התמסחרות הלהקה
שמתי לב שהרבה מאוד אנשים נכנסים לכאן וכותבים כמה שרדיוהד הייתה להקה מעולה וכמה שפאבלו האני, דה בנדס ואוקיי קומפיוטר הם אלבומים מעולים ושרדיוהד התמסחרו מאז ושני האלבומים האחרונים- kid a, Amnesiac לא טובים וממוסחרים. לדעתי זה כל כך לא נכון. הסגנון של רדיוהד בהתחלה היה רוק פשוט של גיטרות,בס ותופים אבל הם התפתחו עם השנים ואפשר להבחין בזה כבר באוקיי קומפיוטר, אחד מהאלבומים הכי טובים במאה ה-20, וזה מה שמבדיל אותם משאר הלהקות והופך אותם ללהקה הכי טובה שקיימת כיום. השימוש יותר בקו אלקטרוני באלבומים החדשים הוא בדיוק הגאוניות שלהם. כשכולם מצפים מהם לדבוק ברוק הם עושים בדיוק ההפך ואם הם לא היו עושים את זה כל החומר שלהם היה נשאר אותו דבר וכולנו היינו מתחילים להשתעמם... מישהו כתב פה שבכל האלבומים הראשונים הוא אהב את כל השירים ורק ב- Kid A & Amnesiac יש שירים שהוא לא אוהב. אני אוהבת את כל השירים בקיד איי ובכל שאר האלמבומים יש שירים שלא מוצאים חן בעיני ובכלל פאבלו האני למשל, הוא אלבום טוב אבל הוא לא יוצא מגדר הרגיל כמו האחרים והוא לא רדיוהד כמו שהם עכשיו. זה כל מה שיש לי להגיד...
שמתי לב שהרבה מאוד אנשים נכנסים לכאן וכותבים כמה שרדיוהד הייתה להקה מעולה וכמה שפאבלו האני, דה בנדס ואוקיי קומפיוטר הם אלבומים מעולים ושרדיוהד התמסחרו מאז ושני האלבומים האחרונים- kid a, Amnesiac לא טובים וממוסחרים. לדעתי זה כל כך לא נכון. הסגנון של רדיוהד בהתחלה היה רוק פשוט של גיטרות,בס ותופים אבל הם התפתחו עם השנים ואפשר להבחין בזה כבר באוקיי קומפיוטר, אחד מהאלבומים הכי טובים במאה ה-20, וזה מה שמבדיל אותם משאר הלהקות והופך אותם ללהקה הכי טובה שקיימת כיום. השימוש יותר בקו אלקטרוני באלבומים החדשים הוא בדיוק הגאוניות שלהם. כשכולם מצפים מהם לדבוק ברוק הם עושים בדיוק ההפך ואם הם לא היו עושים את זה כל החומר שלהם היה נשאר אותו דבר וכולנו היינו מתחילים להשתעמם... מישהו כתב פה שבכל האלבומים הראשונים הוא אהב את כל השירים ורק ב- Kid A & Amnesiac יש שירים שהוא לא אוהב. אני אוהבת את כל השירים בקיד איי ובכל שאר האלמבומים יש שירים שלא מוצאים חן בעיני ובכלל פאבלו האני למשל, הוא אלבום טוב אבל הוא לא יוצא מגדר הרגיל כמו האחרים והוא לא רדיוהד כמו שהם עכשיו. זה כל מה שיש לי להגיד...