ובפעם האחרונה איך הטרקר o.road ?

ובפעם האחרונה איך הטרקר o.road ?

החברה שהמחשב הזה שייך לה (וגם שם המשתמש רחמנא ליצלן) חומדת קשות את "הספידפייט" בעוד שמחירו האמיר פלאים ועומד כיום על 12,460 שקלים חדשים. אז נכון שכחול יותר מהיר ובכלל הספידפייט החתיך הוא מוצר שעושה נפלאות לעור הפנים. אבל חליק , כולה קטנוע לעבודה וללימודים, לא מוגזם קצת? בקיצור... כנראה שהתפשרנו על האוףרואד..למרות הצבע המזעזע לדעתה(הוא באדום בלבד!) ולמרות שאני ירקרקה בדם (אוהדת מכבי חיפה) עשינו חושבים והחלטנו(החלטתי) שלא צריך לשבור תוכניות חסכון ובסוף להרטיב גם ת'ספרים(המוכר אמר שלא כדאי להרכיב על הספידפייט ארגז) אז....מה אתם אומרים עליו(על הקטנוע!!!)??? ולסיום אחת קטנה....עיני הצרה תפסה תמונה של הסטריטבורד במאמר של העוף(האדום:)) ולחילופין תרנגולת במקום קטנוע כביש במאמר הנגדי. יתוקנו המחדלים ייתלו האשמים!
 

yuvalfra

New member
קטנוע נחמד

לא אהבתי בו את הנוחות (מרווח גחון נמוך לי קצת, מתלים לא מהטובים) אבל חוץ מזה קטנוע נחמד מאוד שמצדיק את המחיר הדי זול שלו. אבל למה דווקא ננעלת עליו? מה עם האופציות האחרות בטווח המחיר הזה? (טייפון,ZX,ויוהסיטי?), לי אישית יש טייפון אז אם את מעוניינת בחוות דעת רק תגידי
 
היא ניסתה היום את שלושתם....

(וגם אני) ולשתינו באורך פלא שלושתם לא היו משהו.(לא יכולנו ללכת ישר כמה שעות...) הויוסיטי היא זוועה מוטורית-לשתינו לא היה נוח מקדימה וגם בתור מורכבות... מה גם שהקטנוע קצת חלש.(,טענה שהקטנוע גבוה בצורה לא נוחה(חסרת פרופורציות) הZX-מרגישים כל מהמורה בכביש ,אבל לפחות היה לנו נוח.מינוס נוסף- צמיגים צרים בהשוואה לכלים האחרים. הטייפון-לא משהו בכלל- סיבוב מצערת הגז קשה באופן איום(הלכו לנו הידיים),לא היה לנו מספיק מרווח בישיבה מאחור.(היא בעיקר לא סבלה את ה"פתיחה" הקופצנית שלו). הדבר היחיד ששתינו הסכמנו עליו-שתנוחת הישיבה הזקופה עוזרת. ניסינו גם את הטופבוי שהיה חלשלוש ואת הסטריט בורד שהיה נחמד. אבל המושב הטיפה יותר נוח ותחושת הכוח והפתיחה היותר מאסיבית של האוףרואד הכריעה לטובתו(אבל למה רק באדום מזעזע?למה?) (אלא אם הספידפייט יירד ב2K תוך יממה) בקיצור איך השוק שלו? אמינות,טיפולים,מישהו???
 

yuvalfra

New member
מוזר...

לא שמתם לב שהמתלים שלו קשים?? כל באמפ או מכסה ביוב הקטנוע שיתף אותי בסבלו וזה לא היה נעים. אני מדבר על הסטריטבורד דרך אגב שעשיתי לו נסיעת מבחן. על האופרוד רכבתי לפני די הרבה זמן לדקה-שניים (קטנוע של חבר) ככה שאני לא כ"כ זוכר איך הוא (אומרים שטרקר אופרוד = סטריטבורד רק עם צמיגי שטח). בכל אופן, הסטריטבורד באמת קטנוע חזק ואהבתי את המנוע שלו והרגשת הבטחון בסיבוב המצערת, אבל עדיין אני מעדיף את הטייפון בגלל הנוחות, תנוחת הרכיבה, יכולת צידוד הכידון המעולה, הזריזות (ואם אני לא טועה הטייפון מהיר יותר מהסטריטבורד) ואני דווקא די אוהב את הפתיחה שלו...לא מעקב את הפחיות (פתיחה קופצנית? פרט הסבר?) אבל אם בכל זאת את\ה הולך על סטריטבורד\אופרוד אז כן זה כלי מאוד אמין. כך לפחות מספרים לי בכל מקום, החל מחברים ועד לשליחים, הכלי לא עושה בעיות. טיפולים אני מניח שנורמלי כמו כל 50 סמ"ק, הרצה 1000 ובכפולות של 4000 טיפול קטן ו-8000 טיפול גדול. בקשר לשוק, כאן כבר יש בעיה קלה (אני מניח שאתה מתכוון לסחירות שלו?), לפחות אני יודע שחבר שלי מנסה למכור את שלו כבר חודשים (קצת מתחת למחירון) ואני רואה סטריטבורדים שעומדים למכירה זמן רב ללא קונה. אבל אל תתן לזה לעצור אותך, אם אתה רוצה אותו לך עליו כי בסוף מוצאים קונה וזה לא שווה לוותר על הנאה.
 

