התקוה 6 -אלבום הבכורה!

התקוה 6

New member
התקוה 6 -אלבום הבכורה!

ובכן, לפני כחודשיים יצר קשר עם הלהקה המפיק מייקל גולדוואסר מ-EASY STAR RECORDS - NEW YORK.מייקל אחראי לפרוייקט הבינלאומי המוצלח:"Dub side of the moon" ואף הפיק אמני רגאיי רבים כגון SIZZLA, BUJU BANTON, MORGAN HERITAGE,SISTER CAROL ועוד רבים... פרוייקט גדול נוסף של EASY STAR הוא RADIODREAD -גירסת הרגאיי/דאב לאלבום המופת של "radiohead-o.k. computer" שצפוי לצאת לקראת סוף חודש אוגוסט. מייקל התעניין בהפקת אלבום הבכורה של התקוה 6 .לאחר חודשיים של מגעים מתמשכים סוכם: מייקל גולדווסר יגיע בתחילת החודש הבא ל-3 שבועות של הקלטות עם התקוה 6! האלבום יוקלט בישראל ובהמשך יעבור מיקסים ומסטרינג בניו יורק. ההתרגשות גדולה מצד שני הצדדים,ואנו מצפים לעבוד איתו, צפויות הפתעות רבות באלבום שצפוי להיות מוכן בחודשים הקרובים! לאור תחילת ההקלטות והגעתו של מייקל לישראל, אנו עורכים הופעה חגיגית ביותר במקום מדהים:"מבצר שוני"-בבנימינה! מדובר באמפיתיאטרון עתיק המשקיף לנוף קסום! האירוע יתקיים ב-16.9 (יום שבת בערב) ויכלול הופעה מלאה וחגיגית של התקוה 6 ואירוח של מייקל גולדוואסר! פרטים נוספים לגבי העבודה על האלבום ועל האירוע בבנימינה -עוד בקרוב! כתובת האתר של EASY STAR RECORDS: http://www.easystar.com/ כתובת האתר של מבצר שוני: http://www.shuni.co.il/
 

eviaman

New member
סחטיין אולי אתם הלהקה הראשונה...

הלהקה הראשונה בישראל שיגיעו למיניסטריים כאן בארץ!? הרבה הצלחה!!!!!!!!!!!!!!!
 
ואגב התקווה 6

התארחו היום ב106 אף אמ, הרדיו של פתח תקווה ומעט מהסביבה היה כיף גדול, הרבה כבוד!
 
אללללה בשעה טובה ../images/Emo65.gif

כיף לשמוע בשורות כאלה וההופעה בבנימינה באה בטוב, גם קרוב אליי וגם יום אחרי היום הולדת שלי, מקווה שיסתדר להגיע שיהיה ערב מדהים -כשף!
 
ידיעה מרעישה!!!

ריספקט ענק וביג אפ לכם! עומרי אתם הולכים להצליח בגדול וזה בדיוק מה שמגיע לכם seeeeen? Ca u all ah big STAR each ann everyone...! המון בהצלחה דיר באלאק שלא תעדכנו כאן... גיל.
 
למעלה