התנהלות נכונה בעת קבלת ספאם

התנהלות נכונה בעת קבלת ספאם

מהי ההתנהלות הנכונה בעת קבלת דואר זבל ?
האם יש נוסח פניה מסויים שמומלץ לשלוח למפרסם לפני הגשת תביעה ?
מה הסכום כדאי לבקש בפניה זו ? ומה הסכום שמומלץ לבקש בתביעה עצמה (כאשר מדובר על הודעה חד פעמים מבית העסק המדובר) ?
 
ומה בית המשפט בו ניתן להגיש תביעה במסגרתספאם

לא ברור לי כיצד ניתן לפרש את הסעיפים שמכווינים היכן ניתן להגיש תביעה קטנה, במסגרת חוק הספאם
 
תשבות


1. לאחר קבלת דואר זבל ("ספאם") צריך לשלוח לחברה ששלחה את הספאם הודעה, האותה דרך שבה קיבלת את ההודעה. עדיף בפקס או באימייל. זה מה שהחוק קובע:

הודעת הסירוב לא תהיה כרוכה בתשלום, למעט עלות משלוח ההודעה; הודעת הסירוב תינתן בכתב או בדרך שבה שוגר דבר הפרסומת, לפי בחירת הנמען.

2. הנוסח שאני כותב הוא: "אנא הסירו אותי מרשימת התפוצה, והפסיקו לשלוח לי הודעות פרסומת".

3.לפני הגשת התביעה תמיד טוב לשלוח מכתב, ולהתריע כל הכוונה להגיש תביעה. ניתן לדרוש עד 1,000 ש"ח לכל הודעת ספאם שקיבלת.

4. עבור הועדה חד פעמית = 1,000 ש"ח. לא תקבל יותר מזה בבימ"ש.

מקווה שעניתי על הכל...

אני מצרף לך כאן דגמא לכתב תביעה שהגשתי בעניין חוק הספאם. תראה אם זה עוזר


אסף.
 

yyo321

New member
אתה יכול לפרט בקשר לתביעה הזו שהגשת?

האם השופט שלח אתכם "להתפשר" בחוץ?

האם קיבלת את ההוצאות שביקשת? 500+500?

האם קיבלת את כל סכום התביעה שביקשת?

תודה
 

yyo321

New member
כן ככה זה בד"כ נסגר...

בחוזה רשום שהצדדים מחוייבים לשמור על סודיות ההסכם, אבל מה קורה אם צד אחד לא שומר על סודיות?
הצד השני יכול באמת לעשות משהו?
 
מה שאני כן יכול להגיד - שכלל לא הגענו לבימ״ש.

התפשרנו עוד לפני הדיון. הם התקשרו, הציעו הצעה, ואני קיבלתי אותה
 
למעלה