התפתחות (אביבה)
החיפוש אינו מפני שלא היה קיים. ההבנה נוצרת. ברגע של אבחנה שכל הנחווה באמצעות החושים והינו תוצרנו שלנו, אם מתוך רצון לעצמי אם מתוך תגובה, ואין זה מתוך מהותנו הטהורה, נוצרת ההבנה. הרצונות והתשוקות הינן דרגה נמוכה של ביטוי. עלינו לפתח מודעות רוחנית שאין לה נגיעה בחוויות אלו, חוויות אלו המתעוררות והמתהוות מתוך הכרה של אגו אינן טהורות ואינן מועילות להתפתחות רוחנית. עצם ידעה זו כבר מהווה התפתחות רוחנית מסוימת. בנוסף כאשר מטרת הרוח היא אחדות הקיום, תיקון ועזרה לזולת מבלי לשמור על זהות "שאולה" המזוהה כאני, ואין היא מכילה אף מחשבות מהסוג המאפיין את החוויות מהדרגה הנמוכה מתחיל האדם להתעצם ויכול הוא להכיל כוחות אדירים ומשאבים על מנת לגאול את עצמו ואת זולתו. כל עוד הינו מכיל מחשבות כאלו אפילו בהכרתו והינו "נסחף ומגיב בגינן, אין חירותו בידיו. המחשבה=מילה=תגובה/מעש, לכן עדיף להכיל מחשבות טהורות, מניעים טהורים, תודעה טהורה. כן זו עבודה לכל החיים. בברכה אביר
החיפוש אינו מפני שלא היה קיים. ההבנה נוצרת. ברגע של אבחנה שכל הנחווה באמצעות החושים והינו תוצרנו שלנו, אם מתוך רצון לעצמי אם מתוך תגובה, ואין זה מתוך מהותנו הטהורה, נוצרת ההבנה. הרצונות והתשוקות הינן דרגה נמוכה של ביטוי. עלינו לפתח מודעות רוחנית שאין לה נגיעה בחוויות אלו, חוויות אלו המתעוררות והמתהוות מתוך הכרה של אגו אינן טהורות ואינן מועילות להתפתחות רוחנית. עצם ידעה זו כבר מהווה התפתחות רוחנית מסוימת. בנוסף כאשר מטרת הרוח היא אחדות הקיום, תיקון ועזרה לזולת מבלי לשמור על זהות "שאולה" המזוהה כאני, ואין היא מכילה אף מחשבות מהסוג המאפיין את החוויות מהדרגה הנמוכה מתחיל האדם להתעצם ויכול הוא להכיל כוחות אדירים ומשאבים על מנת לגאול את עצמו ואת זולתו. כל עוד הינו מכיל מחשבות כאלו אפילו בהכרתו והינו "נסחף ומגיב בגינן, אין חירותו בידיו. המחשבה=מילה=תגובה/מעש, לכן עדיף להכיל מחשבות טהורות, מניעים טהורים, תודעה טהורה. כן זו עבודה לכל החיים. בברכה אביר