Haim raveh
New member
התשובה לצריכות דלק מוגזמות ומיותרות
Jet needle , ו- Needle jet . זאת התשובה. כך נקראים החלקים , הם חלק מרכיבי הקרבוראטור. מה אלו ? אלו, המחט המרכזית והדיזה [החריר] שלתוכה נכנסת המחט. דרך המרווח [בכל מצב נתון של מצהרת פתוחה] שהדלק עובר דרכו וה"זוג" הזה קובע את יחס התערובת של דלק ואוויר אשר המנוע "בולע" . המחט והדיזה נשחקים משתי סיבות . שחיקת מגע/מעבר הדלק . ושחיקה ממגע פיזי של רעידות המנוע, בעיקר בסרק. עם התפתחות השחיקה, אנו שופכים יותר ויותר דלק לאותה פעימת מנוע. כך אנו מעשירים את התערובת הנשרפת וצורכים יותר דלק !!! מניסיון , כל 130 עד 150 שעות צריך להחליף. את הידע הזה צריכים לדעת נותני השירותים למנועים וידוע שלא כולם יודעים. מי שחוסך בהחלפת רכיבים אלו בקרבוראטורים משלם במה שניקרא "רבה גילט" או משלם כפול. לא רק שמשלמים יותר בדלק , אלא, המנוע צובר יותר פיח ומפסיד מהספקו. ועוד, המנוע עובד עם רעידות גדולות יותר בסרק ואז יש שחיקות גדולות יותר במחטים. מתחילים להישבר ולהיסדק חלקי מרכב אגזוז ועוד מיני דברים רעים. מי שמטפל לבד כדאי שידע. שידע, מה צריך לעשות ולא יאלתר . כבר שמעתי כי אמר מי שאמר "אז נוריד דרגה אחת במחט" הכוונה שמתוך 4 גבהים שאפשר לכוון את המחט נוריד דרגה נתן פחות דלק למנוע ו "המפתחות ביפנים טוס לשלום" . לא ! לא ! לא ! זה יכול לעלות לכם במנוע "שרוף" "גמור" "דפוק" !!! צריך מחט ודיזה חדשים . המחטים בעלי פרופיל קוני, לא ליניארי וזה חשוב שכך יהיו . המנוע צריך תערובות שונות בכל סל"ד ופרופיל המחט חשוב מאוד. לא, לא גמרתי עם זריעת "צבע שחור" לעיניכם . במקרים ספורים במנועים שלא הוחלפו להם החלקים המדוברים , החריצים של המחט נשחקו, המחט שקעה, סגרה יותר מידי את אספקת הדלק ו..."קאט מנוע" את ההמשך אחרי ה"קאט"......... נחיתת אונס, חילוץ , ביקור אצל מכון בדק, חלקים , השבתת הכלי. כול זה אם לא שברתם את השלדה במקרה הטוב , או את עצמותיכם במקרה הרע ואני מדבר מניסיונם הכואב של אחרים. למי שיש ספר ופירוט החלקים נשמח לראות צילום באתר. חיים רוה
Jet needle , ו- Needle jet . זאת התשובה. כך נקראים החלקים , הם חלק מרכיבי הקרבוראטור. מה אלו ? אלו, המחט המרכזית והדיזה [החריר] שלתוכה נכנסת המחט. דרך המרווח [בכל מצב נתון של מצהרת פתוחה] שהדלק עובר דרכו וה"זוג" הזה קובע את יחס התערובת של דלק ואוויר אשר המנוע "בולע" . המחט והדיזה נשחקים משתי סיבות . שחיקת מגע/מעבר הדלק . ושחיקה ממגע פיזי של רעידות המנוע, בעיקר בסרק. עם התפתחות השחיקה, אנו שופכים יותר ויותר דלק לאותה פעימת מנוע. כך אנו מעשירים את התערובת הנשרפת וצורכים יותר דלק !!! מניסיון , כל 130 עד 150 שעות צריך להחליף. את הידע הזה צריכים לדעת נותני השירותים למנועים וידוע שלא כולם יודעים. מי שחוסך בהחלפת רכיבים אלו בקרבוראטורים משלם במה שניקרא "רבה גילט" או משלם כפול. לא רק שמשלמים יותר בדלק , אלא, המנוע צובר יותר פיח ומפסיד מהספקו. ועוד, המנוע עובד עם רעידות גדולות יותר בסרק ואז יש שחיקות גדולות יותר במחטים. מתחילים להישבר ולהיסדק חלקי מרכב אגזוז ועוד מיני דברים רעים. מי שמטפל לבד כדאי שידע. שידע, מה צריך לעשות ולא יאלתר . כבר שמעתי כי אמר מי שאמר "אז נוריד דרגה אחת במחט" הכוונה שמתוך 4 גבהים שאפשר לכוון את המחט נוריד דרגה נתן פחות דלק למנוע ו "המפתחות ביפנים טוס לשלום" . לא ! לא ! לא ! זה יכול לעלות לכם במנוע "שרוף" "גמור" "דפוק" !!! צריך מחט ודיזה חדשים . המחטים בעלי פרופיל קוני, לא ליניארי וזה חשוב שכך יהיו . המנוע צריך תערובות שונות בכל סל"ד ופרופיל המחט חשוב מאוד. לא, לא גמרתי עם זריעת "צבע שחור" לעיניכם . במקרים ספורים במנועים שלא הוחלפו להם החלקים המדוברים , החריצים של המחט נשחקו, המחט שקעה, סגרה יותר מידי את אספקת הדלק ו..."קאט מנוע" את ההמשך אחרי ה"קאט"......... נחיתת אונס, חילוץ , ביקור אצל מכון בדק, חלקים , השבתת הכלי. כול זה אם לא שברתם את השלדה במקרה הטוב , או את עצמותיכם במקרה הרע ואני מדבר מניסיונם הכואב של אחרים. למי שיש ספר ופירוט החלקים נשמח לראות צילום באתר. חיים רוה