ואם בסלולריים עסקינן...

ואם בסלולריים עסקינן...

המבצע של פלפון sale ועלות ביטוחים של מכשירים סלולריים מעניין לגלות שהמבצע ה"משתלם" כביכול של פלפון sale אינו עד כדי כך משתלם: הפרסומת אומרת - רכוש טלפון ב 9.90 (או יותר משוכלל ביותר כסף לחודש) וקבל את הסכום כזיכוי בזמן אוויר. שימו לב ש...9.90 ש"ח הם 17 דקות שיחה. לא משהו להתרגש בגינו.. לא משהו לכתוב עליו הבייתה. מה שלא מספרים לכם זה.. שזה מכשיר שעלותו 360 ש"ח ולפיכך אתם בעצם מחוייבים ל 36 תשלומים. אם הוא נגנב אין מה לעשות, צריך להמשיך לשלם... ואז גם הזיכוי לא קיים.... אז תגידו, ובצדק - נעשה ביטוח! אהה! הנה הקץ´ מופיס... הביטוח בפלפון יקר מאוד: הסכום הוא 36 ש"ח לחודש, בלי הקלות! דהיינו 10 אחוזים מעלותו כל חודש! למה הדבר דומה? כאילו קניתם רכב ב - 80,000 ש"ח ומבקשים מכם 96,000 ש"ח כל שנה דמי ביטוח.. מה המשמעות של היעדר ביטוח? בדרך כלל ביטוח טוב נגד גניבה וגם נגד קילקולים. לגבי קילקולים ... זה מיותר כי בלאו הכי יש אחריות על המכשיר... אם כן, למה צריך לשלם ביטוח כה יקר?! אם הטלפון הזה נגנב תצטרכו לשלם את כל 36 התשלומים בלי שיהיה לכם טלפון..... (שזה 360 ש"ח) אם הטלפון ייגנב כבר בחודש הראשון - ותקנו חדש - תשלמו לכל התקופה 720 ש"ח... אם הטלפון השני ייגנב ותקנו חדש... תשלמו לכל התקופה 1080 ש"ח. לעומת זאת... אם תעשו ביטוח.... תשלמו לכל התקופה רק על הביטוח 1296 ש"ח.... ועוד 360 ש"ח עלותו של הטלפון. טוב לשמור על קשר..... פלפון... :)
 
לביטוח יש תחליף...

הסיכוי שטלפון יגנב\ילך לאיבוד מאוד נמוך, כל ענין הביטוח לא שווה במיוחד אם זה טלפון זול, מקסימום את קונה חדש וממשיכה את המסלול שהתחלת... בכל מקרה אם מדובר בטלפון יקר אז עדיף לבטח דרך חברה חיצונית כמו טלטיב שלוקחת בערך 240 ש"ח לשנה. בעיית הביטוח זהה בכל החברות, מה שכן המבצע הזה שלהם טוב בהרבה משל סלקום. לדוגמה באותו סכום תקבלי בסלקום טלפון הרבה יותר נחות ותשלמי עד פי 3 על זמן אוויר לרשתות אחרות.
 
שכחתי להוסיף ש...

זיכוי של 17 דקות זה במקרה הטוב, כשמתקשרים לאותה רשת..... אם בדרך כלל מתקשרים לחברה סלולרית אחרת... אז הזיכוי הוא רק 8 דק´ שיחה. אבל הפואנטה הייתה גובה הביטוח של המכשיר. שהוא חסר פרופורציות לערך המכשיר. וגם אם הוא כולל תיקונים - זה מיותר - כי יש אחריות יצרן.
 

odedg

New member
אחריות שירות ביטוח

אין ספק שהרבה פעמים חברות הסלולארית טומנות פח לצרכנים ומדגישים בפרסום רק מה שנראה טוב לנו. אבל אסור להיות מושפע עד כדי כך מפרסומות, שהן שטיפת מוח חוקית, לפעמים. אם קונים, צריך לבדוק טוב טוב הרבה דברים, ולא להסתמך על פרסום!@ עכשיו, נראה לי שהרבה מתבלבלים בין השירות, האחריות והביטוח.
 
גובה הביטוח...

1. באופן כללי תמיד אצל החברה הסלולרית הביטוח יותר יקר. אצל חלק יש אפילו השתתפות עצמית כך שזה יוצא יותר יקר מלקנות חדש. 2. במכשירים אלקטרוניים זולים בכלל יש עלות מינימלית של תיקון שהיא נגזרת משעת עבודה של טכנאי וכו´ כך שיוצא שהעלות המינימלית שלהם לביטוח גבוה מדי בכל מקרה, מתקלקל\נגנב קונים חדש...
 

erandb

New member
תוקף אחריות

תוקף אחריות של המכשיר שמעניק היצרן ,הוא בד"כ חצי שנה עד שנה. ככה אני יודע.
 
למעלה