התמודדות עם תשובה שלילית

missB

New member
התמודדות עם תשובה שלילית

הבוקר הקדשתי את עצמי במרץ לעיסוק בשיווק. הבעיה היא שכל תשובה שלילית שאני מקבלת מוציאה לי את הרוח מהמפרשים. איך מתמודדים? אשמח לשמוע על דרכי התמודדות יעילות עם העניין.
 

adgr

New member
העליתי מחיר לשרות

חזרתי ללקוחות שענו בשלילה.והודעתי שהמחיר עלה. בעתיד יעלה יותר.-החלה התעניינות. בהתחלה הצענו שירות במחיר פחות משכר המינימום לשעת עבודה במשק.11.60 ש"ח לשעת עבודה ! חששו שאנו מרמים. אין לי הסבר,אבל כשהגעתי ללקוחות בלבוש לא רישמי ,דיברתי בגובה העיניים ולא פיזרתי הבטחות ההענות גברה. כיום עובדים לפי 17.9 ש"ח לשעת עבודה. מלקוח ללקוח המחיר עולה בכדי להתחיל להרויח.
 
אחלה, מצוין

קודם כל אני בעד העלאת המחירים כדי להרוויח. שנית, מה אתה אומר יקרה כאשר תהפוך ליקר מבחינת המחיר או לפחות לא ל"זול"? האם גם אז תבוא בלבוש לא רישמי? אני אחדד, האם אתה חושב שהמחיר שאתה גובה כרגע מאפשר לך את הלבוש הלא רישמי, או שאין קשר? אה פרופו מחיר שעולה מלקוח ללקוח, איך אתה מתמודד עם לקוח ששילם מחיר זול ומביא לך לקוח שיודע את המחיר הזול שלך וגם רוצה את מה שאתה מציע? איזה מחיר אתה לוקח אז?
 

adgr

New member
העלאת מחיר

ללקוח שחתם על חוזה אני כבר מסביר ןמצהיר שהלקוח הבא ישלם יותר. כבר קרה שהתקשר לקוח ב 10 בלילה, ואמר"ביקשת לקוח ? קבל !!!" והעביר את הטלפון לחבר שישב לידו. ליפני כן הוא קילל אותי ואת העיתון שלא פניתי אליו קודם,השירות שלי הביא לו לקוחות עיסקיים וכמה פרטיים מרחבי הארץ. כיום אם אכפיל את המחיר אנו עדיין זולים יותר ממתחרים , והשרות שלנו לכל אורך השנה חינם.
 

adgr

New member
אה, שירות החינם זה למודעה

באתר = צנזורה = לוח הרכב המצולם הגדול בישראל. הקמתי אותו כי עיתונים דרשו 400 שח לפירסום מודעת הרכב שלי. אז ניכנסתי בהם . באבא שלהם.הם רדפו והציקו,ורק איום מקורי מהשרוול שלח עיתון גדול לפינה שלו.אם לא תפסיקו - נעלה גם לוח דירות מצולם. השירות שלנו הוא בניית אתרים.כאן אנו גובים כסף.
 

adgr

New member
../images/Emo8.gif סוף השיעור לגברת ששאלה

איך מתמודדים עם שיווק ותשובה שלילית. לא מדברים גבוהה גבוהה.מילות סלנג במקום הנכון, תעוררי סקרנות אצל לקוח פוטנציאלי חדש. תזכירי הצלחות - ושיש להם ביסוס -כך תעוררי אמפטייה. ואם באמת המוצר שלך שווה וזול , "זיהית עסקה טובה , קפוץ על המציאה " תעברי מסר שהמחיר יעלה . השיעור ניתן חינם.באדיבות = צנזורה=.
 
עוד שאלות ברשותך

אתה יכול לספר לנו, בקצת יותר מראשי תיבות, מה כתוב בחוזה שאתה מחתים את הלקוחות שלך? ממה אתה מגן על עצמך כשהם חותמים עליו? מי הוא קהל היעד שלך, שאיליו אתה פונה?
 
