התמודדות עם תלונות שווא

amybr

New member
התמודדות עם תלונות שווא

כיצד אתם מתמודדים עם תלונות שווא שלקוחות מתלוננים עליכם? הנה מה שקרה לי לפני כמה זמן במוסד החינוכי בו אני שומר: זמן רב לאחר פתיחת המוסד, ולאחר שלפי הנהלים הייתי חייב לסגור את השערים בכלל, (גם אם אני נמצא ע"י השער, השער היה חייב להיות סגור כבר באותה עת), הגיעה איזו אם לשער וביקשה לצאת. אני לא הייתי ע"י השער, כי עשיתי סריקה. זה מקום גדול, ולוקח 15 דקות לעשות שם סריקה, ונכנסתי תוך כדי כך גם בשירותים ( מותר לי, לא? גם אם זה מעכב אותה. לא הייתי בשירותים הרבה זמן, משהו כמו 5 דק', ולפני שנכנסתי בדקתי אם יש מישהו ע"י השער , ולא היה ). היא התעצבנה על זה שהיא נאלצה לחכות. אמרתי לה שמותר לי ללכת לשירותים גם אם זה מעכב אותה. אני לא אשם שהיא הגיעה מאוחר. אני לא אמור לחכות לה. היא טענה שזה לא ענייני למה היא איחרה [ נכון, אבל אני לא אמור לסבול מהאיחורים שלה. באופן קבוע היא מביאה את ילדיה מאוחר ללימודים ( תהרגו אותי, אבל אני לא מבין למה יש כאלה שבאופן קבוע מביאים את ילדיהם מאוחר ללימודים ), והיא אמורה לדעת כבר שבשעה זו השערים סגורים כבר, ולהיערך בהתאם]. היא הציעה לי את ההצעה המגוחכת להשאיר את השערים פתוחים וללכת לאן שאני צריך ( הבנתם? כדי שכל המחבלים יוכלו להיכנס ). הוצע לי להשאיר את המפתח לאחד מהעובדים שם, כדי שהוא יפתח ( אסור לעשות את זה ). היא אמרה שאם עוד פעם אני אעכב אותה היא תתלונן עלי ( כאמור, הרבה פעמים יוצא שהיא מתעכבת בכניסה, וזאת בגלל שבאופן קבוע היא מביאה את ילדיה מאוחר ללימודים ). איך להתמודד עם תלונת השווא הזאת, אם היא תוגש? הרי ברור שחברת השמירה תעשה הכל כדי שהלקוח יהיה מרוצה, ושהשומר ילך לעזאזל.
 

ilan91

New member
תשובה

גם אני מאבטח במוסד חינוכי,וכמובן שגם אצלי יש מאחרים (אפילו מורים...) האיחורים לא מוצאים חן בעיני המנהל (במיוחד איחורים של כמה מורים שלהם הוא מעיר...) פעמיים-שלוש בשבוע אני יוצא לסריקה השנייה דווקא עם הצלצול, וזאת בכוונה תחילה על-מנת לחנך את המאחרים (בעיקר המורים) אם הם שואלים או מעירים משהו, אני עונה:"אתם רואים מה קורה למאחרים? עבירה גוררת עבירה... מי שמאחר מאחר עוד..." הם מקבלים זאת בהומור והבנה. אם היא תתלונן עליך זה רק לטובתך, תוכל לטעון שעקב שבירת שיגרה יוצא לך לעיתים לצאת לסריקה גם בסמוך לצלצול... בנוסף,אינך רובוט אלא בן-אדם וצריך להתפנות. לדעתי היא תעשה צחוק מעצמה. בחברה לא יתייחסו אליה. אתה מזכיר לי מקרה שקרה לי עם איזו אמא שלא הכרתי. לפני כמה חודשים היא הגיעה לשער בשעה שירד מבול וללא מטריה, ביקשה להכנס,ביקשתי ת.ז, היא סרבה וצעקה "מה יורד גשם,מה אני נראית לך מחבלת?" לאחר שראתה שאני רציני לגמרי התחילה לקלל ולהתנפל "אני יתלונן עליך" נכנסתי לבוטקה,היא דבקה לי על החלון וקיללה,לא התייחסתי כלל, הלכה להביא מטריה מהאוטו ועמדה לייד השער 20 דקות ואיימה, בסוף המנהל אמר לה :"מה את רוצה? יש נהלים...
 

dobhy46

New member
חברים יקרים

קודם כל , אל תשים לב לאשה שתמיד מאחרת , שנית אין לה על מה להתלונן , שלישית שתביא את הילדים בזמן ותצא בזמן. אני רוצה לחזק את ידייך תרגיש טוב עם זה ועשה את עבודתך נאמנה כתמיד אז יעריכו אותך יותר. ועכשיו לאילן אילן היקר אין צורך להתלוצץ ולומר מילים אפילו בתור בדיחה , אפילו שהמורים צוחקים אתך , תאמר להם אני מצטער הייתי ב__________ .ותסגור הסיפור עם בוקר טוב ויום נעים וזהו שבת שלום לשניכם והצלחה בעבודה או בעבדות שלכם
 

Yellow Fever

New member
תקווה שהיא תתלונן

הייתי בבית ספר ממש גדול שכל סריקה לקחה לי, כמוך, לפחות 15 דק' וכמעט כל פעם חיכתה לי מורה או תלמידה [ביה"ס של דוסיות]. הייתה מורה אחת שכל הזמן תפסה עליי עצבים. הייתה באה בעיקר באמצע היום ופעם אחת היא אמרה לי "אבל את יודעת שאני באה באמצע יום אז תתחשבי בי". זה הרי ברור שאין לה שום סיבה להתלונן. אנשים אומרים דברים מעצבים בלי לשים לב שאין להם שום היגיון, אז תאר לך את הפנים שלה שהיא תבין איזה מטומטמת היא יצאה וככה זה באמת יקרה. תהיה בטוח שהיא לא תעיז לפתוח עליך את הפה עוד פעם .... אתה עושה את העבודה שלך כמו שצריך ומספיק יש את משטרת מוס"ח וקב"ט שבודקים אותנו כל הזמן ועוד דבר - אתה בטח יודע שלמפקחים יש מספיק בעיות ועניינים להתעסק איתם גם בלי ליידי קטנה שמפריע לה לחכות כמה דקות. 90% שהם אפילו לא יקשיבו לה
 

boazt25

New member
גם אלינו לקניון מגיעים

כל מיני "חולי נפש" עם תלונות פשוט מגוחכות. או שמעירים לנו איך עושים את העבודה ואיך בודקים תיקים. מה לעשות בעם ישראל יש לא מעט דפוקים.
 
למעלה