"התרסקות השנה"
הביקורת של ניב הדס ב-"הארץ", לצערי מדויקת:
"הנה משהו ש.... היוצרים של סדרת הטלויזיה הפופלרית בעולם, כנראה שכחו:
הסיבה שמלכתחילה הרשינו לעצמנו להתעניין בדרקונים, כשפים, נבואות, דותראקים, הולכים לבנים ושאר אלמנטים פנטסטיים שהיו מוקצים מעולם המבוגרים הנורמטיביים עד כה, היא העומק הרגשי, הפסיכולוגי והרציונלי של שלל הדמויות. חתונות אדומות, שריפת ילדים חיים וגילויי עריות זה טוב ויפה, אבל ללא התשתית הספרותית המרובדת, המורכבת וכבדת המשקל שהניח ג'ורג' מרטין לא היה לכל אלה תוקף. ובעונה הנוכחית, שהיתה אמורה לקחת את עלילת "שיר של אש ושל קרח" לספירות חדשות של מצוינות ולקשור את כל הקצוות, קרסה "משחקי הכס" תחת נטל הציפיות. לטובת התקדמות תכליתית אל נקודת הסיום נזנחו כל המוטיבים שהחריגו את "משחקי הכס" מהז'אנר שאליו היא משתייכת...
וכן הלאה.
הביקורת של ניב הדס ב-"הארץ", לצערי מדויקת:
"הנה משהו ש.... היוצרים של סדרת הטלויזיה הפופלרית בעולם, כנראה שכחו:
הסיבה שמלכתחילה הרשינו לעצמנו להתעניין בדרקונים, כשפים, נבואות, דותראקים, הולכים לבנים ושאר אלמנטים פנטסטיים שהיו מוקצים מעולם המבוגרים הנורמטיביים עד כה, היא העומק הרגשי, הפסיכולוגי והרציונלי של שלל הדמויות. חתונות אדומות, שריפת ילדים חיים וגילויי עריות זה טוב ויפה, אבל ללא התשתית הספרותית המרובדת, המורכבת וכבדת המשקל שהניח ג'ורג' מרטין לא היה לכל אלה תוקף. ובעונה הנוכחית, שהיתה אמורה לקחת את עלילת "שיר של אש ושל קרח" לספירות חדשות של מצוינות ולקשור את כל הקצוות, קרסה "משחקי הכס" תחת נטל הציפיות. לטובת התקדמות תכליתית אל נקודת הסיום נזנחו כל המוטיבים שהחריגו את "משחקי הכס" מהז'אנר שאליו היא משתייכת...
וכן הלאה.