ובפינת המקצועות
נותן/ת שירות

ובפינת המקצועות../images/Emo13.gif נותן/ת שירות

טלפוני. אנא רשמו מה לפי דעתכם חיובי או שלילי במיקצוע "נותן/ת שירות טלפוני" האם מקצוע כזה היה מתאים לכם
 
אוו"צ נקודה כואבת

חיובי: שעות נוחות עובדים במשמרות בד"כ 7.5 שעות לפעמים 9 שלילי: שכר רק טיפה מעל המינימום לפחות בעבודה שלי אין ממש הרגשה שמעריכים על מה שעושים(אבל זה כבר נושא לשירשור אחר) התמודדות עם לקוחות במיוחד שמדובר במוקד כספי זה לא פשוט אם זה מתאים לי וואלה לא יודעת אבל זה משלם לי את השכר דירה
 
עונה../images/Emo140.gif

אנא רשמו מה לפי דעתכם חיובי או שלילי במיקצוע "נותן/ת שירות טלפוני"
נקודות חיוביות:
עזרה לאנשים.
למידה כיצד להתמודד עם סוגים שונים של אנשים.
למידת סבלנות וסובלנות מהי.
התמודדות עם מצבים קשים שמחסנים לעתיד לבוא. נקודו שליליות:
עבודה קשה ושוחקת, לכן התחלופה גבוהה.
עבודה שאינה מתגמלת את העובדים כפי שראוי היה.
עבודה עם לקוחות קשים עד בלתי ניסבלים.
האם מקצוע כזה היה מתאים לכם
לא
 
שלילי

-כל היום שומעים תלונות -פיקוח צמוד מצד מנהלי המשמרת -עבודה מונוטונית בשכר נמוך
 
למעלה