צהריים טובים

כן, ככה זה. זה יכול להוציא את כל הרוח מהמפרשים אז תראי... הדבר הכי טיבעי לאדם הוא להגיד קודם כל לא למי שמציע לו לבזבז את כספו. ה"לא" איננו אישי כלפיך, אלא של הלקוח שלך. תמיד יש עוד המון אחרים אם מתוך 100 שיחות, אמרו לך 15 אנשים כן, את על הסוס... חשוב לזכור את היחס הזה... לזכור תמיד ש"חדירה" למוחו של הלקוח, לוקחת זמן אם רוצים שהיא תהיה מועילה. הכי חשוב, תמיד לנתח את מה שקרה כדי לראות היכן את חושבת שיש לך מה לשנות. עוד דברים מועילים לשיפור ההרגשה: הפסקה להכנת סלט טוב וטעים לבני הבית עוגה טובה לעשות משהו שמישהו מבני המשפחה ביקש מאיתנו לעשות עבורו. בעיקר פעולות פשוטות שעושות טוב לאחרים כי כך אנחנו מרגישים שאנחנו מועילים...וזה משפר מאוד את ההרגשה ו... חזרה לעבודה! לא לעזוב את זה... את תמיד יכולה להתעצבן כאן. אני מבטיחה לדבר ולהשתתף איתך.
 

owolf10

New member
בכל מיני צורות

א. עליך לבדוק, בעזרת אחרים, כיצד את מציגה את עצמך ואת מרכולתך. אולי משהו במילים, באינטונציה , בהופעה - זה לא זה... ב. סטטיסטיקה. אומרים שעל כל 9 לא יש אחד כן. ספרת? אולי לא פנית למספיק אנשים? ג. לא לאבד את הבטחון! המוצר הוא אותו מוצר לפני הלא ואחריו. את בטוחה בו? אז הלא לא צריך לשנות דבר!!! להמשיך הלאה להמשיך הלאה להמשיך הלאה... בהצלחה
 

BooBee

New member
טיפ קטן

תפרידי. כלומר, ה"לא" הוא על השירות שאת מציעה. זה לא "לא" אישי כלפייך. הם לא באמת מכירים אותך.
 
אפשר להחליט, מה לשמוע ../images/Emo124.gif

פעמים רבות בחיים החלטות הן שאלה של עיתוי, כשמישהו אומר לי לא אני שומע את המילה לע כלומר לא עכשיו וכאשר חוזרים אליו בפעם אחרת ושוב ושוב פתאום שומעים כן חשוב לשמור עם לקוחות על קשר רציף ליצור מצב שבו הלקוח (הפוטנציאלי) לא שוכח שאת קיימת שהוא יודע שאת מתקשרת אליו מידי תקופה, אפילו אם הוא לא קנה בעיקר בתקופה קשה זו. לשאול אותו מה שלומו ולהקשיב לתשובה. לזכור (או עדיף לרשום) הרבה פרטים עליו שיעזרו לך בשיחת המכירות הבאה ועוד..... בהצלחה
 
איציק, שבת שלום

אתה נוהג לרשום פרטים על לקוחות שלך כדי לזכור? מה אתה אומר בשיחה עכשיו, ללקוח שסירב בפיגשה/שיחה הקודמת? מה אתה מציע" כיצד אתה פונה? מה זה ה"ועוד"...ספר לנו בבקשה וגם... שלחתי לך מייל לגבי הפגישה קיבלת?
 

motyka

New member
"זה לא אישי"

כאשר אני פונה ונענה בשלילה אני משנן לעצמי את המנטרה: "זה לא אישי". התשובה השלילית לא כוונה נגדי אישית, אין לאף אחד משהו נגדי. פשוט העיתוי לא התאים, או שיש ללקוח הפוטנציאלי כבר הצעה או שכבר מקבל שירות בנושא, או שאשתו צעקה עליו הבוקר וכו'. ואז עוברים לשם הבא, לטלפון הבא.
 
