ה-UFC הבטיחו למאצ׳ידה קרב אליפות ועכשיו

BeniTaz

New member
ה-UFC הבטיחו למאצ׳ידה קרב אליפות ועכשיו

הם בכלל יכולים לקיים את ההבטחה? ככה זה שממהרים להכריז שהמנצח בין הנדו למאצ׳ידה יקבל קרב אליפות בשביל למכור עוד כמה כרטיסים (ועוד כמה שקרים) לאירוע. רק שבינתיים צ׳יל סונן קיבל משום מקום את ג׳ונס וזה יקרה אחרי עונת TUF ארוכה. זה יהיה פשע לא לתת לגוסטפסון אחר כך, אם ינצח את מוסאסי. ואם נגיד את האמת כמה כבר אנחנו רוצים לראות את מאצ׳ידה? הוא כבר הפסיד לג׳ונס. מה אתם הייתם עושים במקום מאצ׳ידה? ממשיכים להילחם במחלקה בקרב ״לא משתלם״ נגד לוחם חלש או כוכב עולה? (כל היריבים החזקים משובצים), או מחכה שנה כדי אולי לקבל הזדמנות על התואר. או בכלל סופסוף יורד ל-MW למרות שהמלך שם הוא חברו ולא יוכל להילחם בו. מה מאצ׳ידה צריך לעשות?
 

באסטר1

New member
להשאר ולהלחם

שהציעו לו את הקרב לא היו מועמדים לתואר , ועכשיו יש לפחות 2 (לא כולל סונן שקיבל מאותה סיבה שמא'צידה היה אמור)
אם זאת מא'צידה ניצח את הנדו שזה לוחם שבא מהרבה ניצחונות לפני
גוסטפסון מקבל עכשיו את היריב השני הראוי לו כביכול
על הנייר למא'צידה יש סיכוי יותר , אבל שוב מי ראוי יותר..באמת שגוסטפסון

מא'צידה לא צריך לרדת משקל כי הוא לא יקבל קרב על התואר שם עד שסילבה יפרוש
או שיחכה גם ככה שהציעו לו להיכנס לקרב מהר הוא לא הסכים ורצה זמן להתאמן אז עוד חצי שנה..לא יקרה כלום עוד שנה..שיסע להתאמן איפשהו ויראה לנו משהו חדש כי לא הבנתי איזה זמן הוא היה צריך בעבר כדאי להתאמן..
 

Vizmo

New member
אני שונא ת'לוחם הזה

שיעשה מה שהוא רוצה העיקר שיפסיד.
אני בעד שילחם מול ג'ונס, יקבל עוד השפלה ואז ירד לMW
שם יש מספיק אנשים להלחם איתם. לדעתי הוא בכלל לא יגיע
לטייטל שוט מול סילבה אבל כנראה שאם הוא ירד זה בשביל להלחם על התואר... כנראה שאחריי שיפסיד לג'ונס תהיה לו בחירה:
לרדת לMW או להשאר בLHW אבל לא לקבל טייטל שוטס יותר... נראה מה יותר חשוב לו, חברות או אליפות.

שיעלה לHW
 
אני מסכים. גם ב MW הוא יתעסק עם אנשים יותר

זריזים והיהיה לו יותר קשה עם הטקטיקה שלו.
 

elvis18

New member
אוייי מאצ'ידה .... אייי קראמבה !!

כואב הלב , הקרב עם הנדו היה מתחת לכל ביקורת מבחינתו ,הוא לא הפגין שמה שום דבר שמאותת על יכולת מינימלית לתת פייט לג'ונס .

אם מאצ'ידה מפסיד שוב לג'ונס בהנחה שדיינה עומד בהבטחתו .. מה יעשה אחר כך ? שוב ילחם נגד כולם יוציא החלטות משעממות ואז ילך להפסיד בשלישית לג'ונס ?

הלוואי ויירד למידלוויט ! !

כולי תקווה שמאצ'ידה יקבל איזה לוחם בעלייה עוד לפניי ג'ונס ויפסיד לו כדי שלא יבוא בכלל או לפחות שינצח בצורה מרשימה . שיבוא במצברוח טוב ועם מומנטום חיובי , הניצחון על הנדו זה לא מומנטום זו היתה זוועה משעממת ומחרידה .
 
