התנהלות בקייס מולי...

Melory26

New member
התנהלות בקייס מולי...

שלום,

ישנו מוצר שמכרתי לקונה קנדי, במחיר של 28$ (כולל משלוח).
לאחר 25 ימים, בהם המוצר טרם הגיע לידיו של הקונה, הוא פתח קייס מולי שהמוצר לא הגיע. - בבדיקה שלי, לא ניתן לגלות באתר הדואר הקנדי, אם המוצר באמת הגיע לשם או לא.

יצרתי קשר עם הספק שלי (סיני כמובן) שאמר לי שכן.. יש בעיה בקנדה ולא ניתן לדעת אם המוצר אכן הגיע או לא הגיע...

יצרתי קשר עם הקונה וביקשתי ממנו ליצור קשר עם סניף הדואר המקומי, מאחר ונראה שאין תקשורת ואי אפשר לדעת אם המוצר הגיע או לא...

עברו כמעט 10 ימים מאז הקייס שנפתח ואין קול ואין עונה מצד הקונה.

שלחתי לקונה הודעה נוספת וביקשתי שיסגור את הקייס, במידה והמוצר הגיע אליו.. אבל שוב, חלפו מספר ימים והוא טרםם כתב לי.

אני יודע עכשיו שאם אני אבקש מאיביי להתערב, הם יפסקו לטובת הקונה מאחר ולא ניתן באמצעות שום אתר, גם לא הקנדי, לדעת אם המוצר הגיע או לא הגיע אליו.

מה עושים עכשיו ?
 

Amiram_e

New member
יכול להיות שהמוצר כבר הגיע

לקוחות לא נוהגים לעדכן.
במידה והלקוח מסלים את הקייס להחלטה של איביי, ממליץ לך מידיית להחזיר לו את הכסף. אם איביי פוסקים נגדך (מה שבוודאי יקרה אם אין סטאטוס) אתה חוטף דיפקט.
 

Melory26

New member
מה עושים אם אין תגובה ואין כלום ?

הכסף כרגע ב-HOLD... אם הלקוח לא מעדכן שום דבר.. הקייס לא נסגר בשלב זה או אחר ?! לטובתי ?
 

Amiram_e

New member
אחרי 30 יום הקייס נסגר והכסף חוזר אליך

אתה יכול להסלים לפסיקת איביי, אבל קח בחשבון שאתה מוציא שלד מהארון,
 

liranmelzer

New member
לא להסלים!

איביי תפסוק נגדך בוודאות כי אין הוכחת משלוח, גם הכסף יוחזר לקונה וגם תקבל דיפקט.
ההתלבטות עכשיו זה בין להחזיר את הכסף ולהימנע מדיפקט, ובין שהקייס ייסגר מעצמו והכסף יישאר שלך עם דפקט... במקרה כזה אגב אפשר להתקשר לאיביי אחרי סגירת התיק ולבקש שיסירו את הדפקט כי הקונה לא ענה לך ואתה רצית לפתור איתו את הבעיה בדרך שנוחה לו, והוא התעלם.
 
למעלה