התפקדות חודש פברואר!!!

Carcass

New member
התפקדות חודש פברואר!!!

טוב לא נראה לי שעשינו את זה בינואר,אז,you know the drill.. שם: גיל: מקום מגורים: עיסוק: תחביבים: איך עבר השבוע? ציפיות לשבוע החדש? מאכל השבוע: תמונה,אם יש.
 

Carcass

New member
אני..

שם: אלעד גיל:22 מקום מגורים: ראשל'צ. עיסוק: עובד ב Yellow,מסיים קורס ברמנים עוד שבוע וחצי. תחביבים: מוזיקה,גיטרה. איך עבר השבוע? וואלה תענוג :) ציפיות לשבוע החדש? שיהיה גם תענוג :) מאכל השבוע: חציל בטחינה,אין ספק. תמונה,אם יש.
 

fleaboy

New member
מתפקד

שם: נדב גיל: 18 מקום מגורים: נהלל-נטף עיסוק: כרגע בשנת שירות תחביבים: מוזיקה וטבע איך עבר השבוע: אחד השבועות הכי לחוצים והכי מהנים שהיו לי ציפיות לשבוע החדש: שיהיה רגוע יותר אבל לא משעמם... מאכל השבוע: עלי גפן ממולאים תמונה אין כלכך... אולי אני אארגן משו לחודש הבא
 
אוקיי

שם:רעות גיל:21 מקום מגורים:יהוד עיסוק:בודקת ביטחונית בנתב"ג תחביבים:אוכל,מסיבות,משפחה,כביסה,קשיו... יש יותר מידי איך עבר השבוע?וואלה פנאן, רק קצת יותר מידי עבודה ציפיות לשבוע החדש?מממ לעשות כל מיני דברים שתיכננתי ובעיקר שימשיך בכיף כמו בזמן האחרון מאכל השבוע:גבינת שמנת עם חצילים תמונה,אם יש, יש.
 
../images/Emo121.gif"המוות אינו מחוסר עבודההה

ולא מקבל דמי אבטלה!" שם: גלעד, ג'לעד, שמן, גלגל"צ, טימון. גיל: משתנה עם השנים:) 16 מקום מגורים: עפרה עיסוק: מחלץ ארנבונים אבודים מהקוטב הצפוני תחביבים: לחרבן איך עבר השבוע? בן זונה! ציפיות לשבוע החדש? להשיג עוד כמה גרושים ולקנות גיטרה!! מאכל השבוע: פיתה וחומוס, איך לא... תמונה,אם יש.
 

C Le

New member
"יש כאלה שאומרים שצריך צבע בחיים...

חבל שיש כאלה אנשים שמבינים את זה בתור צביעות." (הייתי חייבת לתקוע ת'משפט הזה כאן...והלוואי שהצבע של כולנו יהיה ורוד או כחול העיקר לא צבוע
) עכשיו קצת פרטים.... (רואים שאני משועממת?
) שם: C.Le או בעברית חן:) גיל: 20 מקום מגורים: חולון עיסוק: עד לפני שבועיים במכירות, עכשיו אני עסוקה בלהיות חופשייה ולהקליט טיונים:) תחביבים: מוזיקה, סרטים טובים, ולהתחפר עמוק בפוך
איך עבר השבוע? מהר מידי :) ציפיות לשבוע החדש? שלא יגמר מהר מידי כמו הקודם, ושיהיו הרבה דאנסים טובים מאכל השבוע: מקרוני של אמא:) תמונה,אם יש.
 

bigm2

New member
היי את מוכרת לי

את הופעה בבלס דה צ'ילדרן לא?
 
יאא מאסיב

שם: גיל שיידי קרוגר ראנקין דה-גאן
גיל: 19.5 מקום מגורים: יש מספיק... עיסוק: קש"ק (קצין שאינו קצין) משפט תחביבים: היו פעם יותר, היום לישון, לאכול וכשיש לי כוח לרכב על אופניים ולנהל פה :) איך עבר השבוע? בדיוק כמו הקודם וסביר גם כמו זה שיבוא עכשיו... ציפיות לשבוע החדש? שיעבור כבר! מאכל השבוע:
תמונה,אם יש. >>>>>>>
 

K C

New member
heeeeellllooooo, how r u doing?

שם: אחר כך גיל:24 מקום מגורים: בת ים עיסוק: עובד שחור תחביבים: מדיטציה, הרבה מוזיקה, טיולים ללא כיוון ומטרה איך עבר השבוע? לא זוכר את רובו, הרוב היה נחמד ציפיות לשבוע החדש? שיסתיימו המבחנים, שתבוא השמש ושיהיה הרבה ירוק, בעיניים מאכל השבוע: בשר בקר עם
ים חריפים תמונה,אם יש - חוסך לכם את הזוועה
 

Ben Dor

New member
אאאאאאני =]

שם: בן דור גיל: בקרוב 17..מרגישה גדולה =] מקום מגורים: מושב ליד רחובות עיסוק: מעסיקה היפופוטמים ופילים שיטפלו בזקנים ונכים תחביבים: יש יותר מידי חח איך עבר השבוע? לפנים! ציפיות לשבוע החדש? לפנים! מאכל השבוע: אמממ מרק נראלי =] תמונה,אם יש.
 
יאללה.

שם: ענבר. גיל: באמת שכבר כמעט 17. מקום מגורים: מרכז וזה. עיסוק: תלמידה (?). איך עבר השבוע? היה טוב, היה גם לא טוב, סהכ בסדר וכמעט מעניין... ציפיות לשבוע החדש? נפלא זה הכי טוב. מאכל השבוע: אני חושבת שעוגת תותים שאמא עשתה ליום הולדת :) תמונה, אם יש. (נורא שעשע את המשפחה שלי לשים עליי גם זר וגם כובע של ליצן...)
 

K C

New member
../images/Emo212.gif../images/Emo210.gif../images/Emo210.gif ../images/Emo3.gif

 

SaBaGMaN

New member
ya man

שם:יקיר גיל:19 מקום מגורים:ב"ש עיסוק:סוהר חובה..מי שלא יודע זה שירות צבאי לכל דבר בכלא ביטחוני..אבל ממש בקרוב אני עוזב שם וחוזר לצהל תחביבים:מוזיקה!!!,כושר ופיתוח גוף,מסיבות יש עוד המון.. איך עבר השבוע?המון עצבים..but הסופ"ש מפצה על השבוע המעפן שעבר.. ציפיות לשבוע החדש?אין המון ציפיות..בתיקווה לשבוע יותר רגוע מאכל השבוע:שיבולת שועל תמונה,אם יש.
 
למעלה