ובנסיון להחיות את הפורום כי הוא

יונתנטן

New member
ובנסיון להחיות את הפורום כי הוא

יכול להיות מעניין! סקר! איזה משחק בקפוארה אתם הכי אוהבים? אנגולה, קפוארה אגריסיבית? יש גם קפוארה עם מכות עם הידיים שכחתי איך קוראים לזה. אני אישית הכי אוהב אנגולה..
 

יונתנטן

New member
אם

חברי הפורום ישתפו פעולה כמו שצריך המקום יעלה. כול מה שצריך זה שיתוף פעולה ויוזמה מכל אחד אחר פה. ו-שתענה גם על הסקר ;)
 

מגרלו

New member
אני אוהב את כל הסגנונות אפילו שאני

קצת בראש של אנגולה אבל אני עושה גם רזי`ונל
 

ailag

New member
הממ

אני מתנדנדת. באנגולה קשה לי יותר לאלתר, אני עושה בעיקר הבו ג'י אהיה (מיה לואה) ובהז'ונל יוצא לי (טיפה) יותר להתחכם, שזה יותר כיף. מצד שני, אחרי שהתמקדנו באנגולה הרבה זמן הלכתי ברביעי האחרון לשיעורים ברעננה ששם יש הז'ונל, וזה היה חביב אבל הכל היה בביסים קטנים משהתרגלתי, המשחקים יותר מעניינים אצלנו באנגולה. אז.. שניהם? אגרסיבי אני לא אוהבת. אני לא אוהבת כששוכחים את האמנות והולכים רק על הלחימה (או להפך). לא מעניין אותי לראות מכות או מישהו נפגע, מעניין אותי לראות משחק מעניין ומהלכים מפתיעים. רוצים אגרסיבי? לכו ללמוד אגרוף..
 

יונתנטן

New member
חחח

אם היית יכולה לדבר איתי עברית היה יותר קל חח. אני בקושי חגורה ירוקה (בפסח יהיה לי :)) וכבר את רוצה שאני ידבר לך בשפה הזאת? בשירים בכלל אני מאבד תראש חח
 

ailag

New member
capoeira regional

מה שמסטרה בימבה הביא לעולם. קפוארה יותר מהירה, אקרובטית וגבוהה (כלומר פחות זוחלים על הרצפה) מאשר קפוארה אנגולה.
 

יונתנטן

New member
ואת טובה בזה? זה לא הסנדרתי כאילו?

זה הרגיל.. אבל אין כמו אנגולה.. בהז`והל יש יותר תיחכומים ובתור מתחיל המאמנים תמיד מכפכפים אותי חח
 

Kalimac

New member
משום מה

קשה לי לדמיין את בימבה עושה משהו יותר אקרובטי מ-aú. אני חושב שרב התנועות הקופצות/מעופפות/מתברגות באו בשלב מאוחר יותר. בימבה לא בהכרח שינה את הקצב, אלא את הגישה של המשחק. אם צופים בסרטים ישנים, אפשר לראות גם אנגולה די מהירה, וגם regional בינוני ואף איטי. בימבה עדכן, שינה, והוסיף תנועות. חלקן מאמנויות לחימה מזרחיות, וחלקן מה-batuque, אמנות הלחימה בה אביו היה אלוף. גם כן, בימבה היה הראשון שהכניס את הקפואירה לזירה, וגם ניצח שלוש קרבות ברצף. איזה גבר.
 

מגרלו

New member
אין ספק שאנגולה יכולה להיות משחק...

מהיר ואפילו מסוכן יותר ראיתי אנשים משחקים אנגולה בקצב מהיר
 
למעלה