שימשיך להלחם....לצערי.

אני לא אוהב בכלל את הסגנון שלו. להתחמק, לעקוץ ולעשות נקודות. זה מה שהוא עושה מול סטרייקרים מסוכנים.

אני רוצה את גוסטבסון מול ג'ונס. לא מעניין מה ה UFC הבטיחו. מעניין קרבות מעניינים.
 

cat food

New member
דעתי

כבר אחרי הניצחון על טיאגו סילבה הגיע לגוסטאפסון את השוט (וכן, גם יותר מלדן הנדרסון), אז בטח אחרי הקרב עם שוגאן מגיע לו.
ככה שג'ונס מקבל לוחמים לא קשורים (בין אם הקרב יצא לפועל או לא) כבר שלוש פעמים ברציפות: הנדרסון, בלפורט ועכשיו צ'ייל פאקניג סונן.
ומדברים שמאצ'ידה לא ראוי ?
אז כן אני חושב שכרגע הכי מגיע לגוסטאפסון שעשה מעל ומעבר, אבל נתנו לגוסטאפסון מוקש בדמות מוסאסי.
אגב לדעתי למאצ'ידה יש הרבה יותר סיכוי מול ג'ונס מאשר גוסטה, אבל ברמה הספורטיבית אין כאן שאלה.

מאצ'ידה לא יירד כרגע באופן קבוע ל-MW והוא אמר שהוא מעוניין להיות פעיל ולהלחם שוב בעוד שלושה - ארבעה חודשים, ככה שהפיתרון הכי מעניין יהיה שיירד באופן זמני לקרב אחד ב-MW נגד לוחם טופ פנוי (נגיד טים בואטש כזה) באזור חודש יולי ואז שיחזור בחזרה לLHW כאשר התמונה שם תתבהר.

באשר לאנטי שיש נגד מאצ'ידה, זה נראה לי מגוחך. מאצ'ידה ניצח באופן ברור 30-27 את הקרב מול הנדרסון מבחינתי ואם אתם רוצים להיות נחמדים עם דן, על הדקה ומשהו שהוא שכב על ליוטו בסיבוב השלישי ולא עשה כלום. יאללה בוא ניתן לו את הסיבוב, שיהיה, 29-28.
אגב באותה מידה אני לא מבין את האנטי נגד GSP. מי שרוצה לראות רק קרבות של בידור ונוקאאוטים וכסאות עפים שיראה WWE. פעם אחרונה שבדקתי MMA עדיין היה ספורט.
 

Vizmo

New member
תגובה

א. אני לא חושב שזה היה כל כך חד משמעי הניצחון על הנדו, בטח שאם שניהם יוצאים ללא שריטה.
ב. אני אוהב את GSP. אין מה להשוות בכלל אותו למאצ'ידה. גם אין לי בעיה שבן אדם שוכב רב הקרב כי כן, יש פה עניין של "אם הוא הצליח להיות עליך כנראה שהוא טוב יותר". אבל במקרה של מאצ'ידה, הוא פשוט בורח. מן הסתם ש"אפשר לתפוס אותו" אבל זה לא מסלול מירוצים. זה פשוט נראה כאילו הוא פוחד להלחם ואם זה המצב אז הספורט הזה לו בשבילו. GSP הולך קדימה, מביא מכות ומפיל אותך. לא בורח מאף אחד.

זה עניין עקרוני שמציק לי. כל הדיבורים האלה על איזה חמקמק הוא. מה זה פה משחק תופסת ? לא רוצה לראות כסאות עפים אבל כן רוצה לראות לפחות רצון להלחם וכוונה לנצח.
 

cat food

New member
האנלוגיה ל-GSP

הייתה בעניין של "משעמם" לפי הגדרת חלק ניכר מהפורום. מעבר לזה אין מה להשוות כי מאצ'ידה כן מסיים הרבה מהקרבות שלו בנוקאאוטים.
חמקמק או לא, ראשד אבנס, טיאגו סילבה, רנדי קוטור וריאן ביידר לא איבדו את ההכרה שלהם בגלל שמאצ'ידה מהיר, אלא בגלל שהוא הוריד להם את הראש במכה אחת או בסידרה של מכות.
ואם דיברת על שריטות או פציעות בפנים בקרב מול הנדרסון, אז זה נכון שמאצ'ידה היה נראה כאילו הוא התעורר בבוקר בסוף הקרב(אפילו שהוא חטף הייץ' בומב אחת), אבל תסתכל על הנדרסון. האיש היה חבול ומנופח בפנים לא רע בכלל בסוף הקרב.

