התנהלות בקייס מולי...
שלום,
ישנו מוצר שמכרתי לקונה קנדי, במחיר של 28$ (כולל משלוח).
לאחר 25 ימים, בהם המוצר טרם הגיע לידיו של הקונה, הוא פתח קייס מולי שהמוצר לא הגיע. - בבדיקה שלי, לא ניתן לגלות באתר הדואר הקנדי, אם המוצר באמת הגיע לשם או לא.
יצרתי קשר עם הספק שלי (סיני כמובן) שאמר לי שכן.. יש בעיה בקנדה ולא ניתן לדעת אם המוצר אכן הגיע או לא הגיע...
יצרתי קשר עם הקונה וביקשתי ממנו ליצור קשר עם סניף הדואר המקומי, מאחר ונראה שאין תקשורת ואי אפשר לדעת אם המוצר הגיע או לא...
עברו כמעט 10 ימים מאז הקייס שנפתח ואין קול ואין עונה מצד הקונה.
שלחתי לקונה הודעה נוספת וביקשתי שיסגור את הקייס, במידה והמוצר הגיע אליו.. אבל שוב, חלפו מספר ימים והוא טרםם כתב לי.
אני יודע עכשיו שאם אני אבקש מאיביי להתערב, הם יפסקו לטובת הקונה מאחר ולא ניתן באמצעות שום אתר, גם לא הקנדי, לדעת אם המוצר הגיע או לא הגיע אליו.
מה עושים עכשיו ?
שלום,
ישנו מוצר שמכרתי לקונה קנדי, במחיר של 28$ (כולל משלוח).
לאחר 25 ימים, בהם המוצר טרם הגיע לידיו של הקונה, הוא פתח קייס מולי שהמוצר לא הגיע. - בבדיקה שלי, לא ניתן לגלות באתר הדואר הקנדי, אם המוצר באמת הגיע לשם או לא.
יצרתי קשר עם הספק שלי (סיני כמובן) שאמר לי שכן.. יש בעיה בקנדה ולא ניתן לדעת אם המוצר אכן הגיע או לא הגיע...
יצרתי קשר עם הקונה וביקשתי ממנו ליצור קשר עם סניף הדואר המקומי, מאחר ונראה שאין תקשורת ואי אפשר לדעת אם המוצר הגיע או לא...
עברו כמעט 10 ימים מאז הקייס שנפתח ואין קול ואין עונה מצד הקונה.
שלחתי לקונה הודעה נוספת וביקשתי שיסגור את הקייס, במידה והמוצר הגיע אליו.. אבל שוב, חלפו מספר ימים והוא טרםם כתב לי.
אני יודע עכשיו שאם אני אבקש מאיביי להתערב, הם יפסקו לטובת הקונה מאחר ולא ניתן באמצעות שום אתר, גם לא הקנדי, לדעת אם המוצר הגיע או לא הגיע אליו.
מה עושים עכשיו ?