התמודדות עם דעה שנייה
חוג עממי. כל מתעמלת מגיעה מ"תרבות" מסויימת, ועם כל ההשפעה שלנו כמאמנות, למתעמלת יש עוד בעלי סמכות בחיים שלה. לפעמים יש התנגשויות, המתעמלת מתבלבלת והמאמנת לא פחות. מה עושים כשמתעמלת אומרת את אחד מהמשפטים הבאים: "שכן שלי רופא, והוא אומר שביצוע גשר לא בריא לגב" "דוד שלי למד בוינגייט ואומר שאסור לעשות סיבובי ראש מלאים, אלא רק חצי סיבוב" "המורה שלי לספורט בבי"ס אומרת שעושים כפיפות בטן רק עד חצי הדרך" "הייתי 6 שנים בחוג מחול אירובי, וחזרו והדגישו שאסור ליישר את הברך עד הסוף, כלומר לנעול אותה, זה דופק את הברכיים" "אמא שלי לא מרשה לי להוריד גרביים" "זה צמיד שקיבלתי מסבתא שלי זכרונה לברכה והיא ציוותה עליי לא להוריד אותו לעולם" "אחותי הגדולה הייתי מתעמלת בנבחרת רוסיה, ושם לימדו אותה שעושים עמידת ידיים כך ולא אחרת" איך סותרים בעלי סמכות אחרים של הילדה, אם בכלל?
חוג עממי. כל מתעמלת מגיעה מ"תרבות" מסויימת, ועם כל ההשפעה שלנו כמאמנות, למתעמלת יש עוד בעלי סמכות בחיים שלה. לפעמים יש התנגשויות, המתעמלת מתבלבלת והמאמנת לא פחות. מה עושים כשמתעמלת אומרת את אחד מהמשפטים הבאים: "שכן שלי רופא, והוא אומר שביצוע גשר לא בריא לגב" "דוד שלי למד בוינגייט ואומר שאסור לעשות סיבובי ראש מלאים, אלא רק חצי סיבוב" "המורה שלי לספורט בבי"ס אומרת שעושים כפיפות בטן רק עד חצי הדרך" "הייתי 6 שנים בחוג מחול אירובי, וחזרו והדגישו שאסור ליישר את הברך עד הסוף, כלומר לנעול אותה, זה דופק את הברכיים" "אמא שלי לא מרשה לי להוריד גרביים" "זה צמיד שקיבלתי מסבתא שלי זכרונה לברכה והיא ציוותה עליי לא להוריד אותו לעולם" "אחותי הגדולה הייתי מתעמלת בנבחרת רוסיה, ושם לימדו אותה שעושים עמידת ידיים כך ולא אחרת" איך סותרים בעלי סמכות אחרים של הילדה, אם בכלל?