התמודדות עם תלונות שווא
כיצד אתם מתמודדים עם תלונות שווא שלקוחות מתלוננים עליכם? הנה מה שקרה לי לפני כמה זמן במוסד החינוכי בו אני שומר: זמן רב לאחר פתיחת המוסד, ולאחר שלפי הנהלים הייתי חייב לסגור את השערים בכלל, (גם אם אני נמצא ע"י השער, השער היה חייב להיות סגור כבר באותה עת), הגיעה איזו אם לשער וביקשה לצאת. אני לא הייתי ע"י השער, כי עשיתי סריקה. זה מקום גדול, ולוקח 15 דקות לעשות שם סריקה, ונכנסתי תוך כדי כך גם בשירותים ( מותר לי, לא? גם אם זה מעכב אותה. לא הייתי בשירותים הרבה זמן, משהו כמו 5 דק', ולפני שנכנסתי בדקתי אם יש מישהו ע"י השער , ולא היה ). היא התעצבנה על זה שהיא נאלצה לחכות. אמרתי לה שמותר לי ללכת לשירותים גם אם זה מעכב אותה. אני לא אשם שהיא הגיעה מאוחר. אני לא אמור לחכות לה. היא טענה שזה לא ענייני למה היא איחרה [ נכון, אבל אני לא אמור לסבול מהאיחורים שלה. באופן קבוע היא מביאה את ילדיה מאוחר ללימודים ( תהרגו אותי, אבל אני לא מבין למה יש כאלה שבאופן קבוע מביאים את ילדיהם מאוחר ללימודים ), והיא אמורה לדעת כבר שבשעה זו השערים סגורים כבר, ולהיערך בהתאם]. היא הציעה לי את ההצעה המגוחכת להשאיר את השערים פתוחים וללכת לאן שאני צריך ( הבנתם? כדי שכל המחבלים יוכלו להיכנס ). הוצע לי להשאיר את המפתח לאחד מהעובדים שם, כדי שהוא יפתח ( אסור לעשות את זה ). היא אמרה שאם עוד פעם אני אעכב אותה היא תתלונן עלי ( כאמור, הרבה פעמים יוצא שהיא מתעכבת בכניסה, וזאת בגלל שבאופן קבוע היא מביאה את ילדיה מאוחר ללימודים ). איך להתמודד עם תלונת השווא הזאת, אם היא תוגש? הרי ברור שחברת השמירה תעשה הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה, ושהשומר ילך לעזאזל.
כיצד אתם מתמודדים עם תלונות שווא שלקוחות מתלוננים עליכם? הנה מה שקרה לי לפני כמה זמן במוסד החינוכי בו אני שומר: זמן רב לאחר פתיחת המוסד, ולאחר שלפי הנהלים הייתי חייב לסגור את השערים בכלל, (גם אם אני נמצא ע"י השער, השער היה חייב להיות סגור כבר באותה עת), הגיעה איזו אם לשער וביקשה לצאת. אני לא הייתי ע"י השער, כי עשיתי סריקה. זה מקום גדול, ולוקח 15 דקות לעשות שם סריקה, ונכנסתי תוך כדי כך גם בשירותים ( מותר לי, לא? גם אם זה מעכב אותה. לא הייתי בשירותים הרבה זמן, משהו כמו 5 דק', ולפני שנכנסתי בדקתי אם יש מישהו ע"י השער , ולא היה ). היא התעצבנה על זה שהיא נאלצה לחכות. אמרתי לה שמותר לי ללכת לשירותים גם אם זה מעכב אותה. אני לא אשם שהיא הגיעה מאוחר. אני לא אמור לחכות לה. היא טענה שזה לא ענייני למה היא איחרה [ נכון, אבל אני לא אמור לסבול מהאיחורים שלה. באופן קבוע היא מביאה את ילדיה מאוחר ללימודים ( תהרגו אותי, אבל אני לא מבין למה יש כאלה שבאופן קבוע מביאים את ילדיהם מאוחר ללימודים ), והיא אמורה לדעת כבר שבשעה זו השערים סגורים כבר, ולהיערך בהתאם]. היא הציעה לי את ההצעה המגוחכת להשאיר את השערים פתוחים וללכת לאן שאני צריך ( הבנתם? כדי שכל המחבלים יוכלו להיכנס ). הוצע לי להשאיר את המפתח לאחד מהעובדים שם, כדי שהוא יפתח ( אסור לעשות את זה ). היא אמרה שאם עוד פעם אני אעכב אותה היא תתלונן עלי ( כאמור, הרבה פעמים יוצא שהיא מתעכבת בכניסה, וזאת בגלל שבאופן קבוע היא מביאה את ילדיה מאוחר ללימודים ). איך להתמודד עם תלונת השווא הזאת, אם היא תוגש? הרי ברור שחברת השמירה תעשה הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה, ושהשומר ילך לעזאזל.