אני ממתינה למספר חבילות שרכשתי בחו"ל. המעקב היחיד אפשרי באתר בו רכשתי. 2 חבילות הגיעו לישראל ב29.7, אחת ב31.7 ואחת ב3.8.
באתר המעקב של הדואר אין מידע על החבילות. על זו שהגיעה ב31.7 קיבלתי הודעת SMS ודוא"ל שהגיעה לסניף ב2.8 וכבר נאספה.
על אחת מאלו שהגיעו ב29.7 קיבלתי היום לפני הצהריים SMS ודוא"ל שהגיעה לסניף. אני יודעת שברגיל הסניף פתוח כל יום מ 08:00 עד 12:30 ומ 15:30 עד 18:00 למעט ימי שלישי ושישי. אז חשבתי שאלך אחה"צ להוציא את החבילה. סתם כך עלה בדעתי לבדוק שעות פתיחה של הסניף ומה מתברר?
עקב הקורונה הסניף פתוח כל יום מ 08:00 עד 12:30 ורק בימי שני ורביעי פתוח גם אחה"צ. ואני לא מצליחה להבין את ההגיון. פחות שעות פתיחה פירושם יותר עומס וצפיפות בסניף מה שרע בזמן קורונה. אני טועה?
בכלל, נראה שממש לא מתאמצים בדואר לשרת את הלקוחות. לא זמן סביר בין הגעת חבילה לארץ עד הבאתה לסניף, לא מעקב, לא שעות פעילות ראויות. שרות הולך ומתדרדר.
באתר המעקב של הדואר אין מידע על החבילות. על זו שהגיעה ב31.7 קיבלתי הודעת SMS ודוא"ל שהגיעה לסניף ב2.8 וכבר נאספה.
על אחת מאלו שהגיעו ב29.7 קיבלתי היום לפני הצהריים SMS ודוא"ל שהגיעה לסניף. אני יודעת שברגיל הסניף פתוח כל יום מ 08:00 עד 12:30 ומ 15:30 עד 18:00 למעט ימי שלישי ושישי. אז חשבתי שאלך אחה"צ להוציא את החבילה. סתם כך עלה בדעתי לבדוק שעות פתיחה של הסניף ומה מתברר?
עקב הקורונה הסניף פתוח כל יום מ 08:00 עד 12:30 ורק בימי שני ורביעי פתוח גם אחה"צ. ואני לא מצליחה להבין את ההגיון. פחות שעות פתיחה פירושם יותר עומס וצפיפות בסניף מה שרע בזמן קורונה. אני טועה?
בכלל, נראה שממש לא מתאמצים בדואר לשרת את הלקוחות. לא זמן סביר בין הגעת חבילה לארץ עד הבאתה לסניף, לא מעקב, לא שעות פעילות ראויות. שרות הולך ומתדרדר.