התקלה במכשיר, או בתוכנה?
במכשיר ניווט ייעודי NOVOGO I800 עם תוכנת IGO, פתאום מתקבלות הודעות שגיאה, ואי אפשר להשתמש יותר במכשיר.
בוצעה ההצעה לכייל לנתוני היצרן שמאפסות את הנתונים.
הנתונים הוכנסו מחדש, והשגיאות חוזרות. בקיצור, לא ניתן להשתמש במכשיר.
יש דרך להתגבר על התקלה לבד, או שזה מצריך לגשת לשרות תיקונים או קנייה מחדש?
תודה למגיבים,
שבת שלום.
במכשיר ניווט ייעודי NOVOGO I800 עם תוכנת IGO, פתאום מתקבלות הודעות שגיאה, ואי אפשר להשתמש יותר במכשיר.
בוצעה ההצעה לכייל לנתוני היצרן שמאפסות את הנתונים.
הנתונים הוכנסו מחדש, והשגיאות חוזרות. בקיצור, לא ניתן להשתמש במכשיר.
יש דרך להתגבר על התקלה לבד, או שזה מצריך לגשת לשרות תיקונים או קנייה מחדש?
תודה למגיבים,
שבת שלום.