נכון מאוד, לא אינו סופי,לא- משמעותו

אני עדיין לא משוכנע, לע - לא עכשיו,עכשיו אני עדיין לא משוכנע, תסביר לי שאני צודק בהחליטי "כן". וזה לא אישי, לכן צריך להמשיך ולהסביר התועלת ללקוח, בפתרון שהמוצר שרות פותר לו את בעייתו, או מרפא את מחלתו. הלקוח אוהב לקנות, אבל שונא שמוכרים לו. צריך שיקנה קודם אותך, את האדם שבך, את האמון בך, אחר כך את האמון במוצר שלך שמביא לו תועלת, ערך, שפותר לו את בעייתו, מביא להצלחתו. צריך לתת ערך ותועלת ללקוח ולבקש שוב את ההזמנה. אם הוא השתכנע שהוא צודק באומרו "כן", הוא יאמר "כן". אם עדיין לא השתכנע, אז לא הפסדת כלום שבקשת שוב, כי אתה לא יכול להפסיד את מה שאין לך(את ה"כן"), מצד שני תמשיך לתת ערך ותועלת ויש לך סיכוי לקבל "כן".
 
כן, זה מזכיר לי בחיוך (תודה לאל)

זה מזכיר לי בחיוך כל כך הרבה "זה לא אישי" אבל...שילך לע... כמה כינויים על אמא שלו/ה, אחותו/ה והילדים... ועוד כל מיני ברכות "נהדרות ומשמחות..."... ואז, אז כן, אז עוברים לשם הבא עם עוד כמה כאלה... העבודה הזו אינה פשוטה, צריך המון כוח מנטלי ועמידות יחד עם עור עבה של פיל לא צעיר... וזה אפשרי בהחלט.
 
תשובה במאמר באתרי: "פחד במכירות"

