התנהלות לקויה של בזק מול נטוויז'ן

tomb boy

New member
התנהלות לקויה של בזק מול נטוויז'ן

שלום וברכה,
מה31.1.16 אין לי קו ולא אינטרנט כמובן.

אני לקוחה של נטוויז'ן, (נכון להיום סלקום) משנת 2002, ממרץ 2015 עשיתי אצלם חבילה של ספק+תשתית.

כפי האמור לעיל, עד נכון לרגע זה אין לי אינטרנט ולא קו.

הסיפור ארוך ומורכב,
ככל הנראה בזק ניידו את הקו שלי אליהם ללא ידיעתי וללא אישורי..
לטענת נציגת השירות זה משהו ממוחשב, מערכתי ולא טעות אנוש.. אני מקווה שזה לא כיסתוח.. סליחה על הביטוי..
ניסו לנייד את הקו חזרה ללא הצלחה, זה היה משהו מורכב.. הקו פשוט נגוז...

קבעו טכנאי של בזק שיקים לי תשתית אינטרנט חדשה. הוא סיים וסיכם, ההתקנה מהתיבה לנקודה תקינה, הכבל מהתחבה לבית לא תקין, ומכיוון שאינך לקוחה של בזק, זה באחריות של נטוויז'ן לבוא ולסדר את זה.

היו אצלי כבר שני טכנאי בזק, שלא איקטבו את הנקודה כמו שצריך, ושני טכנאי נטוויז'ן, שראו שבעצם זו הבעיה.

ושני הטכנאים של נטוויז'ן אמרו במפורש שצריך לעשות הזמנה של תיאום טכנאי משותף.

אציין שכל השיחות שלי מוקלטות,
והייתי בעבר נציגת שירות לקוחות, כך שאני יודעת איך זה להיות בצד השני של המתרס ולחטוף קללות, צעקות והשפלות מלקוחות לא מרוצים.

אינני כזאת, כל השיחות שלי נעשו בנועם, תוך כדי שאני מסבירה לעיתים באסרטיביות, בכל פעם מחדש את הסיפור, לפעמים נופלת על נציגים שלא מבינים את העבודה..

עוד אציין שהינני נכה נפשית, עברתי מסכת חיים קשה בילדות ואני מוכרת לביטוח לאומי משנת 1997.

כמו-כן, אני עובדת (או יותר נכון עבדתי) עם האינטרנט בהזנת נתונים, ביד 2, תיחזוק עמוד פייסבוק של הלקוח שאני עובדת איתו.. עבדתי מהבית, זאת בשל הקושי הנפשי לצאת מהבית בגלל התקפי חרדה קשים.. יש לי מכתב מהמטפלת שמלווה אותי שנתיים..
נכון לרגע זה, כבר איבדתי את מקום העבודה בגלל כל הסיפור הזה.
גם את מכתב הפיטורים קיבלתי.

כשכבר הגעתי לשימור לקוחות לאחר שאיימתי לנייד את עצמי לחברה אחרת, התמוטטתי נפשית אצל הנציגה מקשרי לקוחות ופשוט פרצתי בבכי והתחלתי לספר לה מה עברתי בילדות ולמה כ''כ חשוב לי האינטרנט ולמה מענים אותי ככה?

לא פעם נטוויז'ן הציעו לי להתנייד לבזק, על-מנת שיעשו את העבודה כמו שצריך כלקוחה של בזק, והם כמובן ישלמו את העלויות ואתנייד אליהם חזרה, הסברתי להם, שהם הספק והתשתית שלי, שיעשו בשבילי את העבודה, ואין לי כח לכל הבירוקרטיה והטרטור הזה, (לא חשבתי שזה ייקח כ''כ הרבה זמן).. בשביל אדם שחולה נפשית, עם התקפי חרדה, זה לא פשוט..
מה גם שהיה לי מקרה, שניידתי את עצמי ל012 בעבר באינטרנט... כי הציעו מחיר זול יותר..
נטוויז'ן ראו שעזבתי אותם, התקשרו אליי והציעו מחיר מוזל יותר, ''חבל את לקוחה של שנים, ניתן לך את אותו מחיר''

אז הייתי לקוחה של 012 בדיוק לשעתיים, אז אמרו לי מנטוויז'ן לעשות ''נתק'' דרך האתר הזה.. ובזה נגמר הסיפור..

