תלבור שלנו
New member
התמודדת בגן משולב עם ילד בעייתי
שלום לכולם בפורום. אני גננת לילדים לקויי שמיעה בגן משולב עם ילדים שומעים. יש לי ילד אחד עם בעיות רגשיות קשות ואולי גם נפשיות. הילד עדיין אינו מקבל טיפול תרופתי ומתקשה מאוד להתמודד עם הגן חוקיו ועם המסגרת בכלל: מכה ילדים וצוות, פורץ גבולות מפוצץ מפגשים ופעיליות וכד. התבקשתי לנטרלו מהקבוצה וזאת ע"י הסייעת כדי שאוכל להתפנות לשאר ילדי הגן. אני חוששת שהסייעת לא תוכל להתמודד עם המטלה כי הילד אינו משתף פעולה במיוחד כאשר הוא לבד, הוא מבין כי הוא מנוטרל מהקבוצה ורוצה להיות עם שאר הילדים ולכן מתמרד בצורה מאוד קשה המובילה אותנו למבוי סתום: זורק כסאות נושך וכ"ד. האם יש דרך מלבד והולדינג ועיצוב התנהגות לסוגיו כלומר האם ישנה שיטת עבודה מבוססת שניסתן והצליחה שאוכל גם להביא את הילד ללמידה וגם לאפשר לשאר הגן לתפקד. אשמח מאוד לתגובות והצעות בברכה קרין
שלום לכולם בפורום. אני גננת לילדים לקויי שמיעה בגן משולב עם ילדים שומעים. יש לי ילד אחד עם בעיות רגשיות קשות ואולי גם נפשיות. הילד עדיין אינו מקבל טיפול תרופתי ומתקשה מאוד להתמודד עם הגן חוקיו ועם המסגרת בכלל: מכה ילדים וצוות, פורץ גבולות מפוצץ מפגשים ופעיליות וכד. התבקשתי לנטרלו מהקבוצה וזאת ע"י הסייעת כדי שאוכל להתפנות לשאר ילדי הגן. אני חוששת שהסייעת לא תוכל להתמודד עם המטלה כי הילד אינו משתף פעולה במיוחד כאשר הוא לבד, הוא מבין כי הוא מנוטרל מהקבוצה ורוצה להיות עם שאר הילדים ולכן מתמרד בצורה מאוד קשה המובילה אותנו למבוי סתום: זורק כסאות נושך וכ"ד. האם יש דרך מלבד והולדינג ועיצוב התנהגות לסוגיו כלומר האם ישנה שיטת עבודה מבוססת שניסתן והצליחה שאוכל גם להביא את הילד ללמידה וגם לאפשר לשאר הגן לתפקד. אשמח מאוד לתגובות והצעות בברכה קרין