(FEAR) ``פחד`` מאת : בני ישראלי אנשי המכירות הטובים ביותר שלך הפסיקו למכור, החדשים לא עושים מספיק שיחות והכנסות החברה מצטמצמות. יש לך בעיה חמורה. הבעיה היא שאנשי המכירות שלך נדבקו במחלה קשה - מחלת ה``פחד``. המקום הראשון אותו תוקפת המחלה הוא המוח, דבר שגורם לאנשי המכירות לחזור שוב ושוב על משפטים כגון: ``האיש הזה לא יקנה``, ``אני לא טוב במכירות``, או: ``הכלכלה במצב גרוע``. אחרי שמחלת ``פחד`` תוקפת את המוח, היא משתקת את האצבעות, כך שהן לא מסוגלות לקבוע פגישות. מצב זה מוביל לשיתוק במכירות וקיפאון בעת הסגירה. אנשי מכירות שנדבקו במחלה זו בדרך כלל נעצרים ומחכים שתסמינים אלה ייעלמו. אך הם לא נעלמים. התרופה היחידה למחלה זו היא פעולה. הם צריכים לעשות את אותם דברים מהם הם כל כך מפחדים. את האמונה צריך לשנות כדי להעלים את מחלת ה ``פחד`` . באחד מספרי ההדרכה למכירות, ראיתי פעם רעיון נחמד: משמעות ``פחד`` נגזרת מ: False Evidence Appearing Real = FEAR כלומר, עובדות שקריות שנראות כאמיתיות. מחלה זו נגרמת כאשר המוח מאמין שדבר מסוים הוא הדבר האמיתי ועל פיו הוא פועל, למרות שלמעשה הוא דבר שקר. המגבלה האמיתית היא בתוך מוחנו. אם אנחנו מאמינים שאנחנו לא מסוגלים לעשות דבר מה, או שאנחנו לא ראויים לדבר מה, תת ההכרה מתעל לכיוון הגשמת אותה האמונה, בחינת נבואה שמגשימה את עצמה. אפשר לדמיין זאת כאילו אנו מסתובבים בכלא מזכוכית, בו אנו מוגבלים על ידי אמונותינו. בכל פעם שאנו מוצאים את עצמנו בסיטואציה שלא תואמת את אמונותינו, אנחנו מתבלבלים. אם איש המכירות לא מאמין שהוא יכול להרוויח 40,000 שקל בחודש, הוא לא יגיע לזה. דוגמה לכך היא אדם שהיה לו חודש נפלא, אבל בחודשיים שלאחר מכן המכירות שלו יורדות מתחת לממוצע, כך שניתן לומר שממוצע המכירות שלו בשלושת החודשים הוא ממוצע רגיל. החודש המוצלח עבר את `אזור` הנוחות שלו, ולכן הוא נקט בצעדים, כדי להתאים את המציאות למערכת האמונות שלו. אנשי מכירות נתקלים בדחייה חוזרת ונשנית אשר גורמת להם לאבד את הביטחון העצמי. עקב כך הם מתמלאים בספקות לגבי היכולת שלהם. זו נבואה המגשימה את עצמה. ברגע שהם מתחילים להאמין שאין הם מסוגלים למכור, הם מכוונים מעשיהם כך שנבואתם תתגשם. כדי לעצור תהליך מעגלי זה, בכל עת שהספק חודר למחשבה, עליך למחוא כפיים, לצעוק: ``!עצור`` ואז לנסח מחדש את מחשבותיך בדרך חיובית. אם חשבת: ``אינני יכול למכור ללקוח ``זה שנה את מחשבותיך ל: ``אני איש מכירות מעולה. אחרי שהלקוח ישמע את מה שיש לי להגיד, הוא בוודאי ירצה לקנות ממני``. אחת הצורות המוזרות בהן ``פחד`` מגיע לידי ביטוי היא: הפחד מהצלחה. כולנו מפתחים אזורים בהם נוח לנו להיות: קריירה, יחסים - הכול נשלט על ידי `אזורי הנוחות`. אנו מרוויחים את כמות הכסף שאנחנו חשים נוח עמה. אנחנו מקיימים מערכות יחסים שנוח לנו איתן. לעתים, דרגות הנוחות שלנו נמוכות בהרבה מהפוטנציאל שלנו. כאשר זה קורה אנחנו צריכים להרחיב את אזור הנוחות. המעשה חייב לבוא לפני האמונה. במלים אחרות, כדי להאמין במשהו, חייבים קודם לפעול כאילו מאמינים בכך. לעתים קרובות מדי אנשים מחכים שתחושת ההישג או תחושת הביטחון יבואו לפני שהם יפעלו. הרגשה זו לא תבוא מאליה. חייבים להתחיל מהמעשה. הביטחון והאמונה יבואו אחר כך. בכדי להשיג ביטחון, צריך להתחיל עם הצהרות. הצהרות הן משימה כתובה שקובעת מה אתה יכול לעשות ומה תעשה. הצהרות אלה עליך לקרוא פעם אחר פעם במשך שלושים יום לפחות. מדוע שלושים יום? מאחר ומחקרים מראים שכדי לשנות הרגל, צריך להשקיע תקופה ארוכה. לדוגמה, אם אתה מרוויח 5,000 שקל לחודש ואתה רוצה להרוויח 10,000 שקל, בהצהרה שלך יהיה כתוב: ``אני מרוויח 10,000 שקל לחודש``. ההצהרות צריכות להיות כתובות בזמן הווה, ועליהן להיות ספציפיות. אם תאמר: ``אני ארוויח 10,000 שקל לחודש``, התת מודע שלך תמיד יחשוב על כך בעתיד. אם תאמר: ``אני רוצה להרוויח יותר``, תוכל להשיג את מטרתך גם אם תרוויח רק שקל אחד מעל 5,000. במקום זאת אמור: ``אני מרוויח 10,000 שקל לחודש``. בספרי ``איך להצליח בחיים``, יש ציטוט של הנרי פורד: ``לא משנה אם אתה חושב שאתה יכול או לא, בכל מקרה אתה צודק``. מידיעת טכניקה זו אנשים התעשרו. מומלץ לקרוא את הספר: RICH GROW AND THINK שנכתב על ידי נפוליון היל. הספר מדגים את כוחה העצום של המחשבה ואומר: ``חזרה על הצהרות ופקודות לתת המודע שלך היא הדרך היחידה הידועה להתפתחות רצונית של תחושת האמונה``. כאשר מוחך מתחיל להאמין בהצהרות, אתה מתחיל להגשים אותן. מספרים על שלושה אנשי מכירות שהציבו לעצמם מטרות הנוגעות להכנסתם במשך השנה. שניים רצו להרוויח 30,000 שקל והשלישי רצה להרוויח 35,000 שקל. בסוף השנה הכנסותיהם היו: 30,200, 30,800שקל ו - 35,000 שקל. כולם אמרו בסוף השנה אותו הדבר: ``אילו ידעתי כמה טוב עובדת שיטה זו, הייתי מציב לעצמי מטרה גבוהה יותר``. עכשיו הזמן להציב לעצמך מטרות גדולות יותר. אתה יכול להשיג זאת!
 
