התלוננתי על יחס רע של ספק משרד בריאות וכעונש אין לי טיפול

דורדור13

New member
התלוננתי על יחס רע של ספק משרד בריאות וכעונש אין לי טיפול

מה דעתכם? דווחתי על יחס רע של ספק בנושא כסא גלגלים ומה הטיפול של פניות הציבור? לא לבוא לתיקונים שם יותר. וזה למרות שההשתתפות העצמית שלי הייתה ענקית בגלל הדגם עם הנעה מרכזית והכסא עדיין באחריות. מה כדאי לפעול עכשיו??
 
אם הכסא עדיין באחריות למה למשרד הבריאות? תפנה לזה

שקנית ממנו.
מי זה הספק? אני גם התלוננתי פעם והחליפו לי ספק ולאחר מכן נתנו לי יד חופשית לתקן היכן שאני רוצה
 

דורדור13

New member
אצל הספק יושב בריון אלים ומתעלל בנכים שאפילו לא טכנאי

מנכ"ל הספק לא מסלק את הבריון האלים שיושב שם וגם לא מתקין מצלמות אבטחה למרות שבקשתי וההתעללות בנכים שם כבר הרבה זמן. ספק אחר לא יכול לתקן את הכסא שלי שרק 3 שנים אצלי (כל ספק מתקן הכסאות שרק הוא מייבא) וטכנאי היחידה הארצית של משרד הבריאות שבא אליי הבייתה (כמו שהצעת לי) אמר לי שאין להם חלקי חילוף שהייתי צריך והספק שלי היה חייב להחזיק במלאי אבל הוא לא מחזיק ומצפצף על ההוראות. ואני אפילו לא יכול לבוא ליחידה הארצית בגלל ואן עם מעלון שלא נכנס לשם. למי לפנות כדי להחליף ספק אחרי 3 שנים שהכסא אצלי אם משרד הבריאות לא מעניש את הספק האלים עם יחס רע מאד לנכים ?? בזמן האחרון אני כמעט בכלל לא רואה נכים שמגיעים למקום של הספק ההוא לקנות או לתקן. כנראה כולם כבר יודעים על הבריון האלים שיושב שם מעליב ומתעלל בנכים והיחס הרע מאד במקום ההוא שמוכר וידוע ועושה לעצמו יחסי ציבור בלי סוף.
 

דורדור13

New member
הספק נמצא בראשל"צ כבר שנים והשם שלו ---- כניסה וחניה נגישה

הם כנראה הבחירה האוטומטית של משרד הבריאות כי כאשר הזדקקתי לכסא ממונע הפנו אותי לשם לבחור מה מתאים לי וכך עשיתי. לא אכתוב פה את השם כי הנבלות הרעות עוד יגישו לי תביעה על לשון הרע . אבל קל מאד להבין ולנחש.
גם פה בפורום היו בעבר תלונות על היחס הרע המשפיל שם. עושים על הנכים כסף בלי סוף ומתעשרים ומתייחסים אלינו כאלו אנחנו זבל.
 
למעלה