mr-j

New member
הויוה זוועה מוטורית ???

אפשר להגיד הרבה דברים על הויוה (גבוה,שוק חלש וכו') אבל זוועה מוטורית??? נעלבתי בשביל היתוש הכחול שלי ואני קם ומוחה - אני לא יודע על איזה ויוה רכבת ומה מצבה נכון שהקטנוע קצת גבוה מרוב החמישימים אבל הכיסא רחב ודי מפנק ולגבי ה"חלש" שלך אני מזמין אותך לסיבוב על חשבון הבית. היתוש (שנת2000 13.5K)יושב קצת אחרי ה80 (האופטימי שלו) ולמעט אפריליה אחת עוד לא פגשתי צעצוע יותר מהיר על הכביש (מנסיוני הדל של כחודשיים כביש גהה פעמיים ביום ונסיעה בשותף) -עשיתי שלום (בחליפה איטית)לא פעם לטייפונים סאניינגים ואפילו אירוקס צהוב וחדש (עם ספיד פייט 2 נסעתי באותו הקצב מאלוף שדה עד קוקהקולה) ולגבי ההרכבה :בשישי האחרון רכבנו אני וזוגתי לפלוגטאג והיתוש ישב רוב הדרך על ה70 ואפילו טיפס בגהה לגבול ה80 (שלו) שיהיה בהצלחה עם הבחירה שלך יום נהדר J
 

ch561

New member
מצטרף../images/Emo70.gif לכל מה שכתוב

גם הויוה סיטי שלי על 15.5K ק"מ שלו רואה 85 אופטימים לבד ו75 אופטימים בהרכבה (ואני לא קל משקל). לכן זוועה מוטורית, זו הגזמה פראית. למרות שהיתוש שלי ירוק!
 

SYM SYM

New member
בתור בעלים של O.ROAD למשך שנה וחצי

הרשמים לגביו הם: 1. קטנוע אמין בטרוף אבל ממש... 2. המנוע חזק וסוגר מהירויות יפות של 75-80 בישורת (70-75 בהרכבה) 3. הישיבה מאוד נוחה לרוכב ולמורכב. 4. אחיזה סבירה (צמיגי בלון כביכול לשטח) 5. טיפולים במחירים סבירים לא יותר ולא פחות משאר ה50 CC (טיפול קטן בערך 250-300, טיפול גדול 350-400) 6. סחירות סבירה לא מהמובילים בשוק (הטייוואנים יותר חזקים בתחום וגם הטייפון) 7. תיפעול נוח (מתגים וכו') 8. ברקס קדמי(דיסק) ואחורי(תוף) סבירים + מבצעים את העבודה בסדר גמור אבל צריך לשים לב לברקס האחורי כי לחיצה חזקה מידי תגרום לנעילה. ריג'קטים: 1. תא האיחסון מתחת למושב קטן מספיק לקסדת חצי או לקסדה שלמה שלא כ"כ אכפת לך ממנה. 2. מדרס הרגלים מעצבן כי קיימת שם מן בליטה שיש בה את המצבר. 3. אין וו נשיאה (לפחות בקטנוע שלי לא היה) 4. אין רגלית צד. 5. פלסטיקה לא מהמשובחות שנראו. לסיכום: אחלה קטנוע אמין מאוד דיי סוס עבודה אז מקווה שעזרתי ובהצלחה
 

טרקר 50

New member
גם לי יש טרקר והוא...

כל מה שכתבת נכון , אבל מה המתלים שלו לא בין הטובים , הם קשים וכואבים...
 
למעלה