התקציר היומי הגיע!
(3/4/2002) היום לא היה מסעיר במיוחד, אבל אעשה כמיטב יכולתי (או כמו שאמרו חכמינו - אני יכול לנסות!): 1. סתם הודעה: מהיום לא מקפיצים הודעות - מק
ים הודעות! יניב אני בכל חיי הארוכים והמפרכים (כולה 14 שנים) לא ראיתי את הקיצור הזה, אז אל תכחיש שהמצאת אותו! 2. ואם כבר בפצצות עסקינן - אייל טרח להראות לנו בדיוק מה קורה לטלפונים משומשים - הם הופכים לסלמ"י - סלולרי מפוצץ יהודים... (יהי זכרם ברוך
... ההרוגים, לא הטלפונים, כן?). באותו שרשור אורי גם חשף שיש בידו ררנ"מ (רימון רובה נגד מפגינים), ואני שואל: ", מה לעזאזל עושה אחד כזה אצלך בבית??? האם יתכן שלאורי יש בביתו, חוץ ממעבדת הסלולרי המשוכללת ביותר בעולם, גם מעבת קרב של צה"ל??? השרשור הזה גם קשור בעקיפין לסעיף הבא, כפי שמיד תראו... 3. חשבתם שקמפיין הפרסום החדש של אורנג´, "גם כאן", ראוי לתואר מסיבי? תחשבו שוב! עמית עופר, פירסומאי כלל עולמי, המציא אסטרטגית פרסום חדשה! השיטה עובדת כך: אדון עופר מוצא לו פורום נחמד ושקט כשלנו, ומתחיל להציפו במיליון פירסומות לפורום החדש - בניהולו. הרי זה ברור שתוך פרק זמן קצר נחליט שהפורום של תפוז לא שווה, כי יש בו יותר מידי הצפות - ונעבור לפורום החדש, קקטוס (איזה מין שם זה???). איזה אסטרטגית שיווק מדהימה! עמית, הייתי נותן לך פרס נובל, אבל איבדתי את הפרס אז במקום אני אגיד לך "יאללה ´תחפף יא מציפן קטן! דור, תחסום אותו, הוא הרביץ לי!
"... אל תעשה את זה שוב! ואתה יודע למה? כי אתה החוליה החלשה! שלום!!! (מצטער, זה פשוט התבקש...) 4. והרי נמשך ונמשך לו שרשור האמיגו, והוא מונה כר למעלה מ-70 הודעות. האם ישבר השיא שקבע דור בשרשור 130 ההודעות? כל זאת ועוד בפרק הבא... (אבל, בטח ברור לכם שרק בגלל שזה הפרק הכי מותח תהיה הפסקת חשמל בדיוק בהתחלה, והיא תיגמר בדיוק בסוף, לא? חוק מרפי אף-פעם לא טועה!) טוב, נגמר סיכומנו ותמו שטויותינו... אם אתם רוצים סיכומים מרגשים/מפתיעים/מזעזעים יותר (מחק/י את המיותר) פשוט עשו את הדבר הבא - תריבו כמה שיותר, תתווכחו כמה שיותר ותקשקשו כמה שיותר! אופס, שדור לא ישמע אותי אומר את זה...
ביי ירון
(3/4/2002) היום לא היה מסעיר במיוחד, אבל אעשה כמיטב יכולתי (או כמו שאמרו חכמינו - אני יכול לנסות!): 1. סתם הודעה: מהיום לא מקפיצים הודעות - מק