המשך התשובה במאמרים באתרי

סודות לסגירת מכירה סילוק התנגדויות מכירה והמאמר להלן: טיפול בדחייה במכירות מאת : בני ישראלי העיסוק במכירות יכול להיות מתסכל . אתה מאד נלהב כשאתה במשרה חדשה ומתחיל למכור. יש לך אמונה עזה במוצר או בשירות שאתה מוכר . אתה משוכנע שכל לקוח פוטנציאלי שתפנה אליו יאהב זאת ויקנה מיד . אתה מאד נלהב מהרעיון שמה שאתה מציע , לא רק יביא ללקוחות משהו שהם רוצים , אלא גם יעשה אותך עשיר . זהו חלום שעומד להתגשם ! ברם , חלום זה יכול להתחסל כשאתה מקבל דחייה אחר דחייה . דחייה יכולה להיות הרסנית , בייחוד אם לא מכרת מעולם . זה דבר שלא צריך לקרות . דחייה לעולם אינה נעימה כהסכמה , קבלה , אבל צריך לטפל בה בגישה חיובית . הבעיה היא לא הדחייה , אלא איך אתה מטפל בה . אם תסתכל על דחייה לא כסוף העולם , אלא כחלק מההצלחה , התגובה שלך תהיה יותר חיובית . כל אחד מקבל דחייה . דחייה היא המחיר שאתה משלם בדרך להצלחה . "לא" אינו סופי . הרבה "לא" הם רק חלק מהתהליך שמוביל אל ה"כן" . אנשים אומרים "לא" , כי הם פוחדים לקבל החלטה . הם אולי מאד רוצים את מה שאתה מוכר . אתה רואה זאת בעצמך במספר הלקוחות שאמרו לך "לא" בהתחלה , אך אחר כך לפתע אמרו "כן" .הבעיה העיקרית היא שאתה עוזב מוקדם מדי , לפעמים . אנשים צריכים מספר פעמים של אמירת "לא" , לפני שהם מרגישים בטוחים לומר "כן" . לבסוף תת ההכרה אומר להם : אמרתי "לא" איקס פעמים , וזה עדיין נראה טוב , אז אני מניח שזה בסדר לומר "כן". לכל לקוח מספר שונה של "לא" שצריך לעבור . אם אתה עם לקוח שצריך לעבור שישה "לא" , ואתה עוצר ב"לא" החמישי , אזי אתה במרחק של "לא" נוסף אחד מהשגת המכירה . עד שהלקוחות ירגישו בטוחים לומר "כן" , הם יתנו לך התנגדויות מזויפות ואף ישקרו לך . זכור , "לא" משמעותו : ספר לי עוד—אני עדין לא משוכנע מספיק לומר "כן" . זה לא אומר בהכרח : " אינני רוצה זאת " . התמדה תשתלם , תיתן פירות , אם יש לך את היחס הנכון ואת ההבנה שכשאומרים "לא" , לא תמיד הכוונה "לא" . אתם מכירים את השיר : למה את מתכוונת כשאת אומרת לא האם זה כן ? האם זה לא ? "לא" בדרך כלל מנוסח במשפטי התנגדות כאלה : אין לי כסף ניסיתי זאת בעבר ללא הצלחה אני צריך לדבר עם שותפי הדרך היחידה לעבור דחיות אלו היא להלהיב את האינטרס של הלקוח ישר מההתחלה . אם אתה משכנע אותם מההתחלה שיש תועלת להקשיב לך , תהיה לך הזדמנות לדבר . אתה צריך להתעלם מרוב ההתנגדויות דוגמת " אין לי כסף " . במקום זאת צפה לקבל "לא" , וצפה שאחרי שתציג את היתרונות שתקבל כתוצאה מכך, תשמע "כן" . אל תיתן ל"לא" להפריע לך . כשלקוח אומר "לא" אתה צריך לחשוב חיובי . זכור , זה מקרב אותך אל ה"כן" האולטימטיבי . אתה רק צריך להמשיך במאמצי המכירה מספיק זמן עד שתעבור את הפחד הטבעי של הלקוח לקבל החלטה . ככל שתיתן יותר יתרונות , כך תעלה תשוקתו של הלקוח לקנות . כשהתשוקה תעלה מספיק גבוה , הפחד לקבל