ממש לא.. אחרי שנה 012 שלחו לי מכתב על חוב של האינטרנט שהייתי חייבת להם, עד שיצאתי מה''ברוך'' והבלאגן הזה, למזלי היה לי את אישור הפקס מ''נתק'' שמוכיח ששלחתי להם, והצלחתי להוכיח ששלחתי וביקשתי להתנייד מהם. ובזה נגמר הסיפור ההוא.

זה מה שמפחיד אותי, אילו אתנייד לבזק, שלא יעשו לי ''עוד תרגיל'', הרי מלכתחילא הם אלו שעשו את הנזק וממשיכים, הם משכו וניידו את הקו שלי אליהם, ללא אישור, ללא ידיעתי..

בכל פעם שמגיע לפה טכנאי בזק הוא מתקין נקודה חדשה או מעבחר את הנקודה בקופסה למקום אחר, אבל לא מאקטב אותה, כאילו הם עושים בכוונה ''כי אנחנו גונבים להם לקוחות, אז הם רוצים שהלקוח יתייאש ויעבור אליהם, כי הם רואים שהשירות שלנו לא טוב'' לדבריו של הטכנאי של נטוויז'ן שהיה אצלי...

בכל מקרה, הבהרתי לה, שאני מתכוונת לתבוע אותם ואת בזק, כי הבנתי שהם ובזק ''לא חברים'' משיחות של נציגים, של הטכנאים ואפילו ממנה, ובשביל ה''ספורט'' התקשרתי לבזק לשאול כמה יעלה לי תשתית+ספק, שאלו אותי עם איזה ספק תרצי לעבוד? אמרתי או עם נטוויז'ן, או 012, אמרו לי נחרצות שהם לא עובדים לא עם זה ולא עם זה.. הציעו לי חלופות אחרות במחירים כאילו וכאילו.. אמרתי תודה ולהתראות, שאלה אותי הנציגה, למה את שואלת? אם יש לך מחיר יותר זול? אמרתי לה, זכותי לשאול ולברר, אמרה לי, לא סתם שואלים, אולי יש ניתוקים, יש בעיות.. בקיצור סיימתי את השיחה בכך שאני רק רציתי לשאול..

מכאן הבנתי שהם באמת לא חברים..
ובזק שמה להם מקלות בגלגלים ויש להם תביעות נגדם בלי סוף..

רק ביום ראשון הזה התקשרו סוף סוף ברוב טובם לאחר ששוב נפלה טעות שאני הייתי צריכה לתקן, כי אילולא התקשרתי יכולתי לחכות עד שהמשיח היה מגיע..
התקשרה הנציגה שאחראית לתיאום טכנאי משותף ושואלת אותי אילו תאריכים ושעות מתאימים לי, אמרתי לה: מחר...
היא אמרה שזה תהליך שלוקח בין שישה לשמונה ימים, שזה סיפור מןרכב לתאם בין טכנאי של בזק לבין טכנאי של נטוויז'ן..

פשששש.. ממש מורכב... סליחה על הציניות.. אני כבר שלושה שבועות בלי קו ובלי אינטרנט, אתם חייבים לתת על זה דגש ועדיפות..

בכל מקרה, לסיכומו של עניין:
יש לי יומן אירועים מהיום הראשון לאירוע
של כל השתלשלות העניינים
כ40 שיחות מוקלטות, חלקן רלוונטיות, חלקן לא (כמו טכנאי שכבר מגיע).
יש לי מישהו שהתנדב לשכתב לי את יומן האירועים למכתב שיהיה ייצוגי לבית משפט..
אני זקוקה למישהו שיתמלל את השיחות המוקלטות, כי הבנתי שאני לא יכולה לעשות את זה, כי אני ''משוחדת''.
צריך תמלילן מקצועי ואמין לכאורה, כך הבנתי מעו''ד..

האם מישהו יכול לעזור לי בעניין?
מה העלות באופן כללי?
אני מתקיימת מקצבת נכות..

אתם בטח שואלים איך אני כותבת את כל זה אם אין לי אינטרנט?
אז ככה, דרך הסמארטפון, בעינויים
האתר מותאם לנייד, רק שכל רגע אני מוחקת אותיות, כי בהקלדה בסמארטפון, נלחצות לי כל הזמן אותיות אחרות בטעות..

סליחה על החפירה..
מקווה שמישהו יתייחס
שמישהו יוכל לעזור
להפנות
בבקשה..
תודה מראש
 
למעלה