוט תהפכו ללעג בעיני הציבור. טיפ קטן ממני לתוכנית "עובדה" תקחו צוות רציני עם הרבה אומץ ותגיעו לאשדוד,לקריית- אתא, לקריית- ים שבאיזורים אלה פועלים מזה שנים רבות קווי שרות ללא אותו היתר שיש ללנגנטל היקר וחבורתו.
 

s a s s

New member
ענף האופניים, תמונה מעוותת !!!

בעידן הרייטינג כל אחד יכול להרשות לעצמו לצאת לשטח ולהראות מספר אייטמים, ללא קשר למציאות שחיה, נושמת ורוכבת ! ענף האופניים בשנים האחרונות נראה הרבה יותר ממה שהוצג בתכנית האחרונה, מה שראינו היה מדגם עלוב למה שמתרחש כיום בכביש ובשטח.
 
שלום לכולם !!!

כתבתי לאיימל של טלעד , אך הם לא עונים לי. אני מעוניינת לערוך ראיון עם הגב' אורלי וילנאי פדרבוש ואני קצת דחוקה בזמן , ולכן רציתי לשאול האם מישהו מכיר עוד דרך שבה אוכל ליצור איתה קשר ? בתודה , ציפור החופש.
 

barni5

New member
תגובה ל0344

טעות בידך חבר. כל המוזכרים בכתבה אכן מןשחתים. החל מאברהם פריד שקיבל מאלכס לנגר כ 80 קווי שרות בצפון הארץ. דרך שמעון דהרי המתחסד בכתבה(פנחסי איננו אז הוריד את הכיפה השחורה).מחזיק כמחצית ממוניות העיר בראשל"צ בסיוע נדיב של ישראל קיסר מאז היותו שר התחבורה. כדאי לבדוק איזה אחוז יש לקיסר במוניות העיר או למי מטעמו. כלה בנחום לנגנטל. האם מישהו חושב שזה תקין שאדם ששירת כמנ"כל משרד נהתחבורה פתאום מקבל 140 רשיונות להפעלת קווי שירות? שיקום!! מישהו בדק את פעילותו של לנגנטל בתחום הקרקעות בגבעת שמואל? שיקום!! ומה עם מר לנגר השתקן והנחבא אל הכלים? שכחתם מי זה אלכס לנגר ? כמוהם יש עוד הרבה. עד היום כל נסיון להכנס לשר או המנכ"ל כרוך בשלמונים לכל המקורבים ועוזרים למיניהם . תפסיק עם ההתחסדות של הוכחות. כולנו יודעים מי הם הנזירים שהוזכרו לכתבה.
 

elad fa

New member
תגובה לתוכניתה של אילנה דיין מיום ב

הבדל בין טרנד זמני וחולף לבין תרבות רכיבה
 

lizansak

New member
קצת מספרים להבהרת התמונה

נקח תחנה כמו "קווי הגליל" 150 חברים המפעילים קוו שרות משלמים כל חודש "מס תחנה" בגובה 1200 שקל לפחות 50 שכירים עם מוניות גדולות משלמים כל חודש "מס תחנה" בגובה 2150 שקל וחוץ מזה כל המוניות הקטנות משלמות גם הן. כלומר קרוב ל 5 מליון שקל לשנה (כולל מעמ) לתחנה אין רזרבות כספיות והנהלת התחנה טוענת שהם במשיכת יתר. יש פער עצום בין סך המשכורות+הוצאות משרד + תחזוקת הקשר לבין הסכומים הנגבים אז היכן ההפרש?
 

lizansak

New member
ועוד קצת מספרים

א קודם כתבתי על תחנה מסודרת, בעלת משרד, טלפונאי, ומנגנון הנה"ח וסליקה, בקווי השרות בתוך חיפה המצב אבסורדי עוד יותר. בכדי שנהג יוכל לאסוף נוסעים בקוו נווה שאנן/טכניון, קו בו אין משרד והנהג לא מקבל שרות כלל. קו בו אין תחנת יציאה מסודרת, עליו לשלם לארגון המוניות 1400 שקל לחודש עבור מה? למי הולך הכסף?
 
רישיון בשחיתות

למשתתפים שלום! לדעתי ההר הוליד עכבר מה שלנגנטל עשה כשר אבל מסריח
 
למעלה