ועוד פעם, לפי דעתי הצנועה מי שחושב שמאצ'ידה "פוחד להלחם", "משתתף במסלול מירוצים", "בורח" לא מבין את הספורט שהוא צופה בו. אז יכול להיות שלאנשים כאלה צריך להראות קרבות טחנות רוח של ליאונרד גרסיה. אני אעדיף לראות בכל יום מאצ'ידה - שוגאן 1.
 

Vizmo

New member
זה שיש לו KO פאוור זה לא ניתן לויכוח

לא אמרתי שהוא לא לוחם טוב או מוכשר או מה שזה לא יהיה.
התכוונתי שהסגנון שלו פחדני בגלל שאם היריב שלו יעמוד כל הקרב ולא יעשה כלום, גם הוא לא יעשה כלום כי הוא "counter puncher".
ולדעתי זה בולשיט מוחלט כי הנדו היה צריך לרדוף אחריו. הפרצוף של הנדו היה מנופח אבל לא זה היה דיי שטחי. זה לא שהוא שבר לו משהו...

אתה חושב שכל מה שאני רוצה לראות זה מכות רחוב. לאונד גרסיה זה ממש לא מישהו בראש הלוחמים האהובים עליי. אני לא רוצה לראות מכות חסרות מחשבה, אני רוצה לראות כוונה להלחם ולא לפחות לחטוף אגרוף. ההשוואה לGSP היא לא לטובת מאצ'ידה לדעתי. GSP בין אם הוא נלחם משעמם או לא, אין אף לוחם שיכול להגיד בסוף הקרב "הוא תפס אותי במכה אחת" או "הפחד הזה לא בא להלחם" (דיאז אמר את זה אבל זה ידוע שהוא מפגר). מאצ'ידה פשוט מנצל הזדמנויות בדרך הכי טובה כנראה שאפשר ומוריד KO לאנשים.שוב, לא מזלזל ביכולת הזאת, אבל מעצבן אותי שכל הקרב שלו מתבסס על זה. ואם ההזדמנות הזאת לא מגיעה אז הוא מסתובב באוקטגון כאילו זאת קרוסלה...
 

cat food

New member
מכבד את הדעה שלך

אני מבין גם מאיפה היא מגיעה, אבל אני פשוט כן נהנה לראות את מאצ'ידה ואני לא רואה בסגנון שלו פחדני. הוא נלחם שונה, הוא זורח בתור קאונטר פאנצ'ר, אבל לא חסר דוגמאות למיקרים שהוא הלך קדימה (כמו נגד שוגאן בקרב הראשון, שאגב לדעתי הוא הפסיד 3-2 בסיבובים. אבל לדעתי גם הוא ניצח את ראמפייג').
 

moriarty

New member
מסכים

יש הבדל ענקי בין GSP לבין מצ'ידה.
GSP הוא מכבש בטון. מצ'ידה הוא חמקמק כמו נחש. הסגנונות שלהם שונים לחלוטין, אפילו הפוכים.
 

AmitNHB

New member
נכון, זה לא פייר. מצד שני, לתת לסונן קרב

אליפות מלכתחילה לא היה קשור לשום דבר. בסופו של דבר אנחנו יודעים יך מקבלים קרב אליפות היום ב UFC: טראש טוק. לא נורא, זה לא באמת עקרוני. בין סונן לגוסטפסון למשידה אני חושב שג'ונס יכול לנצח אותם אחד אחרי השני באותו הערב. (טוב, לא נגזים. באותו הסופ"ש...) אני ממש מקווה שג'ונס יעלה ל HW ב 2014.
 
למעלה