אשה מרציפן
New member
ובהמשך לדיון הטיפולוגיה - למי משאירים טיפ?
ואם בא לכם, בואו נמנף את זה לסיפורי טיפים הזויים, משני הצדדים:
אז אני שיתפתי בסיפור שסיפר לי בזמנו הווטרינר, רופא לא צעיר ומנוסה שבבעלותו מרפאה גדולה שמועסקים בה אנשי צוות רבים, שמצא את עצמו מקבל 5 ש"ח מלקוח שסחב עבורו שק אוכל לרכב.
כשרק עברתי לדירתי הראשונה, בא טכנאי של הכבלים לחבר עבורי את החיבור לאינטרנט. אחרי שהוא סיים, השותף שלי שאל אם השארתי לו טיפ, וכשעניתי (בהלם משהו) שלא, הוא מיהר ורדף אחריו החוצה ונתן לו 5 ש"ח (זה היה ב-2004 אם מישהו תוהה). הוא סיפר שהבחור היה מאוד מופתע, אני עד היום לא הבנתי למה צריך בכלל לתת טיפ במצב כזה (מה גם שהתברר אחרי זה שהוא ניתק לי את החיבור לטלוויזיה והיה נדרש להזעיק טכנאי נוסף).
כשמלצרתי, הייתה לקוחה מרוצה מאוד שביקשה לתת טיפים לכל המלצרים ששירתו אותה + עוד שטר שביקשה למסור למטבח, מה שנראה לנו תמוה. אולי היא זכתה בפיס באותו יום?
הוזכרו בדיון שליחים - כשמגיע אלי שליח לקומה השלישית אני נותנת טיפ, אבל היו מקרים שזכיתי לשמוע מייד על ההתחלה "זה לא כולל שירות", ובמצב כזה הטיפ נשאר אצלי - טיפ מקבלים ולא דורשים. כנ"ל במקרים ששילמתי במזומן ונשאלתי כמה עודף אני רוצה, זה משפט שמוציא לי את החשק לתת טיפ.
מה לכם יש לספר? כלקוחות וכנותני שירות
ואם בא לכם, בואו נמנף את זה לסיפורי טיפים הזויים, משני הצדדים:
אז אני שיתפתי בסיפור שסיפר לי בזמנו הווטרינר, רופא לא צעיר ומנוסה שבבעלותו מרפאה גדולה שמועסקים בה אנשי צוות רבים, שמצא את עצמו מקבל 5 ש"ח מלקוח שסחב עבורו שק אוכל לרכב.
כשרק עברתי לדירתי הראשונה, בא טכנאי של הכבלים לחבר עבורי את החיבור לאינטרנט. אחרי שהוא סיים, השותף שלי שאל אם השארתי לו טיפ, וכשעניתי (בהלם משהו) שלא, הוא מיהר ורדף אחריו החוצה ונתן לו 5 ש"ח (זה היה ב-2004 אם מישהו תוהה). הוא סיפר שהבחור היה מאוד מופתע, אני עד היום לא הבנתי למה צריך בכלל לתת טיפ במצב כזה (מה גם שהתברר אחרי זה שהוא ניתק לי את החיבור לטלוויזיה והיה נדרש להזעיק טכנאי נוסף).
כשמלצרתי, הייתה לקוחה מרוצה מאוד שביקשה לתת טיפים לכל המלצרים ששירתו אותה + עוד שטר שביקשה למסור למטבח, מה שנראה לנו תמוה. אולי היא זכתה בפיס באותו יום?
הוזכרו בדיון שליחים - כשמגיע אלי שליח לקומה השלישית אני נותנת טיפ, אבל היו מקרים שזכיתי לשמוע מייד על ההתחלה "זה לא כולל שירות", ובמצב כזה הטיפ נשאר אצלי - טיפ מקבלים ולא דורשים. כנ"ל במקרים ששילמתי במזומן ונשאלתי כמה עודף אני רוצה, זה משפט שמוציא לי את החשק לתת טיפ.
מה לכם יש לספר? כלקוחות וכנותני שירות