התנהלות מול חיוב לא הגיוני מחברת אינטרנט

התנהלות מול חיוב לא הגיוני מחברת אינטרנט

תיאור המקרה:

הנני מנוי מזה שנים רבות בחברת אינטרנט מהמובילות במשק אשר מספקת גם שירותי שיחות בינלאומיות. התעריף החודשי אשר הנני משלם לחברה הינו סכום של פחות מ 20 ש"ח.
בעבר היה לי טלפון ממקום עבודה קודם אשר אינו נמצא ברשותי מזה חודשים רבים.

במהלך מעבר על חיובי כרטיס האשראי באתר הבנק גיליתי שהחברה חייבה את כרטיס האשראי שלי בסכום של מספר אלפי שקלים במקום 20 השקלים.
באופן מידי שלחתי פקס לחברה אשר טוען שאני מנוי לאינטרנט שלהם בלבד ושמדובר בטעות.
כעבור מספר שעות חזרו אלי וטענו שבוצעו שיחות בינלאומיות רבות מקו הטלפון שהיה שלי ושעליהם חוייבתי בסכום הלא הגיוני.

אינני זוכר שאי פעם הצטרפתי לשירות של שיחות בינלאומיות בחברה. חברת התקשורת לא מוכנה לתת לי הקלטה שלי מצטרף לשירות.
מכאן, שבוודאי שלא אמרו לי שאם הקו לא יהיה ברשותי אצטרך להודיע להם על כך. בנוסף החברה לא שלחה לי מעולם חוזה עם פרטי ההצטרפות באמצעות הדואר או לדואר האלקטרוני שלי (הם טוענים ששלחו לתיבה של ספק האינטרנט אשר מעולם לא השתמשתי בה).
באף חשבונית שקיבלתי בשנה האחרונה לא מופיעה תזכורת לשירות של שיחות בינלאומיות לחו"ל אלא רק לתשלום על האינטרנט.

כשלב ראשון מילאתי טופס הכחשת עסקה ושלחתי לחברת האשראי.
בנוסף, חברת התקשורת טוענת שהיא תזכה את כרטיס האשראי שלי רק לאחר שהבעלים החדשים של הקו (אותו איני מכיר) ישלם לה בעבור השיחות. החברה לא מוכנה לנקוב בפרק זמן בו אקבל את ההחזר.

המצב שנוצר כרגע הוא שחברת התקשורת שולחת יד לכיסי לוקחת ממני הלוואה של אלפי שקלים מבלי לספק שום אסמכתא לכך שאי פעם ביקשתי את השירות וקיבלתי את תנאיו.
זאת למרות שאמרתי מספר פעמים לנציגה שאיני מאשר להם לקחת לי את הכסף מהחשבון.

ללא קשר, בשבוע שעבר, ברגע שגיליתי את הטעות והבנתי את היחס של החברה - הפסקתי להיות לקוח של שירותי האינטרנט שלהם אחרי למעלה מ 15 שנה.

מה הצעדים אותם אוכל לעשות על מנת לצאת מהסאגה הזו עם מינימום הפסד ?
 
להגיש תביעה נגד חברת התקשורת,

וגם נגד מקום העבודה הקודם שלך. אם אני מבין נכון, הטלפון עבר לעובד אחר, ולכן יכול להיות שהחברה אחראית. אפשר אולי גם להוסיף את העובד כנתבע.

במסגרת התביעה, לדרוש מחברת התקשורת לחשוף את כל ההסכמים וההקלטות שיש להם.
 
למעלה