התעדכן התאריך לסיום כביש 531 מאפריל 2016 לאוקטובר 2017

איליה40

New member
אלו דווקא חדשות לאו דווקא רעות

כאשר החשבת במשרד האוצר כתבה שיש גרעון משמעותי ודחייה של לפחות שנה - התחלתי לדאוג. כי אם לא יכסו את הגירעון הכול יכול להיות - כולל להקפאת הפרוייקט עד לזמנים טובים יותר. והנה מכסים את הגרעון וממשיכים. נחזיק אצבעות שעד 2020 זה יושלם.

השאלה שעולה היא מה יהיה עם נווה זמר. כי ע"פ מה שהבנתי מרבית היתרי בנייה יבוא רק אחרי פתיחת הכביש.
 

32103210

New member
זה תאריך לכל אורך הכביש ,

מהם לוחות הזמנים לגבי כל קטע ?
הרי לא יסימו לבנות את כל הפרוייקט כולו, כולל הרכבת ורק אז יפתחו את הכביש למשל בדרך ירושלים ,התאריך הנקוב על השלט הוא יוני או יולי 2015 ,אז מהו התאריך החדש ? או שקטע זה יפתח כמתוכן,והכתבה מדברת רק על מחלף רעננה דרום ,יש למישהו פרטים ?
 

איליה40

New member
אני מבין שקשה להתבדות ולהתאכזב

בעבר גוללתי את ערכותיי לגבי לוחות הזמנים, ואמרו שאני פסימי מדי. ומסתבר שהייתי לכול הפחות ריאליסטי. אז מה שיש לנו כרגע זה כך: צומת רעננה דרום - סוף 2017. הארכת איילון – מועד בלתי ידוע, אבל לא לפני 2018, כי מרבית הגירעונות ככול הנראה שם. סלילת פסי הרכבת – עוד כשנתיים לאחר פתיחת הכביש. מה שכתוב על השלט מתייחס לקטע כביש בין הצמרות לבין גבעת חן. כולי תקווה שזה אכן ייפתח במועד וכך לפחות מי שגר בחלק המערבי של העיר יוכל לצאת לכביש 4 מבלי לעמוד בפקקים של אחוזה (או וייצמן) וצומת רעננה.
 

32103210

New member
האם מישהו חושב שכביש 531 יקצר את הנסיעה לת"א ?

לעניות דעתי ממש לא , רכבים יגיעו מכיוון כביש 6 העמוס ( מה זה עמוס ,תנועה עומדת ,,, ) לכביש 531 ( או לכביש 4 ) משם לת"א ,עם התנועה מרעננה -הרצליה -כפר סבא ,ככה שלא רק שהכביש לא יעזור ,אלא יחמיר את המצב....
מה שכן לפחות התנועה אמורה (רק אמורה ,,, )לעמוד מחוץ לרעננה ולא בתוכה .
נקווה שלפחות החלק של רעננה יסתיים בזמן.
 

איליה40

New member
אם יום אחד יוקם, הכביש ייקל בצורה משמעותית על התנועה

והוא גם ישפיע על מחירי הדיור ברעננה. קשה לדעת אם המחירים בישראל יירדו או לאו, אבל יחס המחירים בין רעננה ות"א כנראה יחזור למה שהיה לפני 10 שנים.
 

delma

New member
בכל כביש שיפתחו

יהיו פקקים כי מספר כלי הרכב והאנשים בכלל עולה בהתמדה.
אבל יש חשיבות ליצירת כבישים ללא רמזורים,ונתיבים קצרים יותר מנקודה לנקודה וכבישים רחבים יותר. אי אפשר להשאיר את המצב הקיים על כנו.
 
למעלה