החלטה ייעלם , ואתה תקבל את ה"כן" . אתה תוהה אם זה עובד כל הזמן כך . התשובה היא לא , אבל זה עובד מספיק כדי שתמכור הרבה יותר . אל תדאג לגבי מספר הפעמים שזה לא יעבוד . זכור , הבעיה היא לא הדחייה , אלא איך אתה מגיב לה . אחת הבעיות שנובעות מתגובתנו לדחייה היא פחד לבקש את ההזמנה בעתיד . אסור לך לתת ל"לא" לעצור בעדך למכור ללקוח הבא . אתה יכול לקבל "לא" משבעה לקוחות בזה אחר זה , אך חמשת הלקוחות שאחריהם יקנו . אם תפסיק למכור כתוצאה מפחד , אתה יכול להיות בטוח שלעולם לא תקבל "כן" . דחייה גם גורמת לאפטיה . אתה עלול לחשוב למה לי להתעסק במכירה . למה לי לספר ללקוח את כל היתרונות של מה שאני מוכר . בין כך ובין כך הוא יגיד בודאי "לא" . אז אתה אומר ללקוח : לפניך כל הספרות , אם אתה מעוניין , תן לי צלצול . אתה מותיר את הלקוח לנפשו , שיחשוב שאינך יכול לשכנעו . אח"כ כשהוא לא קונה אתה אומר : ידעתי שהוא לא יקנה . אנשי מכירות ניצבים כל הזמן בפני דחייה , וזה גורם להם לאבד בטחון ואמונה בעצמם , ולהביע ספיקות לגבי היכולת שלהם למכור . זו נבואה המגשימה את עצמה . כל עוד הם מאמינים שאינם יכולים לעשות משהו הם יכוונו את עצמם כך שנבואתם מתגשמת . לעצור את המעגל הזה , בכל פעם שעולה בראשך מחשבה כזו , מחא כפיים חזק וצעק : " עצור! " . עתה , נסח מחדש את מחשבותיך בדרך חיובית . אם חשבת " אינני יכול למכור ללקוח זה " , שנה זאת ל " אני איש מכירות מעולה , ואחרי שהוא ישמע את מה שיש לי לומר , הוא ירצה לקנות ממני ! " דחייה היא חלק בלתי נפרד מהמכירה . כשאתה לומד לא לקחת אותה אישית , אתה עולה לשלב של הצלחה פנטסטית , צועד בדרך אל העושר . חמש דרכים לטפל בהתנגדות : 1. היה חיובי ביחס לדחייה , אל תפחד ממנה . כשאתה שומע "לא" אמור לעצמך : " זה פנטסטי , יש לי "לא" אחד פחות בדרכי " . עכשיו לאן אני ממשיך מכאן ? 2. למד מהדחייה בחן היכן שגית וקח זאת בחשבון במכירות עתידיות . 3. הייה הגון כלפי עצמך . כאשר אתה מניח שיהיה לך קל ללמוד למכור , ולא מצליח מיד , אז אתה מרגיש רע כי קבלת "לא" . תן לעצמך קצת מרחב . אתה יכול לומר : "זה נראה קשה , אך אני הולך לעשות זאת " . כך , אם לא תשיג זאת בהתחלה , אתה יכול לנסות שוב , כי ידעת שזה לא יהיה קל . כאשר תצליח , תגיע להרגשה עצומה של הישגיות . 4. נתח את הלקוח . אנשים פוחדים מקבלת החלטה לא נכונה כשהם מוציאים כסף . בחן , האם הלקוח מעלה התנגדות , דחייה אמיתית , או שהוא רק לא בטוח ? 5. מצא את סיבת ההתנגדות הספציפית . בחן ומצא מה הסיבה שהלקוח הגיב בשלילה , וענה לשאלת הלקוח שנשארה ללא מענה . לגבי כמות מסוימת של דחיות , אם תתאמן ותפתח כישרונות טיפול בהן , זה יבנה לך בטחון עצמי . זה לא תמיד בא בקלות , אך תלמד שככל שתקבל יותר "לא" , כך תקבל יותר "כן" . האפשרות של דחייה תמיד מאיימת כשאנו לוקחים סיכונים , אך יש גם חשיפה גדולה יותר להנאות של שמיעת "כן" .
 
למעלה