ואי,איזה אקשן!

ואי,איזה אקשן!

טעות ענקית של יוסי!!אסור היה לו לספר שהוא זה שהסכים לקבל את הקוד... עכשיו שונאים אותו כולם.יש עליו עליהום בהובלת קרן...
 

יניבל1

New member
תכלס.......

רק שעד עכשיו הם היו צבועים ונחמדים איתו(ככה זה כנראה בימים הראשונים) אבל העניין עם הכספת (שאני לא יודע אם הוא אמיתי או עלילה) הוא הזדמנות מצויינת בשבילם להסיר מעליהם את גינוני הנימוסין ולהיכנס בו ולהקצות אותה, מה שנקרא "שעיר לעזזל"
 

ExsoTic Cop

New member
הסיפור המלא על הכסף בבוקר

הקוד אצל יוסי והוא אמר לקרן ושפרה תביאו לי 2 קופסאות סיגריות אם לא אני לוקח את הקוד יורד לכם 50 אחוז מההכנסה ואני לוקח חסינות. יוסי הזה גאון הציב להם אולטימטום מת עליו. אולי עכשיו כל הדיירים שונאים אותו אבל הקהל בבית מחליט והקהל בבית מת עליו.
 

BeN ShaDe

New member
../images/Emo45.gif ובגלל זה הוא לא יעוף.

יוסי הוא המלך של התוכנית. הוא לא פראייר והאוליטמום שהוא הציב לשאר הדיירים... גאוני. :)
 

barak 17

New member
דוגרי סופסוף קצת אקשן

אבל עדיין לא חושב שיש לו אומץ לקחת ת'כסף לא לו ולא לאף אחד בתכלס
 
חחחחחחחחחחחחח, ענק ../images/Emo185.gif

אני רוצה שיוסי יעוף גם בלי קשר למה שקרה הבוקר, אבל נראה ל שהקהל בבית יתקע לו אותם בוילה ולא יעיף אותו.
 

shiran103

New member
מי שלוקח את הכסף יש לו חסינות???

והוא יכול לקנות איתו??תעדכנו אותי..לא ממש הבנתי...
 

יניבל1

New member
מה גאון מה?

בשביל 2 קופסאות סיגריות הוא הסיט את כל הבית כנגדו? ולמה הוא כבר לא לקח את הכסף מהכספת, הרי ממילא כולם שם שונאים אותו אז מה זה משנה , שיקח כבר את ה-50 אלף (למרות שמאיך שאני מתרשם מיוסי הוא בטח ישרוף את כל הכסף על סיגריות וחיש גד)
 

shy6

New member
שי וקרן סיפרו מעשיות ואתם קונים את זה

יחד עם כל האנשים בבית זה הסיפור האמיתי: שניה אחרי שעבר זמן משחק הכספת, יוסי רצה להוציא החוצה את הידיעה שהוא זה שהחזיק בקוד, אבל לא השתמש בו כי חשב שזה רק יזיק לו. אחרי כמה דקות באה קרן והתעצבנה עליו שהוא ידע את הקוד, אז יוסי סתם ניסה לעקוץ אותה ואמר שאם היא לא מביאה לו 2 חפיסות סגריות הוא פותח את הכספת(הוא אמר את זה בצחוק, אפילו אם רצה הוא לא היה יכול כי זמן המשחק נגמר). אז קרן רצה מהר לחדר של הבנים והעירה אותם וסיפרה שהקוד אצל יוסי והוא איים עליה בלה בלה בלה... ומכאן הכל התחיל להתגלגל. שי הבין שזו ההזדמנות שלו להוציא את יוסי מהמשחק והתחיל להתסיס את כולם נגדו.
 

יניבל1

New member
מה הקשר שי וקרן?

אני בכלל לא ראיתי את התוכנית היום , מה אכפת יל מה שי אמר. שוט נכנסתי לפורום וכולם כאן כותבים שהם ראו את יוסי מאיים על הבנות עם הקוד אז הנחשתי שהם ראו אותו באמת מאיים עליהן עם טון רציני . וזה ברור ששי המניאק המניפולטיבי ה"אני אהיה החבר הכי טוב שלך אבל גם זה שיתקע לך סכין בגב" (כמו דן מנו רק מעצבן ובלי הרבה כריזמה)
 

shy6

New member
לא דברתי אליך ספציפי

אלה לכל הפורום. זה די נחמד מה שהיה היום, ראו בשידור חי איך נוצרה שמועה בעקבות בנאדם אחד שמעוות דברים. לגבי שי. אם אני זוכר נכון אתה דווקא כתבת שאתה אוהב אותו. לדעתי הוא בדיוק ההפך מדן, שי מסרס את המשחק בעוד דן מפריח אותו. זה בא לידי ביטוי בזה שהוא צעק על יוסי שלקח לעצמו את משחק הכספת במקום להגיד להפקה -לא.
 

יניבל1

New member
לא בדיוק

כתבתי שאני לא אוהב אותו אבל חושב שהוא צריך להמשיך במשחק , כי הוא היחיד שמייצר אקשן ,בכל מובן כלשהוא בכל ריאליטי שמכבדת את עצמה יש את הדמות של ההוא שכולם אוהבים לשנוא , ושי מתאים בול לתפקיד (בניגוד נניח לדן ,שאמנם היה על תקן רע , אבל היתה לו כריזמה והעריצו אותו , וזה כולל אותי)
 
למעלה