התקוה 6 ו-LUCIANO! היסטוריה!

התקוה 6

New member
התקוה 6 ו-LUCIANO! היסטוריה!

מדהים! אחד האמנים הבולטים והחשובים בעולם הרגאיי - LUCIANO (לוצ'ינו) שיתף פעולה בהקלטות אלבום הבכורה של התקוה 6! מדובר בשיתוף פעולה היסטורי ומרגש! LUCIANO נמצא כרגע בסיבוב הופעות בניו יורק ונפגש עם המפיק MICHAEL G שהפיק מוסיקלית את אלבום הלהקה.מייקל מספר שהגיע למלון של LUCIANO במטרה להשמיע לו את החומרים. עוד בטרם הספיקו להפעיל את הדיסק במחשב הנייד, קרא LUCIANO את הטקסט של השיר "BABYLON" והגיב בהתלהבות רבה! כשהחל השיר להתנגן, מספר מייקל, שLUCIANO הופתע והתלהב! הדרך לאולפן מאותו רגע הייתה קצרה ומהדיווח האחרון ממייקל נמסר שההקלטות היו מוצלחות ביותר ושההתלהבות רבה מצד LUCIANO וצוותו.מרגש! Mikey General ,Luciano ו-8 חברי הפמליה נכחו בהקלטות. מייקל מספר שהאוירה הייתה מדהימה והוייב חם ביותר!!! לוצ'יאנו - מהאמנים המובילים בעולם הרגאיי, הספיק להקליט מספר רב של אלבומים וידוע כזמר בעל קול ייחודי ויפהפה. מסרים חיוביים של אהבה, אחדות, שוויון מאפיינים אותו בשיריו,וכיום מופיע בכל רחבי העולם. מדובר בשיתוף פעולה שני באלבום הבכורה - לאחר שהזמר היהודי ELAN הקליט אף הוא עם הלהקה בביקורו האחרון בישראל! ההתרגשות גדולה! שיתופי פעולה חשובים לסצינת הרגאיי בישראל ולקשרי ישראל-ג'מייקה!
 
פששששששש

פש... פשששששששששששששש!!! לוצ'יאנו?? ידיעה מדהימה נורא משמח לשמוע.. תמיד ידעתי שרגאיי ישראלי יכול להיות בכיף הדבר הכי קרוב למקור וגם לתת לו זווית חדשה ומעניינת וזה קורה כרגע עם לא מעט אמנים יהודיים מחו"ל, אבל הקטע הבינלאומי של התקווה 6 עכשיו באמת מרתק ומשמח. דרך אגב לוצ'יאנו שיתף פעולה בזמן האחרון עם ג'וזף יזראל ולפי השמועה גם עם מתיסיהו שכידוע גם הם אמנים יהודיים... יש סיכוי שהוא ישנה בזמן הקרוב את השם ל"אסתר"???
 
וואו!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

זאת הידיעה הכי מדהימה ומרעישה ששמעתי בזמן האחרון!!!!!!!!!!! ממש מחכה לשמוע את זה!!! וואוווווווווו.......... תביאו את לוצ'י להתארח באיזו הופעה, אה?
 
למעלה