התנהגות חברתית
הי, בני בן 6 בגן חובה, לעיתים מתפרץ בהתפרצויות זעם שיכולות לבוא לידי ביטוי בצעקות, רקיעות ברגליים, לחטוף משחק מילד אחר, הסתגרות וכעס. זה קורה בעיקר בגן. לדברי הגננת בני מתקשה במעורבות חברתית קרי להשתלב במשחק שכבר מתקיים בין ילדי הגן. לעומת זאת, אם בני מנהיג את המשחק ו/או יוזם אותו - הוא שותף פעיל במשחק, בנועם וברוגע. לציין שאירועים אלו קורים מדי שבוע בתדירות של פעמיים - שלוש בשבוע. מעבר לכך מדובר בילד חכם, נבון, אשר מבצע את מטלות הגננת בתחומים הדידקטיים בקלות יחסית, אין לו בעיה לשבת במפגשים בגן ו/או בשיעורים בגן. הוא נהנה ללמוד, ואוהב שמאתגרים אותו שכלית. בני משתתף בחוגים במשך השבוע חלקם עם ילדי הגן ושם לא נראית בעיה של השתלבות (כדורגל למשל). כמו גם במשחק בית או אצל חברים - לא נתקלנו בבעיות. אנו כהורים, מאוד מתוסכלים ממצבי הכעס ולא יודעים כיצד לנהוג. אשמח לדעתך.
הי, בני בן 6 בגן חובה, לעיתים מתפרץ בהתפרצויות זעם שיכולות לבוא לידי ביטוי בצעקות, רקיעות ברגליים, לחטוף משחק מילד אחר, הסתגרות וכעס. זה קורה בעיקר בגן. לדברי הגננת בני מתקשה במעורבות חברתית קרי להשתלב במשחק שכבר מתקיים בין ילדי הגן. לעומת זאת, אם בני מנהיג את המשחק ו/או יוזם אותו - הוא שותף פעיל במשחק, בנועם וברוגע. לציין שאירועים אלו קורים מדי שבוע בתדירות של פעמיים - שלוש בשבוע. מעבר לכך מדובר בילד חכם, נבון, אשר מבצע את מטלות הגננת בתחומים הדידקטיים בקלות יחסית, אין לו בעיה לשבת במפגשים בגן ו/או בשיעורים בגן. הוא נהנה ללמוד, ואוהב שמאתגרים אותו שכלית. בני משתתף בחוגים במשך השבוע חלקם עם ילדי הגן ושם לא נראית בעיה של השתלבות (כדורגל למשל). כמו גם במשחק בית או אצל חברים - לא נתקלנו בבעיות. אנו כהורים, מאוד מתוסכלים ממצבי הכעס ולא יודעים כיצד לנהוג. אשמח לדעתך.