התנהלות עם פרוטוקול במהלך החודש

התנהלות עם פרוטוקול במהלך החודש

התחלתי טיפולים להריון שני, אצל ד"ר בר חווה (גם בהריון הראשון הייתי אצלו). בהחלט סומכת עליו ובגדול מרוצה מהבחירה לעבור אצלו גם עכשיו את הטיפולים, אבל אני מרגישה שהזמינות עכשיו של הצוות (לעומת לפני שנתיים)- נמוכה משמעותית... טלפונית- אין מה לדבר בכלל (לא מצליחה לתפוס את הצוות שם- הכל במיילים, לפעמים חוזרות בשעות מאוחרות), העומס שם תמיד גדול, ואת הפרוטוקול והתכנונים הלאה אני מקבלת רק מהיום לעוד יום-יומיים. נכון שבביפר הוא חוזר מהר, אבל זה מבחינתי למקרי חירום ולא לשוטף.
זה מאד מקשה עלי את ההתנהלות היום יומית, במיוחד שצריך לשלב עם זה גם ילדה בבית, עבודה, וגם קניית הזריקות מסתבכת הרבה יותר (מודיעים בתשע בלילה שצריך לקנות עוד זריקות למחר...). אני אפילו לא יודעת כרגע אם אני הולכת לשאיבה ביום ראשון או שלא...

איך אתן מקבלות את הפרוטוקול? כמה זמן מראש (בערך) אתן מתעדכנות מה קורה הלאה אצל הרופא שלכן? מטופלות של ד"ר בר-חווה- גם אתן מרגישות שהעומס אצלו באמת כל כך גדל...? שוב, לעבור רופא אני לא אעבור כי אני מרוצה מהמקצועיות, אבל לוגיסטית- ממש לא פשוט לי עכשיו.
 

shoosh101

New member
זה באמת החיסרון של המרפאה שלו...

וכשעברתי אליו מרופא אחר זה היה הדבר שהפריע לי. אבל חייבת לומר שמרגע שלמדתי להתנהל מולם לא היו כמעט בעיות. באמת כדאי להשתמש במייל ולא בטלפון. אני ביקשתי בתחילת הטיפול לדעת בדיוק אילו תרופות לקנות (אפילו שזה אומר לקנות גם תרופות שבסוף לא היה בהן שימוש). בכל פעם ששלחתי מייל לעדכן על תוצאות בדיקות קיבלתי די מהר מייל שהם קיבלו ויחזרו אלי, ואכן כמעט תמיד חזרו סביב 7 בערב. בקיצור, הם אכן מאוד עמוסים, וזה אומר שהמטופלת צריכה להיות יותר עם יד על הדופק. מצד שני, מדובר ברופא מצויין אז בעיני זה שווה את זה.
 
למעלה