התנתקות מהוט ומעבר לסלקום.

raya

Well-known member
לאחר נסיון גרוע עם הוט, אנחנו חוזרים לסלקום- חבילת טריפל.
לפני כ-4 חודשים כאשר עברנו מסלקום להוט, הוט ביצעו את הניתוק מסלקום.
שאלתי היום אם סלקום מבצעים את הניתוק ונאמר לי שאני צריכה לבצע את הניתוק. טכנאי של סלקום יגיע ביום שישי, מחר טכנאי של בזק.
השאלה שלי היא איך עלי לבצע את הניתוק. בטלפון? באתר "נתק" אם הוא עשיין קיים.
אשמח להסבר.
תודה
רעיה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לאחר נסיון גרוע עם הוט, אנחנו חוזרים לסלקום- חבילת טריפל.
לפני כ-4 חודשים כאשר עברנו מסלקום להוט, הוט ביצעו את הניתוק מסלקום.
שאלתי היום אם סלקום מבצעים את הניתוק ונאמר לי שאני צריכה לבצע את הניתוק. טכנאי של סלקום יגיע ביום שישי, מחר טכנאי של בזק.
השאלה שלי היא איך עלי לבצע את הניתוק. בטלפון? באתר "נתק" אם הוא עשיין קיים.
אשמח להסבר.
תודה
רעיה
הניתוק שעושים החברות הוא רק לקו הטלפון במידה ואת עושה ניוד מספר.
האחריות על הניתוק עלייך ועושים את זה גם באתר נתק וגם אצלם.
הכי קל לכתוב לפניות הציבור שלהם, כך התכתובת גם תהיה מתועדת.
 

raya

Well-known member
הניתוק שעושים החברות הוא רק לקו הטלפון במידה ואת עושה ניוד מספר.
האחריות על הניתוק עלייך ועושים את זה גם באתר נתק וגם אצלם.
הכי קל לכתוב לפניות הציבור שלהם, כך התכתובת גם תהיה מתועדת.
לגבי ניוד - זה ברור.
לגבי ניתוק מהטריפל - הוט ביצעו את הניתוק/מעבר כשהתחברנו אליהם, היום הטכנאי חיבר אותנו לסלקום ואמלא באתר נתק את הטפסים המתאימים. יתכן שליתר בטחון אתקשר גם ביום ראשון.
פניות הציבור בהוט או שלא עונים בכלל , או שעונים אחרי קרוב לשבועיים. אני מתכוונת לשמור אצלי עותקים מטפסי ההתנתקות. אם לא ניתן לשמור את הטופס אעשה צילום מסך.
תודה ושבת שלום!
רעיה
 

דיברגנט חדש

Well-known member
לגבי ניוד - זה ברור.
לגבי ניתוק מהטריפל - הוט ביצעו את הניתוק/מעבר כשהתחברנו אליהם, היום הטכנאי חיבר אותנו לסלקום ואמלא באתר נתק את הטפסים המתאימים. יתכן שליתר בטחון אתקשר גם ביום ראשון.
פניות הציבור בהוט או שלא עונים בכלל , או שעונים אחרי קרוב לשבועיים. אני מתכוונת לשמור אצלי עותקים מטפסי ההתנתקות. אם לא ניתן לשמור את הטופס אעשה צילום מסך.
תודה ושבת שלום!
רעיה
את מקבלת מייל מאתר נתק וזה מספיק.
שימי לב, שהם ימשיכו לחייב אותך על המודם שיש לך ואת צריכה לדרוש מהם לבוא לקחת אותו בכדי שיפסיקו לחייב אותך, כי הם לא יעשו את זה.
 

k-don

Well-known member
לגבי ניוד - זה ברור.
לגבי ניתוק מהטריפל - הוט ביצעו את הניתוק/מעבר כשהתחברנו אליהם, היום הטכנאי חיבר אותנו לסלקום ואמלא באתר נתק את הטפסים המתאימים. יתכן שליתר בטחון אתקשר גם ביום ראשון.
פניות הציבור בהוט או שלא עונים בכלל , או שעונים אחרי קרוב לשבועיים. אני מתכוונת לשמור אצלי עותקים מטפסי ההתנתקות. אם לא ניתן לשמור את הטופס אעשה צילום מסך.
תודה ושבת שלום!
רעיה

יש לשים לב להתנתק גם מספק האינטרנט (אם הוא לא בחבילה)
 

ladybug4NLP

Active member
אתר נתק הוא אתר נהדר שרוצה לעזור לנו אמממה לטנגו צריך שניים.
בהחלט הניתוק באתר לא מספיק כי הצד השני טוען " לאר איתי, לא קיבלתי, לא רללוונתי " וכד'.
על כן על בעל החבילה להתנתק ישירות מהפק, להחזיר ציוד ולקבל אישור שנותקת.

היה לי סיפור כזה בזמנו עם הוט מובייל שזה כולה כמה שקלים לטלפון
 

raya

Well-known member
אתר נתק הוא אתר נהדר שרוצה לעזור לנו אמממה לטנגו צריך שניים.
בהחלט הניתוק באתר לא מספיק כי הצד השני טוען " לאר איתי, לא קיבלתי, לא רללוונתי " וכד'.
על כן על בעל החבילה להתנתק ישירות מהפק, להחזיר ציוד ולקבל אישור שנותקת.

היה לי סיפור כזה בזמנו עם הוט מובייל שזה כולה כמה שקלים לטלפון
כן , זה ברור לי. יש לי אישורים על מה שנתק שלחו. מחר אתקשר להוט ולהוט-נט להודיע על העזיבה. ידוע לי שצריך להחזיר ציוד - עשינו זאת כבר פעמיים. הבעיה היחידה היא האם מרכזי השירות פתוחים או לא. את זה אברר מחר בטלפון .
תודה!
 

trilliane

Well-known member
מנהל
פשוט פונים לחברה שרוצים להתנתק ממנה ומודיעים על ניתוק... אין צורך באתרים מיוחדים. מעולם לא נעזרתי באתר "נתק", לא מרגישה צורך בתיווך ובמסירת הפרטים שלי לצד שלישי, מעדיפה לעשות בעצמי וחסל.
 
למעלה