התנהלות מול גננת.
בני בן החמש וחצי מאובחן עם בעיה בעיבוד חושי. אין המלצה מאנשי מקצוע שראו אותו לחינוך מיוחד. שנה שעברה היינו בגן עירייה והיה ממש בסדר.
השנה מכל מיני סיבות הוא עבר לגן עירייה אחר עם גננת ששמעתי עליה הרבה המלצות, וזה בינתיים לא כל כך טוב. שנה שעברה היו בגן שלו 25 ילדים והשנה 34. יש לבני רגישות לעודף גירויים ורגישות שמיעתית והוא מוצף ולא מראה את היכולות האמיתיות שלו בגן.
הגננת כבר החליטה שהוא צריך חינוך מיוחד, ערבה כבר את הפסיכולוגית של הגן. הכל מתנהל בצורה לא תקינה בעיניי. הגננת מדברת איתי על הילד בנוכחותו ובנוכחות הורים אחרים ואומרת דברים שהיא אמורה להגיד רק ב-4 עיניים. לא אישרתי תצפית של פסיכולוגית בגן, הפסיכולוגית בכל זאת תצפתה ללא אישורי. אני צריכה להבין בדיוק מה הזכויות שלי ומהם הכללים שבתוכם הגננת יכולה להתנהל. איפה אפשר למצוא את תקנות משרד החינוך בנושא או כל הדרכה אחרת בנושא?
בני בן החמש וחצי מאובחן עם בעיה בעיבוד חושי. אין המלצה מאנשי מקצוע שראו אותו לחינוך מיוחד. שנה שעברה היינו בגן עירייה והיה ממש בסדר.
השנה מכל מיני סיבות הוא עבר לגן עירייה אחר עם גננת ששמעתי עליה הרבה המלצות, וזה בינתיים לא כל כך טוב. שנה שעברה היו בגן שלו 25 ילדים והשנה 34. יש לבני רגישות לעודף גירויים ורגישות שמיעתית והוא מוצף ולא מראה את היכולות האמיתיות שלו בגן.
הגננת כבר החליטה שהוא צריך חינוך מיוחד, ערבה כבר את הפסיכולוגית של הגן. הכל מתנהל בצורה לא תקינה בעיניי. הגננת מדברת איתי על הילד בנוכחותו ובנוכחות הורים אחרים ואומרת דברים שהיא אמורה להגיד רק ב-4 עיניים. לא אישרתי תצפית של פסיכולוגית בגן, הפסיכולוגית בכל זאת תצפתה ללא אישורי. אני צריכה להבין בדיוק מה הזכויות שלי ומהם הכללים שבתוכם הגננת יכולה להתנהל. איפה אפשר למצוא את תקנות משרד החינוך בנושא או כל הדרכה אחרת בנושא?