והזוכה הוא : אלון דה לוקו....

aשרון

New member
והזוכה הוא : אלון דה לוקו....

הזוכה הגדול של העונה הוא אלון דה לוקו שתפו אותנו במחשבותיכם על הגמר ועל הזוכה הגדול.
 

wranger

New member
גמר משעמם, הפקה חובבנית, מנצח ראוי

רון פייר גנב את ההצגה. לא רציתי שהוא יפסיק לדבר. המתורגמנית שלצידו, לעומת זאת, עשתה עבודה גרועה מאוד. אבל יאללה, נגמר, ובעוד יומיים יהיה שיר חדש שיחרוך לנו את הרדיו. מתי עונה שניה?
 

X יו יו S

New member
../images/Emo45.gifחוץ מזכייה הכל היה מאכזב

אני מקווה שאנשים שאף פעם לא ראו את התוכנית לא התפתו דווקא היום לראות אותה כי זה ממש רחוק מאיכות שהייתה עד עכשיו
 

is00

New member
לא מפתיע.

רון פייר הלך על בטוח ואולי גם עשה בשכל, אבל... הקלטה של סינגל אחד בלבד? זה די עלוב. היה הורג אותם לתת להם להקליט אלבום שלם או לפחות אלבום מקוצר? הגמר עצמו היה די משעמם...האמת את רובו ביליתי בשיטוט בערוצים אחרים. אה והמתורגמנית... מי הביא אותה ואיך מצאו אותה? היא עשתה עבודה גרועה. היה כבר עדיף לשדר את הגמר בהפרש של כמה דקות בין השידור החי למה שאנחנו ראינו בטלוויזיה ולשים תרגום כשהוא דיבר. מי שלא מבין/נה אנגלית מספיק טוב... בעיה שלו/ה! אני לא יודע מה יעלה בגורל העונה ה-2, אבל אני מקווה שהפעם יינסו להביא אמנים עם אנגלית הרבה יותר טובה ו... שלא יידבקו בזמרים מהז'אנר המזרחי בלבד.
 
לשאלתך למה לא אלבום,

מהסיבה הפשוטה שזה פשוט יקר. לא קרה כאן איזשהו תהליך טבעי, למשל מגיעה ילדה שההורים שלה ייעדו אותה לזה מגיל 0 (עייני ערך בריטני ספירס) למפיק הוליוודי ממולח הוא רואה פוטנציאל משקיע בה לצורך רווחים עתידיים. לחילופין, מגיע אמרגן ספק עולם תחתון לאיזה מועדון רואה איזה זמר מזרחי צעיר משקיע בו באלבום לצורך רווחים עתידיים (קצת\הרבה פחות ממה שהשקיעו על אותה ילדה בלונדינית אמריקאית). פה מדובר בתוכנית ריאליטי, ההפקה "קונה", מראש סינגל למנצח. נראה לך באמת שרון פייר היה מוכן להתחייב להפיק אלבום ואפילו סינגל לזמר עתידי שהוא אפילו לא שמע אותו עדיין גם אם הוא אמריקאי ובפרט אם דגש ענק ב-פרט שהוא לא דובר אנגלית ילדי מגיע מתרבות אחרת... אז כן, ההפקה שכרה את רון פייר להיות זה שמעניק סינגל לזוכה, ויותר נכון את החברה שלו להפיק את הסינגל ולהפיץ אותו. אבל אני באמת ובתמים מאמין שרון פייר אהב את מה שהוא ראה לגבי אלון (ואני לא מחסידי אלון) ולמציאות חוקים משלה וכרגע חובת ההוכחה היא על אלון... אם אלון יצליח אם הסינגל שקנו לו יש מצב סביר ביותר שרון פייר יממן לו אלבום ויחתים אותו בחברת התקליטים שלו אם יראה זאת לנכון. ואגב, קראתי שההשקעה בתוכנית הזו היא משהו כמו 2 מליון דולר, שנראה לי לפחות מליון וחצי הלכו רק "להשכיר" את רון פייר וחבריו ועוד חצי מליון להפקת הסינגל והפצתו חחח...להפיק אלבום?!!! ההשקעה הייתה מסתכמת ב100 מליון LOL
 

is00

New member
אפשר להפיק אלבום בפחות ממאה אלף דולר בקלות.

 

מיקה2008

New member
זה היה ברור חברה!!!

טוב תשמעו ידעתי שלזהבה בן , אתי לוי ודודו אהרון אין סיכוי לזכות זאת דעתי השלישיה עם סיכוי לנצח גולייטה , אלון דה לוקו ועוד אחד ששחכתי את שמו בכל אופן מרוצה מזכייה של אלון דה לוקו.
 
למעלה