התנהלות מול מורה
רציתי להתייעץ, לא יודעת האם זה מתאים לפורום. גילינו שהילד לא עושה שיעורים מתחילת השנה.הסיבה: המורה כותבת על הלוח והוא לא מספיק להעתיק. וכמובן, לא מודיע שיש בעיה. הסיבות למצב: יש לו בעיית קשב קלה שגורמת לו להתעכב עם לסיים את החומר, בעיה בהעתקה כפי שהודגמה בבירור באבחון ורשמו כי יש להקטין את החומר שעליו להעתיק, אוטיזם שלא מאפשר לו לשנות את סדר הפעולות או להודיע שיש בעיה. המורה מודעת לאבחון, הביעה נכונות לעזור. בפועל אין שינוי בכלל. העבירה אותו קדימה אבל עדיין לא רואה שלא רושם. במקרה התקשרה אלי מורת שילוב, אז התייעצתי איתה. אמרה שידריכו את המורה איך להתנהג.
בנתיים אנחנו רודפים אחרי ילדים להשיג שיעורי בית, לרוב רק מאוחר בערב יש תשובה כי ההורים עונים לי. והבית בבלגן, סביב שיעורי הבית שלו. מה לעשות? האם לדבר איתה שוב, בפעם השלישית? לאפשר לו לא לעשות שיעורים?
רציתי להתייעץ, לא יודעת האם זה מתאים לפורום. גילינו שהילד לא עושה שיעורים מתחילת השנה.הסיבה: המורה כותבת על הלוח והוא לא מספיק להעתיק. וכמובן, לא מודיע שיש בעיה. הסיבות למצב: יש לו בעיית קשב קלה שגורמת לו להתעכב עם לסיים את החומר, בעיה בהעתקה כפי שהודגמה בבירור באבחון ורשמו כי יש להקטין את החומר שעליו להעתיק, אוטיזם שלא מאפשר לו לשנות את סדר הפעולות או להודיע שיש בעיה. המורה מודעת לאבחון, הביעה נכונות לעזור. בפועל אין שינוי בכלל. העבירה אותו קדימה אבל עדיין לא רואה שלא רושם. במקרה התקשרה אלי מורת שילוב, אז התייעצתי איתה. אמרה שידריכו את המורה איך להתנהג.
בנתיים אנחנו רודפים אחרי ילדים להשיג שיעורי בית, לרוב רק מאוחר בערב יש תשובה כי ההורים עונים לי. והבית בבלגן, סביב שיעורי הבית שלו. מה לעשות? האם לדבר איתה שוב, בפעם השלישית? לאפשר לו לא לעשות שיעורים?