התנהלות מול יבואן רכב

ariele1

New member
התנהלות מול יבואן רכב

רכשנו רכב בינואר 2018 חדש מיבואן בסכום לא מבוטל של 190 אלף ש״ח.

חיישן תנועה מצפצף כחודש לאחר הקניה עד היום לסירוגין במהירויות נמוכות ומשגע אותנו, מטריד, מבהיל ומפריע בנהיגה. החיישן מתריע ללא כל סיבה.
הרכב היה כ5 פעמים במוסך היבואן, בכל פעם החליפו, פתחו, פירקו וכו׳ וכו׳ וכו׳. ללא תשלום אך גם ללא פתרונות.

אנחנו מעוניינים לפנות לקבל פיצוי. ברשותנו תיעוד התקלה בווידאו בנוסף תיעוד של אופן אחסנת הרכבים של היבואן מה שעלול לגרום לתקלה (ולעוד נזקים רבים אחרים).

האם דרישה לקבלת פיצוי ואזהרה שאם לא נענה נפרסם את הממצאים בפייסבוק וברחבי האינטרנט זה נקרא איום? זה פלילי או מקובל?
 

moshecaspi

Active member
לא מאמין בדרך הזו כרגע

הייתי פונה אליהם, מודיע שהנושא מפריע לי בריכוז בנהיגה ובמידה ולא יתקנו אותו מיידית אערב את משרד התחבורה/משטרת ישראל.
 

קלייטון.ש

Well-known member
אם הבעיה שלכם לא תטופל תפרסמו את הסיפור שלכם

לפרסם את הסיפור שלכם כל עוד הוא תואם לאמת מותר בכל מקרה.
אני לא רואה מה פה איום. פרסום עוולות מסחריות הוא מעשה של יום ביומו.
אם הספק רוצה שם טוב הוא צריך לדאוג ללקוחות מרוצים.
אחרת הלקוחות יתלוננו בכל מקום אפשרי.
 

ariele1

New member
תודה לכם, נשקול את צעדינו, נחפש פסקי דין ונתייעץ.

צריך לעשות שיעורי בית ולהתייעץ עם עו״ד.....
 

ב ר ז י ל י

Active member
מנהל
איום בפרסום אינו במקום, זו סחיטה

כל זמן שלא איימת - היית רשאי לפרספ כרצונך כל זמן שפרסומך היה אמת ולא בשפה מתלהמת.
עצתי - נסה לפנות ליצרן.
 
למעלה